Leden: 3,003
Onderwerpen: 5,205
Nu Online: 46

Nieuwste Lid: willem1

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Pijn > Algemeen Pijn

Algemeen Pijn Zaken die niet onder de andere forums passen, lees en plaats je hier

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #221 (permalink)  
Oud 9 juni 2010
Marisol's schermafbeelding

Oo meiden de fysio is hier van het huis. Hoop dat hij wat voor me kan betekenen. Hoop dat het niet zo is naar zoveel behandelingen het mag of kan niet meer of zelf betalen. Heb weer pijn enik zal het goed zeggen. @ Jokee ergotherapie heb ik in 2004 in de rev. gehad. Omgaan met je handycap. Heb er een trippelstoel van overgehhouden die ik af en toe gebruik met koken. Maar het is allemaal zo zwaar om die goed af te stellen. Het is allemaal zoo dubbel. We moeten gewoon door hebben haast geen keuze! Ik hou de moed er maar in. Maar onbegrip kan ik echt niet tegen hoor! Knuf van mij
Met citaat reageren
  #222 (permalink)  
Oud 9 juni 2010
jokee's schermafbeelding

Standaard

nou... dat was een fijne.... afspraak bij de podoloog. om het kort te houden; hij gooit mijn situatie in de groep met de hoop mij nog wat meer aan het lopen te krijgen maar hoe hij dat voor elkaar moet krijgen weet hij niet. dussssssssssssss.... ik geloof dat ik mij moet leren wennen aan de gedachte dat wandelingen van 30 minuten niet meer in zicht zullen komen voor mij... dat was even een giga klap kan ik je vertellen. heb kaneelbroodjes, chocoladebroodjes en puddingbroodjes gekocht uit frustratie... geen zorgen...groot deel ligt er nog voor morgenochtend... ik had er echt even de pest in!

morgen gesprek met inval huisarts over de medicatie maar ik denk dat er nog maar een afspraak moet komen voor volgende week met eigen huisarts... ben het aardig zat op dit moment. volgende week gesprek bij ergotherapeute en dat is maar goed ook... mijn handen worden weer pafferiger dan de afgelopen tijd, nou ja... het gaat allemaal gewoon door ipv dat er verbetering in komt....

moge duidelijk zijn... ben het even helemaal zat!
Met citaat reageren
  #223 (permalink)  
Oud 10 juni 2010

Post Gedeelde smart

Lieverd ik begrijp het helemaal dat jij het helemaal ZAT bent. Hoop dat de h.a. wat voor je kan betekenen. Ik hoop dat de fysio wat voor mij kan betekenen. Manlief had een stille hoop dat het allemaal wat beter zal gaan. Valse hoop! De ene dag gaat het wel de andere dag kan je wel inpakken.

@Jokee Heleenz veel liefs en sterkte meiden!
Met citaat reageren
  #224 (permalink)  
Oud 10 juni 2010
jokee's schermafbeelding

Standaard

nope... ben niet veel verder gekomen dan nieuwe medicatie proberen voor de artrose... dus voor de komende 2 weken wil ik nog steeds geen morfine of spierverslappers gebruiken zodat er geen vertekend beeld komt. maar ik ben het wel zat hoor.... ben vanmorgen het dorp in gegaan. heb een jurk en sjaal gekocht! ok, was nog geen 35,- euro kwijt maar ik ben er wel erg blij mee! resulteerd wel in het feit dat ik bijna geen tijd heb om te rusten want om 14 uur staat de taxi weer voor de deur maar goed... ik heb toch al pijn... toch? morgen staat er niets en dat hou ik zo!

hugs and kisses with love and light,

joke
Met citaat reageren
  #225 (permalink)  
Oud 10 juni 2010

Jokee wel erg leuk een nieuwe jurk en sjaal! Geniet daar maar van ik bestel veel per post. Nu weer rustig aan!! Moeten zo met de hond naar dierenarts even bijtanken nu! We willen zo veel maar kunnen zo weinig!! Hou je goed lieverd!!!!
Met citaat reageren
  #226 (permalink)  
Oud 10 juni 2010
HelenaZ's schermafbeelding

Standaard

Hoi Jokee en Marisol

Ja valt allemaal niet mee begrijp goed dat jullie het zat zijn zo een dag had ik gisteren met tranen in mijn ogen gelopen was het spuugzat gisteren met kruk lopen dystrofie die weer opspeeld ga zo maar door nu op het moment gaat het wel weer heb net 2 appeltaarten gebakken een voor de buurvrouw ze komt ieder weekend soep brengen omdat ze weet dat ik dat zo lekker vindt en hier in huis lust niemand soep dus dan maak je het nidt zo gauw dus vanavond lekker appeltaart bij de koffie en Jokee jij heb je zelf in het nieuw gestoken zo af en toe moet je toch jezelf kietelen toch
  #227 (permalink)  
Oud 10 juni 2010
kiwi's schermafbeelding

Standaard

Hoi Helena,

Gelukkig dat het weer iets beter gaat. Enne appeltaart versgebakken lust ik ook graag . Helpt het als ik mijn adres door geef .
Geniet er van bij de koffie.
Ik zelf moet nog een keer mijn rabarbertaart maken. Ook heerlijk .

Groetjes, Kiwi
Met citaat reageren
  #228 (permalink)  
Oud 10 juni 2010
sanne's schermafbeelding
sanne
Guest

Standaard

Hier nog iemand die ontzettend gek is op versgemaakte appeltaart en echte slagroom. Kunnen we niet een uitwisseling van lekkere hapjes beginnen? dan vergeten we die krukken- en zere handen-en-benen-ellende even. Ik ben goed in... een pastamaaltijd met sinaasappelen!
Met citaat reageren
  #229 (permalink)  
Oud 10 juni 2010
HelenaZ's schermafbeelding

Standaard

Nou zal aan jullie denken vanavond als ik de appeltaart gaat aansnijden het water loopt me nu al in de mond hi

Pasta maaltijden hmmmmmmmmmm

Laatst gewijzigd door HelenaZ; 10 juni 2010 om 16:24 Reden: Automatisch samengevoegd
Met citaat reageren
  #230 (permalink)  
Oud 10 juni 2010
jokee's schermafbeelding

Standaard

geniet ervan meis! mijn topper is ook appeltaart... met amandelspijs! hoef geen verjaardagskadootjes te kopen hier... alleen maar taarten bakken hihihihihihi... o ja, en vergeet de truffels vooral niet!

ben zostraks met zoonlief bij de ortho geweest. dus ben weer lekker moe. had het goed ingezien vanmorgen. kant en klare nasi gekocht e.d. dus zoonlief hoefde alleen maar de sate te maken en nasi op te bakken... heb het simpel gehouden voor nu... menslief wat kan een mens snel moe worden door niets! misschien dat dit drukkende weer er ook mee te maken heeft... laat de afwas weer lekker staan... die zie ik morgen wel weer....

hugs and kisses with love and light,
joke
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten