Leden: 3,014
Onderwerpen: 5,236
Nu Online: 44

Nieuwste Lid: Jolanda78

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Kinderen > Algemeen Kinderen

Algemeen Kinderen Zaken die niet onder de andere forums passen, lees en plaats je hier

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 19 juni 2009
Monalisa74's schermafbeelding

Standaard tips over slapen op 1 kamer!

Hallo allemaal,

heel erg ben ik op zoek naar tips over het hebben van de kinderen bij je op de kamer in een hotel.
Wij vertrekken 17 juli met de bus naar Spanje en ik ben zo stom geweest een hotel te boeken die niet beschikt over andere kamers dan 2 persoons.Nu liggen de meiden dus bij ons op de kamer.
Dat vind ik op zich niet erg,maar ik ben wel bang dat dat gaat betekenen dat ze weinig slapen gaan hebben of dat wij verplicht om 22 uur naar bed moeten elke avond.
Aangezien onze oudste PDD NOS,6 jaar is en onze jongste nog maar 5 jaar is is alleen laten geen mogelijkheid.We zullen dus op het balkon wat gaan drinken 's avonds. Maar dan moet je dus wel elke keer heen en weer lopen als je snapt wat ik bedoel.
Ik denk zelf aan oordopjes maar wie weet hebben jullie ervaring en kunnen jullie mij tips geven??

liefs en groetjes
Leentje14874
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 20 juni 2009
Samick's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Hallo leentje,

17 julie gaan jullie op vakantie. dat duurt nog even. Misschien kun je thuis alvast even oefenen en proberen om ze samen op een kamer te laten leggen. En dan de ene nacht bij de één en de andere nacht bij de ander.
En van te voren duidelijk afspraken met de kinderen. Je zou een beloningssysteem kunnen bedenken. Met stikkers plakken. Als het de hele vakantie goed gaat dat je ze dan een cadeautje laat uitzoeken.
Oordopjes, of dat zal wereken weet ik niet. Nooit geprobeert.

Succes en ik hoop dat het een geslaagde vakantie mag worden.

Groetjes.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 20 juni 2009
Rood's schermafbeelding

Standaard

Hallo Leentje.

Wij zijn ook verschilende keren met 3 jonge kinderen op vakantie geweest in een hotel.Op een vakantie is het meestal anders dan thuis qua leefritme.Wij hielden bewust het ritme aan van thuis i.v.m. het structuur voor een van de kinderen.Aan het einde van de dag in bad,werden ze lekker moe van en konden dan goed slapen.Wij gingen daarna ook buiten op het balkon zitten.De eerste 2 dagen zal het afzien wezen,vooral voor je oudste.Andere prikkels,onrustig en druk.Als jij maar consequent bent met het slapen,net als thuis,zul je zien dat het inslapen en doorslapen makkelijker gaat.En het feit dat jullie dicht in de buurt zijn geeft voor hun rust.Dan merken ze op het laatst niet meer dat je erlangs loopt.
Succes en wens je alvast een prettige vakantie.

Groetjes,Rood.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 20 juni 2009

Standaard

Dank je wel allebei.Kon mezelf wel voor m'n hoofd slaan toen bleek dat het mijn fout was,ik meende eerst nog dat het nalatigheid was van het reisburo
Maar ja,ik zal inderdaad zo goed en zo veel mogelijk alles aanhouden wat we thuis ook doen.Hier gaan ze 's weekends ook laat naar bed.En dat gaat meestal wel goed,maar helaas slaapt onze oudste niet echt uit.Het komt er ook nog bij dat we op vakantie 's avonds pas laat gaan eten dus alles zal anders zijn.We oefenen wel met de bedtijden vantevoren.Gelukkig hebben ze eerst 2 weken thuis vakantie.Ik hou ook maar aan wat mijn oma altijd zei: "tob niet,het komt toch anders!" Nu maar hopen dat ze een keer gelijk heeft hihi.

liefs en groetjes
Leentje14874
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 21 juni 2009
Prinses's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Hallo Leentje, andere tips dan die hier al beschreven zijn heb ik niet, maar ik wil jullie wel even een hele fijne vakantie wensen en oma's hebben soms toch gelijk hoor. Dat zegt deze oma.
  #6 (permalink)  
Oud 21 juni 2009

Standaard

Dank je wel Prinses.
Je bent vast een hele lieve oma!

liefs en groetjes
Leentje14874

ps we gaan pas 17 juli weg hoor!
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 21 juni 2009
Prinses's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje14874 Bekijk bericht
Dank je wel Prinses.
Je bent vast een hele lieve oma!

liefs en groetjes
Leentje14874

ps we gaan pas 17 juli weg hoor!
Bedankt en ik hoop dat mijn kleinzoon er ook zo over denkt, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan en voordat je het weet is het 17 juli hoor.
  #8 (permalink)  
Oud 23 juni 2009

Standaard

Duurt mij allemaal veel te lang hihi!
Even 10 dagen helemaal niks en naar alle waarschijnlijkheid ook nog pijnvrij!!!!!!!!

liefs en groetjes
Leentje
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten