|
|
Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 14
Nieuwste Lid:
jipsterbs |
|
|
|
|
 |
 |
|
 |
| Algemeen Maatschappelijk Zaken die niet onder de andere forums passen, lees en plaats je hier |

12 februari 2010
|
 |
|
|
|
|
Eenzaam
Beste iedereen,
Ik ben Jaimie, een vrouw van 21, woon in Velp, bij arnhem, samen met mijn vriend, ik studeer en heb een dubbele hernia die niet meer te verhelpen is.
Misschien weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan.. Ik heb een lieve vriend en leuke hond, lieve ouders en maar liefst 2 vriendinnen. ik had er veel meer en dat heb ik altijd voor lief genomen... tot mijn beperking en ineens veel mensen geen vrienden bleken te zijn...
Ik heb een dubbele hernia waar overeheen gekeken is.. daarbij komt dus dat ik nu, bijna 3 jaar later, niet meer operabel of behandelbaar ben. ik moet ermee leren leven en dus ook mijn leven weer oppakken.. dat wil ik ook, ik ben bezig met een studie (wel thuis, want ik kan niet naar school) ik ben bezig met mijn gewicht en dus beweging (hond wandelen, oefeningen thuis, want ik kan niet sporten) Sociale contacten, zijn minimaal.. ik ben een open persoon, ik houdt van gezelligheid en ik ben vrolijk en gelukkig. daarbij ben ik ook heel loyaal aan mijn vrienden en hecht veel waarden aan de echte echte vrienden.