Bppd duizeligheid(evenwicht storing)
Inmiddels de uitslag van de rontgenfoto gekregen de laatste uitslag was 4 jaar geleden,nu bleek dat er tussen de 3de en 4 wervel een sterkere toename van slijtage was waargenomen.de behandeling bij de kraker om eea los te krijgen en daardoor de pijn iets te verzachten heeft tot vandaag geen verbetering opgeleverd,wel tijdens het werk met op de rug liggend een zware aanval gehad van misselijkheid en duizeligheid tot bijna braken toe ook een zware druk op het hoofd en daarbij zo,n gevoel alsof men constant verkouden is dan komt ook nog erbij dat ik het idee heb dat mijn ogen het niet goed meer kunnen volgen later op de avond stabiliseerde het zich iets in ruststand.Overleg gehad met de huisarts deze adviseerde maar naar de pijnkliniek te gaan misschien konden die nog iets voor mij betekenen,bij aanmelding bleek dat hier een wachttijd van minimaal 9 weken is???Toch maar ingeschreven daar ik het verder ook niet meer weet,Mijn onzekerheid neemt langzaam toe en mijn nachtrust wordt erdoor verstoord waardoor ik mij vaak nog slechter voel,maar mijn wilskracht zegt ik moet doorgaan.Regelmatig nog gezocht op internet voor een oplossing als deze er zou zijn?
|