Hallo allemaal,
Ik als mede beheer van lotgenotenforum heb ook jullie hulp nodig
Sommige van jullie weten dat ik voor de kerst mijn elleboog gebroken hebt bij het vallen.
Heb daar twee weken mee doorgelopen toen ik het niet meer vol hield van de pijn.
Naar de huisarts geweest die mij gelijk doorstuurde voor een x-ray.
Vervolgens bleek ik dus mijn radiuskop gebroken te hebben ben daarna gelijk in het gips gezet.
Na een week controle bleek dat ik een behoorlijk allergie had aan mijn arm van het gips.
Dit is eraf gehaald waarop ik een braze kreeg aangemeten.
Hier twee weken mee gelopen en weer terug op controle.
Toen er weer een x-ray gemaakt werd zag het er niet goed uit waarop ik ander gips kreeg die open werd gemaakt en met banden kon vastzetten dit i.v.m als ik weer allergie kreeg en ik dit snel genoeg af kon doen.
Nu werd mij gezegd door de chirurg dat ik dit gips er na drie weken even af mocht halen om te voelen hoe de elleboog aanvoelde.
Dit vervolgens een paar dagen geleden gedaan.
Gelukkig geen allergie reactie te bespeuren.
Maar wat een pijn mensen het lijkt wel of ze met een groot mes in mijn elleboog zitten.
Ik heb een aantal weken tintelingen gevoeld in mijn vingers maar dit is nu weg.
De pijn voelt aan alsof je je elleboog stoot op je tinteldoosje kan je het gevoel?
Ik wordt er gek van van die pijn en moet pas weer 5 maart terug dit omdat de chirurg met vakantie is.
Hij vertelde wel op de laatste afspraak dat als ik die tintelingen nog hebt ik een mri scan krijg om te kijken of er zenuwen geraakt zijn wat niet op een x-ray te zien is.
Ik zelf heb het gevoel dat dit zo is en ziet de bui al weer hangen......
Herkent iemand dit? daar ben ik erg benieuwd naar en zo ja wat is er aan gedaan.
Groetjes Desie