Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 12

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Neurologisch > Algemeen Neurologisch
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Algemeen Neurologisch Zaken die niet onder de andere forums passen, lees en plaats je hier

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 1 maart 2010
elisah's schermafbeelding

Standaard draaiduizeling

Hallo,

2 jaar geleden, notabene op Moederdag, werd ik, vrouw van 55, īs ochtends wakker om een uur of 6. Het beloofde weer een warme dag te worden. Ik draaide me naar rechts om te kijken of mijn partner al wakker was. Op dat moment dat ik me omdraaide begon alles heel snel te draaien en bleef ik in een diepe put vallen. Ik was in hevige paniek. Ik hield me vast aan bed en partner en gilde het uit. Wist niet wat me overkwam. Deze aanval heeft een paar minuten geduurd. Voor mijn gevoel duurde het uren.. Mijn partner hielp me naar het toilet. Ik kon helaas niet zitten om mijn behoeften te doen zo duizelig en gammel was ik. Heel naar allemaal. Mijn partner bracht me direct naar 1ste hulp van het Ziekenhuis. Daar kreeg ik alleen een recept en verder de raad niet veel te bewegen en 2 dagen in bed te blijven. Affin, ik ben zelf 2 dagen daarna naar de KNO arts gegaan, die heeft mijn oren onderzocht, ook een MRI scan ondergaan. Alles bleek wel in orde te zijn.
Echter nu na 2 jaar, ben ik nog steeds niet de oude. Ik rij amper auto omdat ik nog steeds angstig ben om duizelig te worden tijdens het rijden. Er zijn dagen dat ik me heel zweverig voel. Voel me vaak misselijk en daardoor onzeker.Durf niet teveel te plannen. Leuke reizen bijvoorbeeld. Op feestjes moet ik snel naar huis, etc. Ik slaap nog steeds met 2 kussens, want plat liggen gaat moeilijk. Dan word ik weer duizelig en misselijk. Bij de tandarts wordt daarmee al rekening gehouden. Niet te laag met de behandel stoel!!!
Ik sta wel nog steeds onder controle van de KNO arts.
Heel veel sterkte aan iedereen!
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten