Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 13

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Neurologisch > Algemeen Neurologisch
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Algemeen Neurologisch Zaken die niet onder de andere forums passen, lees en plaats je hier

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 8 oktober 2009
Speedy's schermafbeelding

Post Slapeloosheid.

Hallo allemaal, Ik gooi mijn verhaal hier neer, misschien dat jullie het interresant vinden om te lezen.

Nou ja, Ik heb al een aantal jaren slaap problemen, ik ben vorig jaar opgenomen in een kliniek, (mild psychotisch geraakt door zo een 4 dagen geen oog dicht te hebben gedaan en alle ellende wat daar uit voor komt.) Nou ja, niet psychotisch meer die kliniek uit ( ze wisten ook niet wat ze er mee aan moesten)

tot nu ongeveer heeft het een beetje heen en weer geschommeld met het welzijn, dan ging het geleidelijk aan weer beter, dan donderde je weer in een aardig diepe put.

Alleen gaat het de laatste tijd alleen nog maar slechter, Ik slaap nu soms 2 dagen achter elkaar niet (1 dag niet slapen en 1 dag wel, en dan een uurtje of 3-4) En als ik dan slaap heb ik hele erge nachtmerries.
Nachtmerries die veel te realistisch aanvoelen, niet zo mooi als je gemiddelde nachtmerrie er op uitkomt dat je langzaam open gesneden wordt, iedere keer weer.

Ik heb daarom ook angst/paniek aanvallen overdag , waarschijnlijk overblijfselen van de nachtmerries en het slaapgebrek.
Hiervoor heb ik diazepam gekregen van de dokter. (jammer dat die dingen zo lang duren voordat ze werken maar goed.)
Gelukkig kan ik overal wel een soort grapje over bedenken... dan komt het toch iets minder hard aan ...

Nou ja.... dat is alles wat ik kan bedenken om op te schrijven voor nu...

Oh ja, is er hier misschien ook iemand aanwezig met vergelijkbare problemen? Het zou fijn zijn om daar met elkaar over te kletsen dan.

Groetjes,
Arien.
(Om kwart voor 4..... ik wil slapen... )
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 8 oktober 2009
Nemo's schermafbeelding

Standaard

Ik hekern het, al is het bij mij wel een tijd geleden.
Vooral tijdens mijn opname sliep ik slecht.
Ik heb toen inderdaad ook medicatie gekregen. Alleen het nadeel van dat spul is, dat je er aan verslaafd raakt... en daarbij werkt het na een tijd niet meer, vanwege gewenning!

Ik heb toen wel prometazine gehad. Niet verslavend, en werkt redelijk!

En daarbij, overdag veel bewegen en veel doen.. zodat je ook lichamelijk moe bent. Dat wil ook nog wel eens helpen.

Succes.

gr. Simone
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten