hallo Sil
als eerste wil ik je van harte welkom heten op het forum
je zit indd in een moeilijke situatie zeg,je hart zegt het één en je verstand het ander.
dat je zoon gekozen heeft om bij zijn vader te gaan wonen is iets wat zeker ontzettend hard voor jou is,zeker nadat je ziek bent geweest maar ik vindt het wel heel moedig van je dat je hier begrip voor hebt en dat je hem alle rust gunt.
wat betreft het contact met je zoon zou ik het zeker niet van hem af laten hangen wanneer er contact zal zijn.
ik weet natuurlijk niet jullie volledige situatie,maar ik denk persoonlijk dat het juist wel goed is om te laten zien dat je er nog steeds voor hem bent.
je hoeft hem niet iedere dag te bellen maar bijv om te beginnen 1x per week,om te kijken hoe het met hem gaat?
zo weet hij dat jij aan hem blijft denken en nog steeds belangstelling voor hem hebt,en dat je hem dus niet vergeet ondanks dat hij bij zijn vader woont.
wanneer je geen contact meer met hem opneemt kan hij het gevoel krijgen namelijk dat je geen contact meer met hem wil om welke reden dan ook.
of er moeten hier onderlinge afspraken over zijn gemaakt dan wordt het verhaal anders natuurlijk,maar wanneer die er niet zijn zou ik zeker contact blijven zoeken.
stuur hem anders een kaartje of een briefje als je dat makkelijker vindt.
groetjes
Cindy