Hallo allemaal, Ik gooi mijn verhaal hier neer, misschien dat jullie het interresant vinden om te lezen.
Nou ja, Ik heb al een aantal jaren slaap problemen, ik ben vorig jaar opgenomen in een kliniek, (mild psychotisch geraakt door zo een 4 dagen geen oog dicht te hebben gedaan en alle ellende wat daar uit voor komt.) Nou ja, niet psychotisch meer die kliniek uit ( ze wisten ook niet wat ze er mee aan moesten)
tot nu ongeveer heeft het een beetje heen en weer geschommeld met het welzijn, dan ging het geleidelijk aan weer beter, dan donderde je weer in een aardig diepe put.
Alleen gaat het de laatste tijd alleen nog maar slechter, Ik slaap nu soms 2 dagen achter elkaar niet (1 dag niet slapen en 1 dag wel, en dan een uurtje of 3-4) En als ik dan slaap heb ik hele erge nachtmerries.
Nachtmerries die veel te realistisch aanvoelen, niet zo mooi als je gemiddelde nachtmerrie er op uitkomt dat je langzaam open gesneden wordt, iedere keer weer.
Ik heb daarom ook angst/paniek aanvallen overdag , waarschijnlijk overblijfselen van de nachtmerries en het slaapgebrek.
Hiervoor heb ik diazepam gekregen van de dokter. (jammer dat die dingen zo lang duren voordat ze werken maar goed.)
Gelukkig kan ik overal wel een soort grapje over bedenken... dan komt het toch iets minder hard aan ...
Nou ja.... dat is alles wat ik kan bedenken om op te schrijven voor nu...
Oh ja, is er hier misschien ook iemand aanwezig met vergelijkbare problemen? Het zou fijn zijn om daar met elkaar over te kletsen dan.
Groetjes,
Arien.
(Om kwart voor 4..... ik wil slapen...

)