zo denk ik er ook over. We krijgen nooit meer iets te horen wat voor projecten ze gedaan hebben en hoe het land er over 2 a`3 jaar voorstaat. Er is toch ook eens een aantal jaren in Amerika in de zwarte wijken een overstroming geweest, Een tijdje geleden lieten ze beelden op de TV zien, het was een spookstad geworden want er was nog niets gedaan en de mensen waren weggetrokken. En hier in Nederland is het toch ook niet zoals het hoort? Blauwe brieven krijg je wel in de bus. Weet je waar ik me altijd zo kwaad om kon maken? de hondenbelasting. Je ;laat je hondje uit ruimt zijn behoefte op en klaar, en katten dan die pissen toch ook overal? Ik heb 1x moeten lachen in het winkelcentrum er lag een hondendrolletje en ons Nicky tilt haar pootje op om erop te plassen. Komt de winkelier naar buiten gestormd, en nu snel die rotzooi opruimen dat gescheit altijd, ik keek hem aan en zei, ik dacht het niet, voel er maar eens aan dan zul je merken dat die drol steenkoud is alleen de plas kan nog wat warm zijn, dag mijnheer, ik heb nog nooit iemand zo vuil zien kijken, ik ga mijn bed opzoeken want anders val ik boven mijn toetsenbord in slaap. Allemaal welterusten, slaap lekker en tot morgen,
groetjes Ans