Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 13

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Maatschappelijk > Algemeen Maatschappelijk
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Algemeen Maatschappelijk Zaken die niet onder de andere forums passen, lees en plaats je hier

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 24 januari 2010
Shadow's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht dat ik 1 van de weinige was die zoiets heeft van ja hallo en nederland dan?
Maar ik zie dat er meer mensen die gedachte hebben.
Alsof het hier allemaal zo goed loopt en er hier niet genoeg mensen zijn die hulp nodig hebben.
Wat er nu in Haiti gebeurd is natuurlijk vreselijk, maar waarom dan niet en en.
Met citaat reageren
  #12 (permalink)  
Oud 25 januari 2010
Jasmine's schermafbeelding

Standaard

zo denk ik er ook over. We krijgen nooit meer iets te horen wat voor projecten ze gedaan hebben en hoe het land er over 2 a`3 jaar voorstaat. Er is toch ook eens een aantal jaren in Amerika in de zwarte wijken een overstroming geweest, Een tijdje geleden lieten ze beelden op de TV zien, het was een spookstad geworden want er was nog niets gedaan en de mensen waren weggetrokken. En hier in Nederland is het toch ook niet zoals het hoort? Blauwe brieven krijg je wel in de bus. Weet je waar ik me altijd zo kwaad om kon maken? de hondenbelasting. Je ;laat je hondje uit ruimt zijn behoefte op en klaar, en katten dan die pissen toch ook overal? Ik heb 1x moeten lachen in het winkelcentrum er lag een hondendrolletje en ons Nicky tilt haar pootje op om erop te plassen. Komt de winkelier naar buiten gestormd, en nu snel die rotzooi opruimen dat gescheit altijd, ik keek hem aan en zei, ik dacht het niet, voel er maar eens aan dan zul je merken dat die drol steenkoud is alleen de plas kan nog wat warm zijn, dag mijnheer, ik heb nog nooit iemand zo vuil zien kijken, ik ga mijn bed opzoeken want anders val ik boven mijn toetsenbord in slaap. Allemaal welterusten, slaap lekker en tot morgen,

groetjes Ans
  #13 (permalink)  
Oud 25 januari 2010
grassprietje's schermafbeelding

Standaard

Hoi,

Ik zou ook graag eerst iets doen aan al die mensen die in armoede leven in ons eigen land (België), maar mijn dochter wou haïti helpen, dus laat ik haar dan ook doen.
Ik ben al blij dat ze meeleeft met die mensen en hen wil helpen.
In onze gemeente wordt er namelijk een show georganiseerd met allerlei artiesten die gratis komen optreden en iedereen die een actie heeft gedaan om geld in te zamelen,
mag dat geld dan afgeven en daarna wordt er een cheque overhandigt aan het rode kruis.
Mijn dochter verkoopt dus nu alle soorten spulletjes (zoals balpennen, blokjes met blaadjes,...) en heeft nu al 120 euro opgehaald. Dat zal ze dan ook afgeven op die slotshow.
Eigenlijk ben ik best trots dat zij zich hier zo voor inzet.
Maar ik begrijp dat er mensen zijn die twijfelen of het wel op de juiste plaats terechtkomt.
Maar aan ons zal het niet liggen he.

groetjes,
grassprietje
Met citaat reageren
  #14 (permalink)  
Oud 25 januari 2010
Shadow's schermafbeelding

Standaard

Ik heb erg moeten lachen om je verhaal over die winkelier Ans :D
Kattenbelasting zie ik ook nog wel komen hoor, mijn eigen katten komen niet buiten maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is als andermans kat in je tuin plast of poept.

Lief van je dochter Grassprietje, ik zou dat ook zeker stimuleren.
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten