PDA

Volledige versie bekijken : hoe is het gegaan vandaag?

Pagina's : 1 [2] 3 4

Invisible
8 maart 2010, 21:10
hoi cinnamon

wat ben je toch een held zeg...je doet het nog steeds beter als mij:wink:
na mijn ervaringen van vorig jaar (zenuwontsteking van de kies) is mijn angst weer goed terug gekomen
onlangs een gaatje in de kies moeten laten vullen en de nodige nachtmerries weer gehad hiervoor.
loop nu al weer een maand of 2 met een zere kies die af en aan zeer doet,zo voel ik niets en zo doet hij wel zeer zodanig dat ik hem zelfs niet kan poetsen,geen kauwgom mee kan eten etc..en het bellen blijf ik maar uitstellen.
ook heb ik al te horen gekregen dat mijn gebit er niet al te best aan toe is,en dat mijn tandvlees aan het zakken is,met het gevolg dat mijn tanden los zullen gaan staan maar dit kan nog een aantal jaar duren gelukkig:wink: .uiteindelijk zal wel alles er uit moeten en daar zie ik wel erg tegenop

maar mijn complimenten voor jou bij deze:wink:

Marisol
9 maart 2010, 15:24
Pfff We zijn heel er blij gaan naar een woonzorgcomplex. Stonden al op de wachtlijst maar ik ben erg urgent en manlief kan het als mantelzorger soms ook niet meer kan. Je woont gewoon zelfstandig maar je hebt alle hulp zoals verzorging en maaltijden vrijetijdsbesteding en zoveel andere dingen. Natuurlijk is het een hele verandering maar echt het gaat niet meer. Ik ga weer een beetje leven want ik voel mij nu net een gevangene. We zijn het samen eens daar gaat het m en ons hondje mag ook mee. We blijven gewoon in ons stadje wonen hoor!. We zijn heel dankba zeggen! Zo is het gegaan vandaag!! Een hele blije Marisol plus tikfouten.lach3 lach3 lach3 lach3

Prinses
9 maart 2010, 17:54
Geweldig nieuws Marisol en wanneer ga je nu verhuizen?

Marisol
9 maart 2010, 19:21
M:rolleyes: oet me even rustig houden maar de flat ziet er keurig uit. Zal wel mei of juni worden .

Desie
9 maart 2010, 19:45
Gefeliciteerd Marisol,

Gelukkig mag je hondje ook mee verhuizen.
Ik wens je een hele fijne tijd straks toe in jullie nieuwe huis.

Gr Dees

HelenaZ
9 maart 2010, 20:14
Hoi Marisol allereerst gefeliciteerd goed nieuws

En vandaag eindelijk mijn telefoon weer terug kunnen we weer lekker spelen met de blackberry vkrol

Marisol
9 maart 2010, 20:54
Heel veel dank voor jullie felicitaties! Lief hoor we zijn zo blij vkrol vkrol Marisol

Marisol
11 maart 2010, 20:50
Jaa een blackberry is gaaf maar zitten daar spelletjes op Helena?? Dat vroeg ik me af want ik heb ook een X-Box. Savonds in bed lekker gamen is gaaf. Computerspelletjes zijn niet meer weg te denken toch? Maar d.s.sen is fantastisch lekker klein dingetje. Groetjes Marisolbla1

sylvia47
11 maart 2010, 21:00
Van mij ook van harte hoor met je nieuwe woning,wat een opluchting kan dat zijn he.Ik moet maandag afwachten of we urgentie krijgen.Ik ben zo zenuuwachtig en dan hopelijk voor de laatste keer verhuizen.Ik heb er zo,n zin in eindelijk weg uit deze achterbuurt,maandag is er weer een vrouwtje overvallen hier op de hoek.Het is echt vreselijk.Maar jij mag vast pakken joh.Ben blij voor je.Mijn zus woont ook zo.De huizen zijn zelfstandig maar je kunt wel naar de gemeentschapsruimte om gezellig bij te kletsen en spelletjes te doen.Heel fijn.groetjes sylviavklach

Marisol
11 maart 2010, 21:16
Dank je wel Sylvia en denk zo maar dat jij of je zus in de buurt van ons wonen. Want je hebt hier wijken Brrr! Maar die voorzieningen daar is fantastisch! Zal voor je duimen wat die urgentie betreft. Hou me maar op de hoogte! Ga nu lekker chillen nu het nog even kan hi hi Marisol:wub:

Maly
12 maart 2010, 11:08
Marisol,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning
Gelukkig mag je hondje ook mee verhuizen.

groetjes maly

Marisol
12 maart 2010, 11:43
Dank je wel Maly ! Is wel spannend hoor! Groetjes Marisol:rofl:

sylvia47
12 maart 2010, 13:29
Nou marisol zou zo maar kunnenvkeek .maar ik denk dat het op het ogenblik overal een ellende is vooral in dit soort wijken waar veel armoede drugs en medelanders zijn.Ze zijn gebouwd in de jaren 60 vooral voor de gastarbeiders.Het zijn ook grote flats hoor maar nu worden er vooral mensen met een uitkering,of mensen van buitelandse afkomst in gehuisvest.Er is hier een onderzoek geweest en er blijkt dat 60 %van de bewoners hier van buitelandse afkomst isen dat in aleen de flats.Dat is niet erg maar je moet je als nederlander staande houden en maakt niet snel contakt.Daarbij de muziek van alles door elkaar en het liefst dat het einde van de straat het kan horen.Nee ik pas hier niet maar de flat heeft ook geen lift dus ik moet drie trappen op voor ik thuis ben en dat gaat helemaal niet meer.Dus ik zal de vlag uithangen als ik hier vandaan kan.Dat zal een hoop kalmeringsmiddellen schelen.groetjes sylvia.

Marisol
12 maart 2010, 14:21
Nee zo als jij beschrijft zo erg is het bij ons nog niet. We verhuizen ook vanwege wat meer zorg. Stonden op de wachtlijst. Er zijn inderdaad hele slechte wijken in (h) wij zijn om die reden toen ook verhuist. Maar in een flat hebben wij nooit gewoond. Maar Sylvia overal heb je wat en dat is waar je ook woont. Mensen kunnen blijkbaar niet sociaal met elkaar leven. Nu ben ik al een stuk ouder maar de maatschappij is hard en wreed. Wens je veel sterkte en hoop dat jij ook straks een fijn plekje om te wonen vind. Goed weekend Marisol:confused:

HelenaZ
13 maart 2010, 13:04
Vandaag voor het eerst in weken thuis op zaterdag zelfs Klaas is vrij jidans1 dans1 dans1 dans1 pie

teetee
13 maart 2010, 15:20
lekker gaan eten met me nichtje en zus vandaag
kijk er naar uit, eindelijk nog eens buiten

Marisol
13 maart 2010, 15:56
Naar onze flat geweest vanmorgen! In verband met overname. Je zult het geloven of niet maar we nemen veel dingen over. Vloerbedekking vitrage overgordijnen wat mooie lampenhele mooie stoeltjes T.V.kast en lampjes. Echt of het zo uit de winkel komt. Amper 2 jaar gebruikt!Mooie hor voor het balkon voor de muggen. Zonnescherm aan de buitenmuur. Slaapkamer kast.Lijkt wel nieuw. En alle kleine practische dingen in huis blijf er ook in zitten. Niet te filmen!!! Wat kost dat nu denk je!!!! Noppes! Ja echt waar . De mensen zijn al lang blij dat we het willen hebben. Hun moeder is overleden en zelf willen ze bepaalde dingen niet hebben. Wij wel en als je het zo kan overheenkomen met elkaar is dat toch prachtig. Het flatje is pas 12 april verhuurgereed. Moet nog heel wat geregeld worden maar de kop is er af. We voelen ons wel en beetje ouder maar het is nu iets wat je pakken moet met beide handen. Echt een warme deken!!! Zijn erg zenuwachtig en moet nu van manlief broodje eten. Liefs Marisol bla1 bla1

Jasmine
13 maart 2010, 17:38
bij de panfluiters staan kijken en bepaalde technieken gevraagd en ook zitten luisteren natuurlijk, heerlijk.

groetjes Ans:wink: :wink: :wink:

Samick
17 maart 2010, 17:53
Ik heb een heerlijke dag gehad.
Heb gewerkt.
Heerlijk genoten van de zon in m'n pauze.
De was lekker buiten gedroogt.

Vanavond lekker bank hangen.

HelenaZ
17 maart 2010, 18:22
Vanmiddag ook genoten van het zonnetje en vanavond komt mijn mannetje weer terug uit Italy hij is maandag weggegaan dus nog een paar uurtjes en dan is ie weer lekker thuis

Jasmine
17 maart 2010, 22:38
prima, lekker zonnetje en de vogelbakken al klaargezet en alles erom heel lekker schoon gemaakt.
Vanmorgen gezellig met mijn dochter koffie met gebak bij de Hema en de volgende keer neem ik haar weer mee naar een ander plekje,

Marisol
18 maart 2010, 16:00
Veel handige niet al te vermoeiende klusjes gedaan ivm. verhuizing. Wat een spullen heeft een mens verzameld zeg in de loop der jaren!! Manlief is de mijn laptop aan het halen en die valt gelukki g onder de garantie! Met deze notebook ben ik wel erg mee gered maar ik moet zo rammen op de toetsen. Maar mij hoor je niet zeuren hoor ben erg blij dat ik deze even kon lenen dank zij mijn zoon!!!Nu ga ik ee lekker kopje thee zetten en een beetje uitrusten. Fijne dag en avond verder Marisol!!:biggrin:

Marisol
25 maart 2010, 14:36
Ben een doos of word een doos. Manlief is momenteel bezig mijn oude rolator van anno 1995 te ontmantelen. Sniff! Plankje erop en hij dient weer voor laad en los kar. Moet er erg om lachen hij kan ook alles gebruiken. Mijn dag is wel oke, rustig aandoen en niet stressen. De zon schijnt de hond aan mijn voeten ik tel maar mijn zegeningen. Lieve groetjes van Marisol :cool:

Dus zo was mijn dag vandag in tweeenMet hond net dierenarts geweest. Helemaal gezond van kop tot staartje. Urine is ook goed. Heb goede tips gekregen vavwege verhuizing en wie schreef dat ook weer. Antistresshalsbandje. moet hij dag en nacht omhouden. Dus daar zijn we heel blij mee. Nageltjes ook geknipt. kreeg wel een snoetje voor dat mag ik alleen om doen. Marisolbla1bla1bla1

teetee
25 maart 2010, 20:11
vogelkooiene lekker schoongemaakt vandaag op mijn dooie gemakje en tempo als ik het aankan nu.... blij dat het toch weer gedaan is

Prinses
25 maart 2010, 20:25
@ Marisol, fijn dat het hondje weer goed door de gezondheids-APK is gekomen en dat er een oplossing is voor jullie verhuisprobleempje.

Invisible
25 maart 2010, 20:38
hier is het heel chaotisch gegaan vandaag.
mijn jongste is nog steeds verplicht thuis van school,heeft namelijk de 5de ziekte onder de leden.
en totaal onverwachts zitten we hier midden in een verbouwing sinds vanmiddag.
dat wil zeggen; laminaat vloer ligt eruit,plafond is gewit,muren worden gedaan,kozijnen worden opnieuw geschilderd en dan natuurlijk moet er nog een nieuwe laminaat vloer in...
heel mijn huis staat dus op zijn kop op dit moment,kan nergens meer iets vinden,maar ja het was dan ook wel hard nodig moet ik zeggen.
hopelijk zijn we aan het eind van het weekend klaar,en heb ik weer een pracht van een woonkamer:wink:

Marisol
25 maart 2010, 20:46
Dank je Prinses is een pak van ons hart!! Ik kneep hem even wel hoor!Lieve groetjes en een pootje van Thomas

Prinses
26 maart 2010, 10:12
@ Cindy: "Het moet eerst lelijk worden voordat het mooi wordt" zei mijn moeder altijd, maar voorlopig ben je er mooi klaar mee. :wink:
Mijn vader zei altijd: "Met Kerstdagen weet je nergens meer wat van", maar dan hebben jullie wel een geweldig mooie woonkamer. lach3
Sterkte in ieder geval!

Nemo
26 maart 2010, 17:07
Even een vreugdedansje: ik heb een 10 voor mijn toets gehaald...:tongue:

teetee
26 maart 2010, 18:03
sow, dat is inderdaad goed nieuws, een tien
proficiat Nemo

Prinses
26 maart 2010, 20:03

Zie je wel, ik dacht het al. Gezien je smileys op Hyves. GEFELICITEERD!!! bloem1

Ruurd
27 maart 2010, 01:55

Proficiat Nemo dit geeft de burger moed respect1nr1bloem1bloem1

Groeten Ruurd

Marisol
7 april 2010, 20:23
Nu gaat het hard zeg , we gaan 10 mei verhuizen. Schoonzus en zwager hebben een groot huis en grote tuin dus nu is onze tuintje ontmanteld. Geeft nikd hoor ik kan amper een plantje er in zetten. Weet ik wat ik wel zal missen onze seringenboom. Die is ook op zijn mooist als wij weggaan. Maar het is goed zoals het is en we zijn echt blij met ons flatje. Hou erg veel van bloeiende planten in huis en ik kan ook wat vrolijke plantjes op ons balkon zetten. Och er is vandaag zoveel om gelukkig te zijn. Kan met het hoofie heel veel dat is toch ook weer om blij om te wezen. Leven is voor mij ondanks pijn ergenissen en aanverwante zaken toch wel weer de moeite waard. Zo is mijn dag vandaag!! Woensdag zeven april!!bloem1bloem1bloem1bloem1

Prinses
11 april 2010, 20:27
Het gaat niet helemaal goed met mij en daarom was ik niet in staat vandaag met manlief mee te gaan naar de opa en omadag van de kerk.
Gisteren had ik al tomatensoep gekookt en pannenkoeken gebakken (misschien wel weer teveel gedaan :frown: ) en dat heeft manlief allemaal meegenomen.
Bij terugkomst kreeg ik nogal wat complimentjes over mijn tomatensoep en dat deed me goed.
Verder heel rustig aangedaan en wat tekort gekomen slaap ingehaald.

Marisol
11 april 2010, 21:15
Spijtig dat je niet mee kon, maar wel fijn dat je een pluim kreeg voor de lekkere soep die je hebt gemaakt. Mijn dag is ook anders verlopen dan gepland maar ze vonden mij pasta weer lekker. Toch zijn we daar gevoelig voor. Lig nu lekker tee rusten op bed. Je kan gewoon geen afspraken maken. Dat is echt niet leuk. Hou mijn hart vast hoe dat nu moet met de verhuizing maar ik moet maar geen rampensernario verzinnen. Maar het is niet anders. Morgen komt mijn hh. hulp en die weet van aanpakken. Dus dat zien we morgen dan wel weer! vktriestvktriestvktriest

Maly
12 april 2010, 13:46
Echt een baal dag
heb een mooi appartement afgewezen om dat de servicekosten te hoog waren
heb een uur met de Ohra aan de telefoon gehangen omdat die mij een deurwaarder op mijn nek hebben gestuurd met een rekening van ? 405.- uit 2008
volgens mij is vanaf mei 2008 alles geregeld bij de scheiding (veel telefonisch)
maar ze noteren niet elk gesprek en alles loopt via andere afdelingen dus kunnen ze bijna niets nakijken ik moet met bewijzen komen(gaat natuulijk niet, hoe bewijs je een telefoongesprek)
dus ga maar een bezwaarschrift opstellen maar weet nu al dat ik de rekening toch zal moeten voldoen
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/geld/36.gif (http://www.animaatjes.nl/plaatjes/geld)deurwaarder

groetjes maly

Marisol
12 april 2010, 17:48
:confused:Bah wat vervelend voor je Maly!! Het slijk der aarde.Weet wat wat ik bedoel? Geld wat dom is maakt recht wat krom is. Mijn dag en volgende dagen zijn druk rommelig en chaotisch. Maar allemaal voor het goede doel. We doen maar rustig aan meer keuzes hebben we niet. Veel succes met alles en het recht op dingen waar jij recht op hebt. Sterkte Marisol

teetee
12 april 2010, 18:38
hoop dat alles goed komt met je rekeningen....

hier gaat het wel, zelfde dag als altijd

Prinses
13 april 2010, 18:43
Ik had nogal wat pijn gistermiddag toen mijn lief mij iets wilde laten zien.
Na dit aanschouwd te hebben, draaide ik mij om, struikelde en viel.
Nou, met mijn gewicht was me dat toch een klap. :wink:
Ik hoorde mijn rechter enkel knappen en schoot gelijk in de stress, want dat is de enkel die ik jaren geleden ook al eens gebroken heb.
Gelukkig was en is er verder niets m??r aan de hand, dan dat mijn hele lichaam nu zeer doet van de spierpijn (daar helpt geen tramadol en paracetamol/code?ne tegenaan) alsof er een buldozer over me is gereden.
Kom vanavond wel even weer hier kijken, maar voor nu houd ik het even voor gezien en kruip me'n bedje in.

Marisol
13 april 2010, 19:40
vktriestHoop dat het allemaal meevalt Prinses niet vallen meer vrouwtje daar schrik ik van. Ik heb zelf ook veel pijn vanochtend iets over geschreven maar dat gaat nu wel weer.

Prinses
14 april 2010, 00:58
vktriestHoop dat het allemaal meevalt Prinses niet vallen meer vrouwtje daar schrik ik van. Ik heb zelf ook veel pijn vanochtend iets over geschreven maar dat gaat nu wel weer.

Dank je wel meid. Ik wil er liever niet aan, maar ik word dit jaar 60 en door dit voel ik me echt een oud vrouwtje. :wink:

Ruurd
14 april 2010, 02:51
Hallo Prinses,

Hoe is het nu afgelopen?Wens je sterkte en beterschap toebloem1bloem1bloem1slaap1

Groeten Ruurd

Invisible
14 april 2010, 10:09
prinses heel veel sterkte

zelf ben ik ondertussen al weer een week aan het sukkelen.
had weer een bijholte ontsteking,wat nu de 3de keer sinds december is.daarnaast een flinke verkoudheid erbij,en het lijkt wel of het met de keer erger wordt.
door dit alles wordt mijn pds natuurlijk ook erger en zo zit je in een cirkeltje.
heb vorige week een nieuwe neusspray gekregen,een antibiotica kuur,en heb gisteren zelf maar iets gehaald tegen het hoesten.
het ene moment gaat het redelijk maar het andere moment gewoon zo lamlendig.een temperatuur waar je niet al te vrolijk van wordt af en toe,geen hoge koorts maar juist het tegenover gestelde; 35,3 of 35,4 is wat ik nu zo'n beetje iedere ochtend heb.pas in de middag wordt het weer een beetje normaal.
begin een beetje op te knappen nu maar moet zeggen dat ik het nu wel gehad heb ondertussen hiermee.

teetee
14 april 2010, 11:26
owjee, Cindy, klinkt niet echt iets om vrolijk van te worden ook

te lage temperatuur is natuurlijk ook niet goed he

hoop dat je snel beter bent

Maly
14 april 2010, 11:31
Hoi Prinses

Hoe gaat het nu met je,
met 60tig al een oud vrouwje , dan staat mij nog wat te wachten ga ook die kant op
wens je sterkte en beterschap toe

groetjes maly
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/o/oma_opa/13_.gif (http://www.animaatjes.nl/plaatjes/oma_opa)

kiwi
14 april 2010, 11:41
@ Prinses,

Gaat het al wat beter met je? Wel voorzichtig aan blijven doen.

@ Cindy,

Wat vervelend allemaal. Zeker ook omdat je temperatuur zo wisselend is. Ben je toevallig niet ergens allergisch voor? Berkenpollen zweven nu heel veel in de lucht.
In ieder geval beterschap.
-------

Zelf heel veel last van mijn allergie. Sommige jaren gaat het redelijk om vervolgens een ander jaar heel veel last te hebben. Nu was het al niet zo'n succes dat de hazelaar en de els tegelijk bloeide, maar nu de berk aan het bloeien is is het helemaal vervelend.
Desondanks de Xyzal en de rhinocort heel veel last hiervan en haast geen stem. Ik klink niet als mamma zegt zoonlief :laugh:.
Volgende week ga ik eens richiting kno arts omdat door dit alles ik rechts echt dover bent en mijn trommelvliezen blijven naar binnen staan. Wat ik ook doe. En dan ook nog eens vocht hierachter. De huisarts denkt dat ik vermoedelijk buisjes gaat krijgen.
Ach kan er ook nog wel bij vklach.

Groetjes, Kiwi :wink:

Invisible
14 april 2010, 11:56
bedankt voor jullie reakties

wat betreft allergie moet ik zeggen dat ik hier eigenlijk niet eens aan heb gedacht.
ik ben bekend met bij en voorhoofdholte ontsteking en heb hiervoor een aantal jaar geleden ook al een operatie voor moeten ondergaan,omdat het chronisch was geworden.
zoals het nu gaat zou je haast zeggen dat het weer die kant uit gaat,wat eigenlijk dus niet meer zou kunnen gezien het feit wat ze allemaal niet verbouwd hebben toen:wink:

maar het is zeker een optie om me te laten testen mocht ik op korte termijn dit weer gaan krijgen,zeker omdat het steeds erger gaat worden per keer.
en nee die temp is zeker niet prettig als hij zo laag is,het wordt ook wel koude koorts genoemd.ondanks dat je zo laag zit voel je aan alsof je 40 graden hebt,en zovoel je je eigen ook,dus nee niet prettig maar ja we overleven het wel weer :wink:

Prinses
14 april 2010, 12:29
Bedankt voor jullie lieve reacties en het gaat zachtjes aan wel een klein beetje beter.

@ Cindy,
Het kan inderdaad een allergische reactie zijn, wanneer ik mijn liefje zo bekijk die doet ook niets anders dan hoesten en proesten.
Sinds een paar weken is het veel erger geworden.
Hoop dat je je gauw weer beter mag voelen, want zo langzamerhand is het wel genoeg vind je niet? :wink:

Marisol
14 april 2010, 12:39
Wat is oud? Waren gisteren in ons nieuwe huisje kijken kleurtjes kiezen voor de wanden enz enz. Onze hond Thomas ook oud 14 vind het ook wel wat. Ja voel me gister met pijn en ook blijdschap ook 88 dat mag best want onze buurvrouw is 92! Hi hi! Ja manlief is 70 nou en we hebben hulp nodig en die krijgen we daar! Dat ik nog game d.s. spelletjes doe op de comp so what. We zijn dankbaar met dit aanbod om daar te gaan wonen want hier ga ik langzaam dood. Excuus dat ik dat zo zeg medelotgenoten. Maly ik lijk wel een beetje op dat vrouwtje wat onder je verhaal staat. Zo was mijn dag gister! Cindy veel sterkte en allemaal lentegroetjes van Marisol!!vkrol:cool:

teetee
14 april 2010, 15:41
knufjes voor iedereen

hoop dat iedereen zich beter voelt vandaag

en wta is leeftijd he, je ebnt zo oud als je je voelt in je hartje en geest

van het lichaam zullen we maar wijs zwijgen:confused:

Marisol
15 april 2010, 13:57
wnosmileFff ons vakantie omgeving waar we altijd met zo veel plezier en de liefde voor de natuur ik kwam er al als kindje van twee dus bijna 61 jaar geleden die mooie omgeving weer een duinbrand! We wonen er niet eens zo ver vandaan km. of 35. Vind dit erg omdat het maar dan heel egoistisch gezegt ons plekje was. Met onze jongens daar altijd naar toe (willen jullie nou nooit ergens anders heen?? Nee we hebben daar de vakantie van ons leven gehad met hele fijne herinderingen zee duinen bos heide en de hoogste duinen van Nederland. Klein Zwitserland werd het ook wel genoemd (al kan je dat natuurlijk niet vergelijken) Maar deze dag ga ik lekker zwijmelen over die tijd en fotoos van toen bekijken. Zo is mijn dag vandaag!

kiwi
15 april 2010, 18:21
@ Marisol,

Manlief en ik hebben daar ook heel wat gefietst. Toen mijn schoonouders nog leefde hadden ze bij Schoorl een sta caravan. Was daar heerlijk en mooi.

Marisol
15 april 2010, 18:38
Ja kiwi prachtig is het daar! leuk dat je het herkent. Schoorl Groet Camperduin bergen natuurlijk en de hondsbosschezeewering!! Schelpenpad midden door de duinen klimduin Och ik hoop dat ze de persoon vinden die het aangestoken heeft. Lieve lente groetjes:wink:

teetee
15 april 2010, 20:02
klinkt ook heerlijk Marisol

was wel fijn, zo'n zonnige dag, heb gelijk al me ramen eens opengezet om goed te luchten

een mens gaat daar toch van opfleuren ergens

Marisol
15 april 2010, 21:42
Ken jij de duinen bij ons Tee tee? Belgie is ook prachtig hoor zo bedoel ik het niet! Jullie zijn altijd zo beleefd en charmant. Ben vroeger met de bus wel eens door Belgie gereden en toen hebben we Sinterklaes? bezoekt. Heerlijk gebak hadden ze daar. Ik proef het nog!! Heel plezant!! Lieve groetjes Marisol!!:tongue:

teetee
16 april 2010, 00:10
ik heb heel wat vakantie in Nederland doorgebracht als kind, me ouders kampeerde graag en zo hebben we bijna heel nederland gedaan, geloof ik, tot zelfs in Friesland toe. elke schoolvakantie waren we op pad met de tent

Ruurd
17 april 2010, 04:37
Vanavond voor het eerst in voetbalstadion geweest! lach3Was een belangrijke wedstrijd,helaas teleurstellend resultaat met 2-0 verloren,vktriest toch een leuke ervaring piraatlach sfeer geproefd
Ruurd

Marisol
17 april 2010, 12:23
:cool:Ruurd de sfeer proeven is belangrijk kijkt mij na een lange tijd! Och en de bal is rond "" dus kan al le kanten op! denk toch dat je genoten hebt. Groetjes Marisol

Prinses
17 april 2010, 14:50
Vanavond voor het eerst in voetbalstadion geweest! lach3Was een belangrijke wedstrijd,helaas teleurstellend resultaat met 2-0 verloren,vktriest toch een leuke ervaring piraatlach sfeer geproefd
Ruurd

Jeetje Ruurd, wat spannend en leuk!
Een mens is nooit te oud om nieuwe dingen te doen, nietwaar?

Marisol
17 april 2010, 15:35
:mad::mad:Mijn dag is raar!! Manlief en zoon zijn de wanden aan het sausen in het nieuwe flatje en ik wil van alles doen maar het gaat niet. Ben erg aan het stressen en dat is niet slim van mij!! Normaal zit ik in de tuin maar daar is het kaal en warm. Dus ik zit weer achter mijn p.c. Alles gaat voorbij maar het is een rare gewaarwording! Nu weer ik mijn zoon daar mobiel bellen staat zijn tel. uit. Nou ja zo als ik al zeg rare dag!!!

teetee
17 april 2010, 18:18
inderdaad...

vanmorgen vroeg met me zus naar haar toekomstig flatje geweest, me neef ging daar planken in het beghok ophangen, dan naar hus, geluncht en ik de bank op, ben inslaap gevallen, en nu pas wakker, wat een leven..

Marisol
17 april 2010, 20:33
Dan zal je het wel erg hard nodig gehad hebben Tee tee! Ben ook zo moe! Fijne avond

kiwi
17 april 2010, 22:04
Vandaag desondanks de bloeiende berken toch nog even in het zonnetje gezetten. Heb nog steeds geen normale stem hierdoor. Wel sexie :laugh:.

Marisol
17 april 2010, 22:37
Hi Hi zeker zwoel en sexi!! lach3

teetee
18 april 2010, 00:32
hahha past wel bij het weer, een zwoel stem

Prinses
18 april 2010, 13:23
Ik zou meegaan met manlief naar Hoogeveen want daar zouden we zingen om daarna even bij een vriendin haar verjaardag te vieren.
Maar helaas, pindakaas, ik moest thuis blijven, het ging beslist niet. vktriest

Marisol
18 april 2010, 15:02
We zitten allemaal zeker in dat zelfde schuitje prinses! Troostende gedachte is dat we met elkaar meedenken meeleven. (Mijn naam betekent trouwens meelevende) Vond weer een boekje!! Marisol

sanne
18 april 2010, 15:37
184
Voor iedereen die het moeilijk heeft, deze mooie bloemen. Geniet er maar van!

Prinses
18 april 2010, 19:10
@ Marisol: je doet je naam eer aan!

@ Sanne: Bedankt!!!

teetee
18 april 2010, 20:21
bedankt voorde bloemen, voor jou ook natuurlijk

liefs leentje

HelenaZ
18 april 2010, 21:22
Nou mijn zus kwam gezellig op visite en wat denk je we hebben vakantie geboekt we gaan samen 9 mei voor 8 dg na gran canaria :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Marisol
18 april 2010, 22:02
:laugh:Wat leuk zeg! Je hebt helemaal gelijk! Geniet er van. Het is gewoon zo leuk hoe je dat schrijft! Nja we hebben geboekt! Wij gaan 10 mei verhuizen! Is hoe raar het ook klinkt ook een beetje vakantie! Lieve groetjes Marisol!!

Prinses
19 april 2010, 00:32
Heerlijk Helena, dat is de laatste vakantie die ik met mijn moeder gemaakt heb, en toen onze zoon daar werkte.

teetee
19 april 2010, 00:35
klinkt erg leuk Helena, kan je toch al stilaan gaan aftellen ook he

HelenaZ
19 april 2010, 00:37
Ja kijk er ontzettend na uit pas geboekt maar ben echt aan het aftellen over 3 weken zit ik er al yppie:laugh::laugh::laugh::laugh:

Marisol
19 april 2010, 19:09
vktriestkwaad1:redface:Ons huurhuis word verkocht dat is niet erg dat wisten wij al!! Van onze huidige huisbaas c.q. makelaar komen ze begin mei voorinspectie houden. Fijn!! Want het huis word verkocht dus van overname is geen sprake. Maar nu zit ik wel in de shut dat alles er uit moet. Weten jullie hoe dat werkt ik bedoel als je een huis koopt maar er ligt bv. laminaat moeten de vorige bewoners die het huis huurde dan allles er uitslopen! Snap er nog niets van want onze huidige huisbaas komt kijken en een andere makelaar! Dus die andere makelaar koopt het van de makelaar! We hebben niet een goede verstandhouding met die persoon want die vorige was heel sociaal en coulant. Sorry voor mijn warrig verhaal maar ik word hier heeel nerveus van. Misschien staat dit op een verkeede topic maar zo is mijn dag! Met pijn en onbegrip en ergernis!

sanne
19 april 2010, 19:23
Ach Marisol wat vervelend voor je dat er nog weer extra stress bij komt. Wij wonen in een huurhuis en als we nu zouden vertrekken, moeten we het opleveren zoals we het hebben aangetroffen, dwz alle vloerbedekking, die wij er in gelegd hebben zal er uit moeten. En als we er (bijvoorbeeld tijdelijk) een deur hebben uitgehaald, moet die weer teruggeplaatst worden.
Dat de aankoop makelaar meekomt, heeft voor jou vlgs mij verder geen betekenis. Die kijkt naar de staat van het huis, buitenkant, binnenkant, dak, enz. De huurbaas is daar verantwoordelijk voor. Jij bent alleen verantwoordelijk voor de kale oplevering. Komen ze trouwens kijken als je nog niet verhuisd bent of als het huis leeg is?In het eerste geval zou ik e dan helemaal niet druk maken want dan gaat het de aankoopmakelaar alleen om het huis zelf. In het 2e geval moet je dus zorgen dat het huis kaal wordt opgeleverd.
Ik hoop dat het je zo wat duidelijker is geworden. Blijf vooral lekker rustig hoor, want ze kunnen je nooit veel maken omdat het een huurhuis is. Dat is veel relaxter dan een koophuis, weet ik uit ervaring. Gr Sanne

Marisol
19 april 2010, 19:55
Jaa ze komen kijken voor het huis helemaal leeg is. 3 mei en 10 mei zijn we weg! Alhoewel mijn man nog niet die komt nog terug voor allerlei dingen. Ja okee het laminaat en weet ik veel snap ik wel maar de trapbekleding en zo hebben wij toen tegen die vorige bewoners gezegt laat maar liggen. Stom dat we waren moet dat er ook dan uit? Die mensen hebben het ook weer overgenomen. We betalen de huur tot 1 juni. Kan niet anders. En 28 mei komen ze ook weer kijken. Ook een plafondbak door ons niet aangebracht moet die er dan ook uit!! Ik moet maar heel goed luisteren wat die heren zeggen want manlief hoort het bijna niet. En daar profiteren de mensen van .... Och die dove hoort het toch niet! Maar hij is wel zo bijdehand dat hj vraagt: Wilt u het nog eens herhalen?? Hij is nog aan het werk daar en zou het niet goed vinden wat ik nu allemaal schrijf! Hij heeft niks met de p.c. ikzelf ben net een jaartje geleden er aan begonnen! Lap top ideaal!!Nu stop ik ga maar eten koken! Dank voor je reactie!! Ga straks d.s.en!!:wink:

sanne
19 april 2010, 22:56
Hoi Marisol
Als ik dit zo lees dan denk ik dat op 3 mei het bezoek vooral bedoeld is voor de makelaar om alles eens goed te bekijken. Misschien kun je dan meteen de huisbaas vragen wat je moet doen voor de oplevering. Laat hij het maar opnoemen, wat hij niet opnoemt hoef je ook niet te doen. Omdat de makelaar erbij is, kan hij niet echt vervelend gaan doen lijkt me. Schrijf het vooral op wat hij opnoemt, laat hem dat maar zien, dan kan hij later ook niet komen met iets nieuws. 28 mei is dan zeg maar de controle of het al (bijna) klaar is. Dat is op een vrijdag (?) dankanje in het weekend de laatste dingen nog even nagaan. Maar blijf vooral rustig hoor, er is al stress genoeg! En ga lekker DS-en, dat leidt af. Fijne avond nog!

Jasmine
20 april 2010, 00:11
Heerlijk met de scoot weggeweest. Ik durf nu steeds verder dus ben in naar een tuincentrum geweest om nog wat vogelspul te halen, heerlijk die vrijheid,:cool::cool::cool:

teetee
20 april 2010, 01:23
wat fijn om te horen dat je al lekker verder kan met de scoot ook

normaal gezien moet je een huurhuis in de oorspronkelijk staat weer afleveren, tenzij de huisbaas niet moeilijk doet enzo, dat kom je dan met hem overeen.
waar ik huur(flat) moet je de flat niet echt in oorspronkelijk staat weer afleveren maar wel in goede propere staat, staat zo in mijn contract met de sociale huisvestingmaatschappij waar ik van huur.

hier is de dag redelijk goed gegaan, had wel iets last va hoofdpijntje, maar ja, pijn zijn we al gewoon ondertussen

kiwi
20 april 2010, 11:10
Gisteravond had ik ijs- en dan ook ijskoud. Voelde me niet lekker en bed naar bed gegaan met kruik en sokken aan om weer warm te worden. Later is deze kou overgeslagen in koorts. Betekend dus rustig aan doen voor me.

Prinses
20 april 2010, 11:47
Gisteravond had ik ijs- en dan ook ijskoud. Voelde me niet lekker en bed naar bed gegaan met kruik en sokken aan om weer warm te worden. Later is deze kou overgeslagen in koorts. Betekend dus rustig aan doen voor me.

Sterkte en beterschap meid!

sanne
20 april 2010, 12:05
Hoi Kiwi, ik hoop dat je snel weer opknapt.

Marisol
20 april 2010, 12:20
Oo Ans wat heerlijk voor jouw! Mag ik achterop? Maken we een mooi ritje door dat prachtige brabantse land. Vrijheid wie denkt daat nu niet aan deze tijd! Kiwi heel veel sterkte . Hoop dat je snel weer opknapt. Marisol:rofl:

Ben met manlief en hondje Thomas naar huisje geweest. Go wat hebben ze keurig de muren een kleurtje gegeven. Thomas vind het ook geweldig en gaat lekker rustig liggen. Zo mooi licht huisje en al de verzorging daar dank ik God op mijn blote knietjes voor. Al zijn we niet kerks er is toch wel wat. Naar al diejaren van pijn en onmacht is Marisol toch nu wel erg blij. En nu ben ik ook niet zo boos meer op de dingen waar je toch geen invloed op hebt. Hoop dat ik daar geniet ik ben altijd tevreden dus dat lukt best allemaal. Manlief is ook erg blij dat merk ik aan alles. Hoeft weinig verder te gebeuren de vloerbedekking even shampoorellen soppen indelen klaar! Met h.h. hulp en de mannen uiteraard. Dus zo is mijn dag en ga nu lekker uitrusten! Vanwat? Van alle nieuwe en fijne dingen. Marisol.lach3

Ruurd
21 april 2010, 02:54

Hallo Kiwi,

Beterschap,lekker uitzieken bloem1clownknip Sterkte

Groeten Ruurd

kiwi
21 april 2010, 11:07
@ Prinses en Ruurd,

Bedankt! Na een nachtje slapen en gister vaak in bed te hebben gelegen gaat het gelukkig al weer wat beter :laugh: .

teetee
21 april 2010, 11:25
toch nog nogmaals van harte beterschap
en dat je nu helemaal mag opknappen

kiwi
21 april 2010, 14:02
@ Teetee,

Dank je!

---
Verder net bij de KNO arts geweest ( niet die van jou Cindy) en hoef nog geen buisjes :laugh:. Eerst een andere neusspray proberen en tevens over ongeveer 1 maand een nieuwe allergietest doen. Kijken of hierin iets is veranderd. Dit omdat de vorige test ruim 20 jaar terug is geweest.

Invisible
21 april 2010, 16:44
@kiwi
ik ben inmiddels overgestapt naar Breda dit omdat het voor mij toch dichterbij is dan om steeds naar Gouda te moeten:wink:
ben ongeveer 2 weken geleden weer geweest en het is wederom weer schoongemaakt :confused:

fijn in ieder geval dat je zo goed onder controle blijft en je een nieuwe test krijgt.
veel beterschap.

sanne
21 april 2010, 17:14
Nou Cindy jij hebt vandaag een heleboel werk verzet, zie ik: er zijn allemaal linken naar websites geplaatst. Tjonge wat een websites zijn er toch, zoveel! Maar ik ben blij met deze site! tov1

Dolledokus
21 april 2010, 19:12
@ Kiwi : Al wat beter allemaal?
dat koude dat ken ik,dat heb ik soms ook,maar resulteert niet in koorts.
En niet warm te krijgen h?,vandaag ook,21 graden binnen,zou je toch zeggen,hmmm ja lekker zo,NIET!! ijskoude voeten,sokken en slippers aan,normaal wel genoeg,helaas vandaag weer eens niet,gister 2 uur in bad gelegen en daarna pas warm.
Vandaag was een bud-dag,2 sec verkeerd gezeten en tsjak daar is de pijn weer,lekker hoor!
Morgen hoop ik de uitslag te krijgen en te horen wat ze eraan gaan doen aan die gekke rug van me.
Maar verder,prima dagje geweest,houden ons sterk h?,zo hoort dat.:wink:

Invisible
21 april 2010, 20:29
@sanne

dank je wel,
dit zijn website's die we normaal altijd op onze aparte linkpagina hebben staan maar die is er door de update nu even tijdelijk niet.
dit is dus even een tijdelijke oplossing,zodat deze website's wat onze linkpartners zijn,wel bij ons vermeld zijn,en we ook onze leden op deze manier van de overige informatie kunnen voorzien.
ik ben er nog niet helemaal klaar mee er komen er nog meer aan,maar voor vandaag was het even genoeg:wink:

kiwi
22 april 2010, 16:24
Vandaag is mijn vader jarig. Dus het is wel duidelijk wat wij hier gaan doen :laugh:.

Prinses
22 april 2010, 17:12
Vandaag is mijn vader jarig. Dus het is wel duidelijk wat wij hier gaan doen :laugh:.

Van harte gefeliciteerd met je vader en een hele fijne dag gewenst!

Invisible
22 april 2010, 17:16
vandaag mijn bezoekje aan het uwv gehad...:confused: zal er later meer over vertellen maar de uitslag was in ieder geval niet positief.
tevens vandaag de knoop door gehakt en besloten niet langer te wachten met contact op te nemen met mijn arts in enschede ivm oude en nieuwe klachten.heb gebeld het probleem voor gelegt en de assistent vondt dat ik niet langer moest wachten en op korte termijn de arts moest gaan spreken...aanstaande maandag heb ik een telefonisch consult om te horen hoe we nu verder gaan,en wat mijn klachten evt kunnen betekenen:redface:

Prinses
22 april 2010, 17:21
[/I]
vandaag mijn bezoekje aan het uwv gehad...:confused: zal er later meer over vertellen maar de uitslag was in ieder geval niet positief.
tevens vandaag de knoop door gehakt en besloten niet langer te wachten met contact op te nemen met mijn arts in enschede ivm oude en nieuwe klachten.heb gebeld het probleem voor gelegt en de assistent vondt dat ik niet langer moest wachten en op korte termijn de arts moest gaan spreken...aanstaande maandag heb ik een telefonisch consult om te horen hoe we nu verder gaan,en wat mijn klachten evt kunnen betekenen:redface:

Ik denk dat je daar heel goed aan doet.
Niet alleen wat betreft het UWV, maar helemaal voor jezelf.
Hoop dat er maandag iets positiefs uitkomt.
Zodat je in ieder geval aangaande het UWV even pauze hebt.
Ik had gehoopt dat het daar anders was gegaan, maar was tegelijkertijd bang dat het niet zo zou gaan.
Helemaal zoals die instantie nu moet werken, daar is werkelijks niets menselijks meer aan.
Houd goede moed meid!!!

Marisol
22 april 2010, 17:28
bla1Mijn gelukwensen en en leuke dag!! Ik en manlief zijn nu de linnen kast aan het ontmantelen!! Wat veel beddegoed zeg! lijkt wel voor een weeshuis!Marisolll! Ja ik kom ben niet doof!!bla1

Invisible
22 april 2010, 17:28
wat betreft uwv heb ik geen pauze meer zoals het er naar uit ziet helaas en moet ik er aan geloven.
helaas wordt je na 6 jaar vechten voor je klachten nog steeds niet altijd geloof.

wat betreft enschede,is dit meer om zeker te zijn dat mijn klachten geen kwaad kunnen zoals ze nu zijn.zak steeds door mijn linkerbekken heen en mijn klachten van na de operatie zijn ook nog niet weg vandaag.die van na de operatie zit evt nog een vervolg operatie aan vast dat weet ik maar wil ik zo lang mogelijk (als het kan helemaal niet) uitstellen.mijn linkerbekken weet ik niet wat het is vandaar het gesprek..

Prinses
22 april 2010, 17:32
wat betreft uwv heb ik geen pauze meer zoals het er naar uit ziet helaas en moet ik er aan geloven.
helaas wordt je na 6 jaar vechten voor je klachten nog steeds niet altijd geloof.

wat betreft enschede,is dit meer om zeker te zijn dat mijn klachten geen kwaad kunnen zoals ze nu zijn.zak steeds door mijn linkerbekken heen en mijn klachten van na de operatie zijn ook nog niet weg vandaag.die van na de operatie zit evt nog een vervolg operatie aan vast dat weet ik maar wil ik zo lang mogelijk (als het kan helemaal niet) uitstellen.mijn linkerbekken weet ik niet wat het is vandaar het gesprek..

Dat is jammer, eerst de brief maar afwachten en dan kun je altijd toch nog in beroep gaan?
Dit is in ieder geval niet iets waar je vrolijk van wordt.
Bah, in ??n woord gezegd!

sanne
22 april 2010, 18:39
Ai Cindy dat klinkt helemaal niet goed. Wat zal je dat tegengevallen zijn. Sterkte gewenst.

teetee
23 april 2010, 12:05
me zus heeft gisteravond me huisarts moeten opbellen, ik was echt niet goed
me hart sloeg op hol, had een voos hoofd en alles draaide

nu heeft ze bloed kome, trekken gister en ik wacht nu op de uitslag, ze ging vandaag opbellen zodra ze de uitslag heeft.

ze heeft alvast anti biotica voorgeschreven omdat ik ook met een hoop slijmlen zit die ik aan het ophoesten ben

ja een ziekte meer of minder, ondertussen raak je het wel gewoon, maar leuk is anders.

kiwi
23 april 2010, 12:22
@ Teetee,

Sterkte! Hoop dat het snel weer beter gaat.

@ Cindy,

Ik zou het zeker aanvechten bij het UWV.
Ook goed dat je contact hebt opgenomen met je arts in Enschede. Hoop dat er meer dingen duidelijk gaan worden voor je.
Heel veel sterkte!

----
Vandaag rustig aan doen voor mij :laugh:.

Marisol
23 april 2010, 13:24
Arme Tee tee hoe kan dat nou zo opeens? Hoop dat ze wat vinden als de bloeduitslagen binnen zijn Heel veel sterkte!!! Liefs Marisol!:redface:

teetee
23 april 2010, 13:27
ik weet het niet, ben er in de ochtend mee opgestaan.
denk dat het gewoon en bronchitits is..
maar heb welgeen koorts tot hiertoe, maar voel me zo moe, hang nu elk uur vande dag op me bank en af en toe eens hier komen kijken

Marisol
23 april 2010, 13:36
Goh vrouwtje ik durf het bijna niet te vragen! Maar kan het zo zijn dat je rookt? Excuus het is een moeilijk onderwep maar ik heb zelf ook gerookt al is dat heel lang geleden. Hoop dat je niet gekwest bent dat ik je dat vraag! Dat zou ik niet willen hoor! In een stad wonen luchtvervuiling alles kan een oorzaak zijn. Hoeste vroeger ook heel erg maar je krijgt alles tegelijk! Nogmaals veel sterkte !!

sanne
23 april 2010, 15:27
Wat hadden wij een gekke morgen! Eerst al dat gedoe over mijn oren, dokter bellen enz Zie mijn topic. Maar daarnaast kwam mijn man ineens op het idee dat we misschien wel eens konden gaan ... verhuizen!
Misschien hier binnen het appartementencomplex of anders naar een vrijstaand huisje ergens in de provincie!
Ik ben altijd in voor leuke idee?n dus ik kan er lekker in mee gaan. Totdat mijn man een benauwd gezicht trekt en zegt dat hij nu weer even gewoon zijn dingen wil doen....
Maar ja hij komt wel met het idee aanzetten. Ineens zit je dan in een achtbaan van emoties: wil ik hier weg, wil ik ergens anders wonen, voordelen, nadelen, je kijkt ineens overal anders tegen aan.
Maar nu is de rust voorlopig even terug! Of niet? Als ik zo om me heen kijk.... Zucht :confused:

Marisol
24 april 2010, 16:58
boing1Gewoon lekker RUSTIG achter mijn p.c. klungelen. Manlief en jongste zoon naar de flat om de rommeltjes op te ruimen en te stofzuigen. Nu nog volgende week het tapijt shamporellen (raar woord) en dan is het op soppen en lappen en weet ik veel wordt gedaan door h.hulp klaar! Morgen met manlief nog even alles checken en dan gaan we hier weer het restant opleuken (O nee ik mag niets doen.Verdorie ) Wou dat ik al weg was. Maar wachten op allerlei dingen hoort bij mij. Lijk de koningin wel!! Alles uit handen geven BAH!! Maar ik ga vrolijk verder Puff!

teetee
24 april 2010, 19:37
Hoi Marisol

ja ik rook, ik durf dat eerlijk te bekennen..(zo'n vijf siga's per dag)
maar weet ondertussen de uitslag al, heb een virale infectie, dus anti biotica stop zetten want dat helpt niet in zo'n geval en moet nu gewoon hoestsiroop nemen en zakjes lycomucil...
heb dit nog nooit eerder gehad.
Klinkt misschien vreemd maar ik mag van mijn psychiater niet stoppen omdat ik met veels te veel stress zit en andere dingen in me hoofd.
Ik heb nog niet alles gezegd waar ik psychisch mee te maken heb.. maar ben daar nog niet aantoe hier...komt wel.

liefs leentje

Prinses
24 april 2010, 20:00
Wel een fijne dag gehad en heerlijk zonnig.
Manlief heeft voor het eerst dit jaar het grootste gedeelte van de tuin gemaaid.
Maar toen voelde hij zich niet zo lekker, is toen onder de douche gesprongen en daarna hebben we de hele middag heerlijk zitten kletsen.
Ik schrik toch altijd als hij zich opeens niet lekker voelt, maar wat wil je ook met zo'n man die al 4 hartinfarcten achter de rug en een lekkende hartklep heeft.
Ik kan hem beslist nog niet missen, dus pamper ik hem stevig. :wink:
En hij laat zich dat maar graag welgevallen. lach3

kiwi
24 april 2010, 20:06
@ Prinses,

Kan me zeker voorstellen dat je hem niet kan missen :laugh:.

---
Ik heb gewoon genoten van het lekkere weer. Af en toe lekker buiten gezeten, maar als de pollen me teveel gingen lastig vallen maar weer even naar binnen. Lekker een boek lezen.

Marisol
24 april 2010, 20:26
:wink:Hoi Tee tee je bent een eerlijk vrouwtje! Ik rookte vroeger ook, maar ik ben er van de ene op de andere dag mee gestopt. Ik snap heel goed dat jij je peukje nodig hebt maar pas goed op je lijffie. Hoop zo dat je een beetje opknapt!!

Prinses pas jij maar goed op je mannetje ! Je hebt vast een hele grote tuin! Fijne avond allemaal!!

teetee
24 april 2010, 22:27
@prinsesje dikke knuf

@Marisol, bedankt voor je begrip

Prinses
24 april 2010, 23:44
@ Kiwi, Marisol en Teetee:

http://i669.photobucket.com/albums/vv56/Prinses-06/knuffel9.gif

Marisol
25 april 2010, 11:23
Help!!! Om 8uur ging manlief theezetten en ik denk wat hoor ik nou allemaal! Jaa hoor ze zijn er weer miereninvasie! Honing op het aanrecht laten staan endat vinden die beesies heerlijk natuurlijk! Manlief brom brom heb ik weer wel honderdmieren zeg!! Dus in de weer met heet water en een krant en weet ik veel (ga jij nu weer naar bed anders kan ik jou ook nog oprapen.) Zo gezegt zo gedaan . Nu lekker ontbeten en kalm aan maar weer vandaag !! Allemaal een mieren kusje van Marisol!!lach3lach3lach3

sylvia47
25 april 2010, 13:46
Koperen stuivers op je aanrecht en voor je deuren en de mieren gaan een straatje om.gr.sylvia

Het is hier fantasties weer!Heb heerlijk op het balkon koffie gedronken in het zonnetje.
Gistere zijn we met gizmo naar het ijselmeer gegaan even lekker uitwaaien.We hadden de bal mee,dat vind giz heerlijk.Op zijn kleine pootjes acher de bal rennen.Altijd zo,n leuk gezicht.Op de terugweg boodschapjes mee genomen.Daar ging het verkeerd.Eeen vreselijke pijn in m,n voeten weer.Ik dacht we kunnen net zo goed door lopen naar het ziekenhuis.Ik hield het niet meer van de pijn.Toen we thuis waren nam het wat af maar die voeten en die heup zijn een ramp.Maandag direkt eenafspraak maken met de podotherapeut.Ik had geen idee wat die zou kunnen doen ,en ik heb van de gemeente nog geen uitslag of het betaald gaat worden>Maar ik kan niet langer wachten.Weet iemand wat zoiets kost?groetjes sylvia.

sanne
25 april 2010, 17:25
We hebben vanmiddag eindelijk eens weer de auto gepakt voor een ritje in de omgeving. We hebben even op een terrasje gezeten en ik heb daar voor het eerst weer een lekker stuk ijs gehad: boerenjongens met slagroom. Oke niet gezond maar wel errug lekker! :tongue:

teetee
25 april 2010, 17:50
brrrrrrrrrr, mieren

heb vanmiddag bij me nichtje me haartjes weer laten kleuren, de grijze peiken kwamen er weer door en terwijl klein ietsiepietsie stukkie van me haar

Prinses
25 april 2010, 17:50
Ik voelde me redelijk vanmorgen, in ieder geval wel zo goed dat ik met manlief mee naar de kerk kon gaan.
Halverwege de dienst, toen ik mijn zangboekje wilde pakken, merkte ik dat mijn rechterhand pijn deed en ik niets meer kon beet pakken.
Wat bleek, zomaar uit het niets was er een enorme grote verdikking ontstaan op mijn rechterpolsgewricht.
Kon vorige week stoppen met de prednison omdat die ontstekingen over waren en nu dit weer. vkboos

kiwi
25 april 2010, 18:04
@ Prinses,

Misschien toch te snel gestopt met de prednison. Heel vervelend allemaal. Hoop voor je dat het snel wegtrekt. Misschien een coldpack opdoen.

------
Hier hebben we genoten van het mooie weer. De visjes in de vijver bekeken en tevens 2 kikkertjes die erin zaten. Altijd een leuk gezicht :laugh:.

Marisol
25 april 2010, 18:13
lach3Hebben ze in Belgie geen mieren Tee tee! Fijn dat je mooie haartjes hebt! Sanne ook een fijne dag Prises weer wat minder maar gewoon genieten van de kleine dingen toch? Ben in ons huisje geweest! Zo lif en mooi! Zelfs ons hondje wou wel blijven! Kreeg van mensen een aaitje! Och wat een lief hondje kom je ook hier wonen ? Ja zegt Thomes dat mag want ik ben al 14! Een fijne avond allemaal!!

Jasmine
26 april 2010, 21:36
Ik ga met de scoot al steeds verder, heerlijk joh. Ik had het nooit verwacht van mezelf maar ik begin steeds meer onder de druk van ik kan niets, uit te komen, heerlijk,:smile::smile::smile:

Prinses
26 april 2010, 22:14
ik ga met de scoot al steeds verder, heerlijk joh. Ik had het nooit verwacht van mezelf maar ik begin steeds meer onder de druk van ik kan niets, uit te komen, heerlijk,:smile::smile::smile:

toppie!!!!

teetee
27 april 2010, 02:02
geweldig Ans

Ja, Marisol, in alle maten en kleuren vrees ik helaas. Nu ik zo hoog woon heb ik er geen last meer van.
Hier is het zus en zo gegaan, dus mag niet klagen feitelijk, buiten de pijntjes, me pijnstillers zijn veranderd ook sinds vrijdag
neem nu dolzam 75 mg retard

en heb poging gedaan om te stofzuigen wat me niet bekomen is

weeral een les geleerd, laat het zuigen voor iemand anders

Marisol
27 april 2010, 20:36
Niet stofzuigen schat dat is veel te vermoeiend!Ben een beetje down over die arme Prises. Ze is altijd zo lief en hartelijk. Doe niet veel ga lekker rustig blijven want dan ben ik morgen weer wat sterker. We komen er wel maar we zijn er nog niet!! Marisol.:confused:

Marisol
29 april 2010, 18:15
slaap1slaap1Vandaag niet zo veel gedaan. Oudste zoon met manlief garage ontmanteld. Meeste naar grofvuil gebracht. Morgen doen ze weer andere dingen en dan is jongste zoon ook vrij! Geeft even rust als ze zo samen bezig zijn. Ik kan wel niet veel maar ik doe wat ik wel kan! Lekker eten koken b.v. Komt nog heel wat voor kijken die verhuizing maar het loopt goed. Ben daar blij om. Ga lekker vroeg naar bed dan ben ik morgen weer present.

sanne
29 april 2010, 18:35
He Marisol
Fijn om te horen dat je ondanks alles toch nog kunt genieten. En je bent zeker waardevol ook al kun je lichamelijk minder dan de anderen. Je hart zit op de goeie plek en dat merken man en kinderen ook direct. En dan nog lekker voor ze koken!
Heel verstandig dat je je rust neemt.
Vandaag zijn we voor de 3e keer in een week op stap geweest omdat we bepaalde spulletjes gewoon moeten hebben (kleren, schoenen en ook een nieuwe telefoon).
Vandaag zijn we op alle fronten geslaagd dus nu zijn we erg tevreden. Straks nog even koken en dan genieten van de aankopen.

Cinnamon
1 mei 2010, 16:59
Hoi Ans,
Ja,zo'n scoot betekent toch een stukje vrijheid.
Tenminste,dat zie ik wel aan m'n moeder.
Sinds ze hem heeft komt ze regelmatig een bakje koffie halen:laugh:

Vandaag zijn we vol goede moed begonnen met het snoeien van onze coniferen.
Mannetje was net lekker bezig met een gehuurde zaag....en ja hoor!!!
Komt 'ie een nestje tegen met 3 eieren erin.Die hadden we dus niet op tijd gezien.
Dat er aan de andere kant van de tuin nog een nest zit wist ik wel,daar zijn we dus ook niet bij geweest.
Dus we zijn direct gestopt en hebben de zaag ook maar weer ingeleverd,want alle inheemse soorten zijn beschermd (flora- en fauna-wet)en mogen in het broedseizoen niet verstoord worden.

Maar nu is het zo dat onze woningbouw-vereniging inspecties gaat uitvoeren,en dan moet onze tuin voor een bepaalde datum netjes zijn.
Als dat niet het geval is wordt er een hoveniers-bedrijf ingeschakeld en krijg ik de rekening!Nouja...ik zal meneer de inspecteur dan maar beloven dat we na het broedseizoen(eind juli)weer gaan snoeien.
En dan maar hopen dat we geen gedonder krijgen want ik zit nu tussen 2 wetten/regels in.

sanne
2 mei 2010, 14:24
Vandaag een lekker rustig dagje met veel achter de computer zitten (of met de laptop op de bank!!)

En Marisol hoe is jouw dag? Al helemaal klaar voor het bezoek van huurbaas en makelaar? Is manlief er dan bij? Ja toch, zeker?

Marisol
2 mei 2010, 14:39
:err::err:Ja morgen komen de notabelen. Ik ben wel rustig. Manlief en oudste zoon zijn met busje naar Roterdam zijn spullen opslaan. Met veel misverstanden enniet goed horen van manlief is dat echt geen feest. Er stonden nog zoveel spullen van hem bij ns en elke keer neem mee nee komt wel! Grr! Maar verder doe ik nog wat kleine dingen. Manlief is heel geduldig zoon niet erg en als je dan niet goed kan comenuceren is het nog moeilijker. (Let niet op schrijfstijl). Maar ik vind het erg fijn dat de h.h. hulp morgen weer komt. Die is erg handig en vrouwen komen van venus en mannen van mars. Ik bedoel te zeggen dat het wel fijn is een vrouw om je heen! Zit nou op bed met allerhande klein spul aan het inpakken. Puff! Staks komt jongste zoon weer even naar mij toe want moeders kan niet zo lang alleen + hondje! Alles heeft aandacht nodig. (Lees mijn verhaal maar als je wilt van: wat ontroert je) Zo lief!! Elke dag is anders en nou regent het hier ook al. Jakk! Tot schrijfs; xx Marisol vkerr

sanne
2 mei 2010, 15:44
:err::err:Ja morgen komen de notabelen. Ik ben wel rustig. Manlief en oudste zoon zijn met busje naar Roterdam zijn spullen opslaan. Met veel misverstanden enniet goed horen van manlief is dat echt geen feest. Er stonden nog zoveel spullen van hem bij ns en elke keer neem mee nee komt wel! Grr! Maar verder doe ik nog wat kleine dingen. Manlief is heel geduldig zoon niet erg en als je dan niet goed kan comenuceren is het nog moeilijker. (Let niet op schrijfstijl). Maar ik vind het erg fijn dat de h.h. hulp morgen weer komt. Die is erg handig en vrouwen komen van venus en mannen van mars. Ik bedoel te zeggen dat het wel fijn is een vrouw om je heen! Zit nou op bed met allerhande klein spul aan het inpakken. Puff! Staks komt jongste zoon weer even naar mij toe want moeders kan niet zo lang alleen + hondje! Alles heeft aandacht nodig. (Lees mijn verhaal maar als je wilt van: wat ontroert je) Zo lief!! Elke dag is anders en nou regent het hier ook al. Jakk! Tot schrijfs; xx Marisol vkerr

Hoi lieve Marietje (mag ik wel zeggen he?)
Ik had het al gelezen en vindt het heel lief dat ze zo gek met jullie zijn. Ik zou het ook erg waarderen dat ze je zo meehelpen. Hebben ze ook een gezin?
Handig hoor die hh-hulp. Kan je goed gebruiken. Fijne dag nog!

Marisol
2 mei 2010, 16:04
Jaa je mag best Marietje zeggen maar zo heet ik niet. ! Nee ze hebben geen gezin maar zijn happy singles! Alles op zijn tijd hoor! Ben wel van die ellende af van scheidingen en andere zaken. Zijn nu heel waardevol maar leven hen eigen leven. Nou kom ik er net achter dat Thomas ons hondje zijn pootje weer gekneust heeft. Zo zielig!! Kan ook de trap niet meer af maar wou vanochtend zoon begroeten. Maar dat komt wel weer goed. Is ook rijp voor een zorgflat net zo als vrouwtje en baasje!! Parket of laminaat is niet goed voor die oude hondevoetjes! Nu ik ga weer verder!! XX Marisol!! ( is spaans voor Maria)bla1bla1

kiwi
2 mei 2010, 17:56
Wat kan je doen op zo'n dag als vandaag! Niet veel dus, maar dat was wel nodig :laugh:.

Marisol
4 mei 2010, 17:39
Poeff ik ben helemaal op!Kunnen mijn opvegen. Ben vanmorgen in flatje geweest want de douchestoel moest gedemonteerd worden in het nieuwe huis. Mijn oude stoel bedoel ik inhet nieuwe huis. Volgen jullie me nog?? Nieuwe bedden zijn ook daar gebracht eingelijk te sjeik voor woorden. Ahum. Bejaardenbedden met hoog en laag functie!! Lekker wouww! Blijf voorlopig in bed daar. Nee hoor! Het is een hele uitgave maar wel een nuttige! Lijk echt de koningin wel! Manlief is er ook content mee! Onze oude bedden zijn echt niets meer. Vond het achter af zonde zooveel geld maar ik zie het maar als investering toch? (stopwoordje) Nu moet ik echt rustig aandoen maar van je afschrijven is relext. Lig nou prinsheerlijk op mijn oude bedje dit te schrijven. Het grootste gedeelte is klaar! Vanavond een rustige avond met uit dezwarte periode 1940...1945. Vergeet het nooit!!wnosmile

sanne
4 mei 2010, 17:47
Ik zit ook lekker bij te komen van een dagje poetsen. Nu ben ik voorlopig wel weer klaar. Ik stap straks lekker even in bad (heb een badlift!).
Marisol, wij hebben ook sinds een jaar zo'n seniorenbed. Ik zal je vertellen: je wil nooit meer wat anders. Zo lekker en luxe. Maar heel goed, die verwennerij is je gegund.
Doe relaxed aan vanavond dan ben je morgen weer wat fit. Succes!

Nemo
4 mei 2010, 18:08
Vandaag ondanks het winderige weer toch gemountainbiked.
Verder vanmiddag naar de inloop geweest..

Nu staat mijn was aan... die moest ik nog doen!
Voor de verderrest niet veel; maar gelukkig weer een dag voorbij. Het komt steeds dichterbij (19 mei):wink:!

sanne
4 mei 2010, 21:55
Yes Nemo je hebt helemaal gelijk. We zijn weer een dag verder! :wink:
We hebben net de film Valkyrie bekeken, indrukwekkend en een prima afleiding!

Invisible
5 mei 2010, 23:38
vandaag gingen wij op zoek naar zomer schoenen voor ons 4..
echter toen wij van de ene winkel naar de andere winkel gingen werden wij ineens aangehouden door iemand van de regionale krant...:eek:
of wij misschien een klein interview wilden geven en evt op de foto wilden gaan??
euh....ja dat was goed,dus wij op de foto en een klein interview gedaan.
dit is ivm geweest met het jubileum van het winkelcentra waar wij waren aan het eind van de maand,en ze vroegen of wij het nu beter vonden dan voor de vernieuwing en of wij nog iets misten..
laat ik nu dus op moment zoekende geweest zijn naar een bepaalde winkel dus ik zeg;nou eingelijk mis ik wel van die info borden waar je alle winkels op terug kan vinden,zodat je weet waar wat zit ...
vindt ze dat nog een goed idee ook...:eek::err:...ze zegt; dat zou indd een uitkomst zijn hier voor velen mensen...
euh...ja en toen sloeg ik een beetje dicht geloof ik:wub:
afijn de bedoeling is dat het kleine stukje met foto eind van de maand geplaatst wordt en verspreidt gaat worden in meerdere woonplaatsen!!!!
ships wat heb ik gedaan??? :wub::rolleyes:lach3

kiwi
6 mei 2010, 11:03
@ Cindy,

Leuk, nu word je extra beroemd :laugh:.

------

Hier hebben we vandaag herrie vanwege de uitbouw van de buren. Heien en herrie en trillen van de compressor. Auto's die het pad versperren.
Kortom mijn dag zou leuker kunnen zijn.

Invisible
6 mei 2010, 12:06
hahaha extra beroemd nog wel ...was ik al beroemd dan?????:rofl:

kiwi
6 mei 2010, 14:39
@ Cindy,

Tuurlijk :laugh:! Hier bij lotgenotenforum.

Marisol
6 mei 2010, 17:38
piraatblijZo beroemd als je maar zijn kan!! Krijgen jullie nu gratis of met korting je nieuwe aankopen? Ik zou er een slaatje uitslaan, maar ik ben soms een beetje te brutaal. Komt door die training die ik gehad heb! (assertivieteit)? Heb wel geholpen want ik was een mak schaap. Groetjes Marisol

HelenaZ
7 mei 2010, 16:42
Wat heb ik gedaan vandaag mijn koffer gepakt en weer uitgepakt toen weer ingepakt dit wel mee niet mee maar hij staat nu klaar nog een zonnebril gekocht lekker roze montuur en nu wachten tot jaap thuis komt van de kazerne

sanne
7 mei 2010, 17:27
Leuk dat in- en uitpakken engelukkig toch weer inpakken (ik dacht even dat de trip niet doorging). Veel plezier met (de verhalen van) Jaap en goeie reis morgen en een fijne vakantie!

Cinnamon
13 mei 2010, 19:32
Vandaag zijn we naar een grote braderie geweest.
We waren er net toen ik al een bekende kop zag.
Het was toevallig die ene tante die na papa's overlijden zo rot tegen me heeft gedaan.
Ik dacht:Ja hoor, nu krijg ik vast de volle laag!
Maar dat viel reuze mee.Ik heb zelfs even met m'n nichtje gebabbeld.
En tante had ineens grote interesse in een rek met kleding.
Nouja...interesse?!?Ze kroop er zowat in!!!!!lach3
Zo zie je maar weer....op internet een grote bek,maar op straat kan ze me niet eens recht in de ogen kijken:tongue:

Verder ook een hele leuke middag gehad.
Lekker langs de kraampjes geslenterd en een hapje gegeten.
En ik heb een leuk ding voor in m'n haar gevonden zodat ik ook eens iets anders kan dragen in plaats van die eeuwige paardenstaart.Ik vond ook nog een leuk zonnebrilletje waar ik niet helemaal achter verdwijn(wat zijn die dingen tegenwoordig groot!!!)
En op het laatst hebben we een bosje paling gekocht dat we lekker bij mama thuis hebben opgepeuzeld...mmmmmmm...

kiwi
13 mei 2010, 19:34
Vandaag, rustig bij gekomen van gisteren :laugh:. Toen met zoonlief een dagje op stad geweest en dat is te veel geweest vktriest.

Marisol
13 mei 2010, 21:53
boing1Gezellig meiden dus Cinnamon je hebt mooi lang haar! Lief hoor. En Kiwi lekker bijgekomen van gister. Tja het is soms niet anders. Manlief en zonen hebben het oude huis verder ontmanteld want alles moet eruit behalve het laminaat! Tja het word verkocht en dan mogen de gladde vloeren blijven liggen. Gelukkig wel! Fijn spulletjes ingedeeld zover dat gaat . Komt allemaal veel mooier tot zijn recht. De zonen werken als paarden zei manlief ja net als moeders vroeger.

