Hallo hier Marisol! Weet niet of ik het zo goed doe maar ik zou zo graag in contact willen komen met iemand die ook het chronisch pijn syndroom heeft. Kan ook bijna niet meer lopen en zit veel thuis.Heb al jaren een rolstoel en het word er niet beter op.Heb al jaren last van uitvalsverschijnselen en men dacht dat het M.S. was. Het lijkt er ook erg op want de verschijnselen zijn bijna hetzelfde. Kan al jaren niet zelf plassen dus ik gebruik catheters. Ben veel door artsen onderzocht maar ze kunnen weinig voor mijn doen. Er zijn dagen dat ik het heel moeilijk heb,ik wil met mijnlijf alles wel doen maar ik word vaak geblokkeerd door pijn en onmacht. Kan soms ook bijna niet op mijn benen staan. Een booster is niks voor mij want mijn visus is niet geweldig (de ogen). Ben ook vaak erg moe maar soms ook niet zoals vanavond. Heb een erg lieve man mijn mantelzorger want vrieden wat is dat? heb ik weinig. 2 zoons en een lieve hond waar ik veel van hou. Maar ik laat de moed niet zakken want mijn motto is!!! was je verdrietig gister en bang voor morgen, probeer dan vandaag gelukkig te zijn. Een onzekere Marisol.