Los bericht bekijken
  #23 (permalink)  
Oud 11 januari 2010
Jasmine's schermafbeelding
Jasmine Jasmine is offline

Standaard

Hoi Meidje,

ga je nu aub niet naar beneden halen, wat wist jij ervan, niets toch. Beter nu even een mindere periode als een heel leven je laten kleineren en je kinderen worden ook groter. Praat er met de buitenwereld niet over want er hoeft er maar een te kletsen en klaar ben je. Dit is iets wat je samen met een arts en psychiater kunt doen. En ik heb je geloof ik al gezegd dat je stukken uit mijn topic kunt copieeren als bewijs. Maar aan jou mankeert helemaal niets we hebben wel onze ups en downs en we zijn wel eens chagerijnig, mag toch? Ik heb het bij mijn vader gezien, dat was een positieve vrolijke man, wel een beetje te gelovig maar dat waren opa en oma ook. Maar deze man is heel zijn levenslust afgenomen door haar.Het is gewoon om te janken en dat doe ik nu ook. Laat het aub niet zo ver met je komen/ Je laten inschtrijven is al een flinke stap maar woon je liever in een mooi groot huis met zo!n vent dan met een lieverd in een hutje op de heide? Ik wens je heel veel moed en kracht en je weet het hè, ik ben er altijd voor je,

hele dikke knuffel, Ans en zorg goed voor jezelf