Los bericht bekijken
  #4 (permalink)  
Oud 13 mei 2010
nemck's schermafbeelding
nemck nemck is offline

Standaard wat erg dat ik niet eerder gereageerd heb

Beste Bert,
Wat erg dat ik niet eerder gekeken heb op de site of er iemand reageerde. Ik wist bijna niet meer waar ik dit bericht had geschreven en kreeg ook geen mail 'dat er iemand had gereageerd' dus sorry. En dan ook zo'n uitgebreide reactie... geweldig. Ik ga straks eerst op je site kijken. Ik werk nu weer 6 uur per dag. Inderdaad moet ik afwisselende houdingen aannemen en dat is voor mijn vak (beleidsadviseur gemeente - veel zitten schrijven/vergaderen) niet altijd handig. Ik gebruik geen medicijnen meer. Wel voel ik nog een stekende, zeurende pijn in mijn kuit (en soms ook het hele been)... Ik zit nog op cesargym, til niets en hou wel rekening met m'n rug bij alles wat ik doe. Volgens mij heb jij wel een ergere klacht. Bij mij staat er in de brief van het MRI centrum aan de neuroloog: S1 wortel verdikt en een kleine wortelcyste zichtbaar (radiculitis?). Nou ja, nogmaals dank. Ik snap er nu iets meer van en jouw tips (houding) volg ik ook. Fijn als iemand dit herkent, want ik ken niemand die het ook heeft....
Groet en nogmaals bedankt...
Nicoline
Met citaat reageren