Ja hij denkt dat alles wat hij doet goed is, voor de buitenwereld is het een lieve zorgzame en o zo,n geweldige man, kotsmisselijk wordt ik er af en toe van dan denk ik je mag hem even een tijdje hebben.
Ik heb vanmiddag voor mezelf maar weer even een afspraak bij de psycholoog gemaakt waar we toen samen waren, kan ik in iedergeval daar even mijn hart luchten.
Morgen in de tweeling jarig zie er als een berg tegenop dat hij met een chagerijnige kop hier rond loopt.
Heb jij al eens een keer relatietherapie geopperd bij je man, want ook jij moet het als ik het zo hoor niet makkelijk hebben thuis, en voor de kinderen is het ook zo,n drama of hebben die van jou er niet zo veel last van.
Groetjes
En wat ik nog vergeet te zeggen is dat hij net als die van jou niet kan communiceren, en de schuld ligt altijd bij een ander, of bij mij of bij mijn ouders het maakt niet uit wie het is.
Ik vind dit heel erg moeilijk allemaal want op den duur kan ik ook niet meer vrolijk en gezellig doen tegen hem dan wordt het me allemaal gewoon weer te veel.
Laatst gewijzigd door cindy; 25 maart 2010 om 22:30
Reden: Automatisch samengevoegd
|