Invisible
15 mei 2010, 15:47
ik heb gewoon eens even gek gedaan vandaag..lach3lach3
ben naar de kapper gegaan en ben terug gekomen met 4 kleuren haar met eigen haarkleur erbij dan :wink:
voorlopig kan ik er weer even tegen aan..:wink:

Marisol
15 mei 2010, 16:07
Gaaf Cindy!! Mijn dag is niet zo lekker. Veel boeken uitgepakt en dingen van vroeger die toch veel emoties oproepen maar nu is het wel weer goed. Blijf niet aan de gang! E- mailen gaat nu nog niet echt lekker en daar baal ik van. Opnieuw inloggen en weet ik veel .Ik wacht maar even op zoonlief die komt er wel uit. Ben ongeduldig wil mailen. Prikkelvoeten en ergenissen maar ik heb gewoon mijn dag niet vandaag. De mannen zijn weer naar de ouwe huis en ik doe maar even kalm aan vandaag. :mad:

sanne
15 mei 2010, 17:10
Ach Marisol! Nu snap ik waarom je niet terugmailt..... Ik begrijp dat je mail nog niet goed ingesteld is. Is altijd een heel gedoe, maar als je zoon er aan toe is komt het allemaal weer goed.
Meisje (mag ik wel zeggen he?) het valt vanzelf allemaal weer op zijn plek en dan word je wat meer ontspannen. Geniet jij nu maar van je nieuwe huisje, je nieuwe omgeving en je lekkere bed!

Marisol
15 mei 2010, 19:28
Zo stom had je mail wel gelezen Lief! Ik een heelverhaal typen was iets niet goed op nieuw inloggen . Weet ik veel! Misschien dat mijn zoon morgen nog even langs komt hier. Ze hebben het nog erg druk. Knuf van mij. :frown:

teetee
15 mei 2010, 20:42
redelijk:wub::wub::wub:

Jasmine
15 mei 2010, 23:30
best wel goed met wat ups en downs, maar ik ben de stad ingeweest en kwam er een vriendin tegen, we hebben lekker gekletst, dus ik mag niet mopperen.:cool::cool::cool:

Marisol
17 mei 2010, 18:46
Nou niet zo grandioos. Moet heeel rustig aan doen want mijn bloeddruk is veels te hoog constateerde de dokter. Verpleegkundige langs geweest of het gaat. Ja hoor het gaat wel maar morgen beter. Loop te zwiepen of ik zwwaar gedronken heb. Kan lekker niet vallen want ik lig op bed en manlief is er ook weer. :mad:

sanne
17 mei 2010, 19:03
He vervelend voor je Marisol. Goed dat je medische hulptroepen zijn langs geweest.
Manlief zal ook wel bekaf zijn? Fijne avond!

Cinnamon
17 mei 2010, 20:27
Hoi Marisol,
Tjonge...dan hoor je vast het bloed door je oren suizen!!:err:

Wij hebben(tot nu toe 18:58) een goede dag beleefd.
De mensen die mij wat langer kennen weten dat ik dol ben op motorsport.
En in het bijzonder Valentino Rossi.:rolleyes:
Vorig jaar werd er op de TT van Assen voor het eerst een heuse Rossi-tribune georganiseerd.
Dat wordt dit jaar ook weer gedaan maar n?g groter.
En als bijzondere actie wordt er een spandoek gemaakt van +/- 600 m2.
Ieder die dat wil maakt zijn eigen kleine spandoek en die worden aan elkaar genaaid tot ??n groot doek,dat aan het eind van de race over de tribune wordt uitgerold.

Deze actie heeft ook de aandacht getrokken van Yamaha-Racing Nederland,en zij hebben besloten er een competitie van te maken met een hele mooie prijs.
De winnaar mag een dagje meelopen met het team van Rossi.
Dwz: toegang tot de paddock,een kijkje in de keuken van de technici en wie weet...een meet 'n greet met Valentino.

Wij zijn dus ook eens even creatief bezig geweest en hebben een mooi ontwerp gemaakt.
Het wordt een doek van 2x2m in graffiti-stijl.
Als het klaar is zet ik hier wel even een fotootje.
En dan maar hopen dat we winnen.
Want ik wil Valentino nog wel eens van dichtbij zien(Desie...geef me eens ongelijk:wink:)

Tja...dat was dus mijn/onze dag.....

kiwi
18 mei 2010, 13:18
Hoi,

Helaas breng ik vandaag snotterend, hoestend en proestend de dag door. Mag niks gebruiken ivm allergie test morgen. Dat is ook de reden van het snotteren, hoesten en proesten.
Ik neem morgen alvast mijn medicatie mee, kan ik het snel innemen en hoop dat het leed geleden is.
Ben benieuwd of ik voor meer dingen allergisch ben dan 20 jaar terug. Toen werd er simpel bloed afgenomen. Nu gaat het uitgebreider.

Maly
18 mei 2010, 14:53
Hoi

ik bekijk de wereld nog steeds wazig
heb vanmorgen controle gehad voor de ogen ivm diabetus
kreeg oogdruppels zag de hele wereld wazig moogt na 1uur naar huis
veel last van zonlicht in de auto
nu 2uur later ziet de wereld er nog wazig uit
hoop dat het nu sneller weg gaat
wilde nog gaan fietsen met de buurvrouw

Marisol
18 mei 2010, 15:24
:redface:Nou Maly zal je niet aanraden te gaan fietsen. Morgen is het misschien beter.Kiwi ook sterkte. Je word er zo moe van dat gesnotter. Jakk! Groetjes van mij!!

Marisol
20 mei 2010, 18:05
Heb heel rustig aangedaan vandaag. Beentjes omhoog en even van het zonnetje genieten. Heb nog pijn in de benen maar dat gaat vast weer over. Ik hoop dat manlief zo weer thuis komt . maar ik kan heel goed tegen alleen zijn. Heb ik wel geleerd in de loop der jaren. Dus het is vandaag best wel goed gegaan. :cool:

kiwi
20 mei 2010, 18:26
@ Marisol,

Heel goed van je :laugh:!

----

Hier ondertussen geen koorts meer en minder gesnotter , mag immers weer neusspray en allergie tabletjes gebruiken. Maar hoest nog behoorlijk en dat vind mijn rug, been, nek, schouders en arm nog steeds niet leuk.
Maar goed, desondanks toch genoten van het mooie weer.
Als het maandag maar over is, zijn we 15 jaar getrouwd.

sanne
20 mei 2010, 18:32
Vandaag lekker uitgeslapen
Daarna op mijn gemak alles 'bijgewerkt': forum/mails/etc (Als je 2 morgens op stap bent,moet je weer heel wat bijlezen...)
Tussendoor boodschappen gedaan en van de zon genoten.
Straks nog koken en vanavond lekker film kijken

@Kiwi
15 jaar! Gaan jullie nog wat leuks doen? Iedereen heeft per slot van rekening vrij!

HelenaZ
20 mei 2010, 18:47
Vandaag lekker even na de hoek geweest en straks even lekker uit eten hier in het dorp

Cinnamon
20 mei 2010, 19:40
Vanmiddag zijn mannetje en ik samen met moeder de stad in geweest.
Mama wilde ons een kado geven als dank dat ze een tijdje bij ons heeft gewoond.
We keken dus al een beetje raar toen mama ons een elektronica-winkel binnenloodste.
Dus ik dacht nog:Hmmm...misschien krijg ik wel zo'n geinig mp3-spelertje!
Maar nee.....mama rolde helemaal naar achter in de zaak.:err:

Hebben we een knoeperd van een LCD-TV (32'')gekregen!!!!:laugh:

We waren er wel een beetje verlegen mee,maar mama wilde erg graag iets terug doen.
En tsja.....wie zijn wij dan om zo'n lief gebaar te weigeren??:wink:

Marisol
20 mei 2010, 20:35
Wat ontzettend leuk en lief gebaar van je Mam. Je zal het wel dubbel en dwars verdient hebben. Geniet er van. Heel errg leuk vind ik dat. Veel kijkplezierCinnamon en mannetje!! :cool::cool:

Invisible
20 mei 2010, 20:37
dat is wel een heeel erg lief kado cinnamon..
maar jullie zijn dan ook wel heel erg lief voor haar geweest in de tijd dat zij iemand nodig had.
ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het met haar spraak gaat,gaat dit al wat beter of is hier nog geen verandering in?

Desie
20 mei 2010, 20:43
Wat lief van haar......

Natuurlijk zijn jullie ook goed voor haar.
Een mooi gebaar hoor wees trots op haar

Cinnamon
21 mei 2010, 10:55
Hoe het met haar spraak gaat...
Dat hangt ervan af of ze moe is en of ze zich goed voelt.
Ze wordt in ieder geval wel zekerder van zichzelf.Schaamt zich niet meer zo voor haar afasie.
Sinds ze een scootmobiel heeft gaat ze zelfs alleen de stad in om een gebraden kippetje te kopen.
En gister heeft ze 3 harinkjes gekocht.1 voor zichzelf en 2 voor ons,dus dat moest even apart verpakt.Dan zegt ze: haring,3...1 en 2.
En de verkoper pikte dat meteen heel goed op.
In feite is haar spraak dus niet veel verbeterd,maar de manier waarop ze daar zelf mee omgaat wel.En d?t maakt zeker wel verschil!

Invisible
21 mei 2010, 11:32
gisteren heb ik een reddingsoperatie uitgevoerd bij mij in de tuin.
ik heb zoals jullie weten een nestje koolmeesjes zitten en 1 baby'tje was het nestje uitgevallen,zo in een bloempot met water.
ik heb hem terug gezet in de hoop dat hij/zij het overleeft.echter vergeleken met de rest was deze wel erg klein en we zijn eigenlijk een beetje bang dat hij/zij het niet overleeft.
vandaag(zojuist) zijn er 6 meesje uitgevlogen en de weide wereld in gegaan(wat is dat toch prachtig om te zien) maar ik weet niet of mijn meesje (ja het heeft al een naam:wink:) erbij zit,dus moet ik daar even nog naar kijken.
op mijn hyves had ik hier een foto van geplaatst over hoe ik hem/haar aantrof en al aardig wat reakties op gehad,dus bij deze ook voor jullie de foto van mijn meesje...

kiwi
21 mei 2010, 13:49
@ Cindy,

Ah, wat een dotje Cindy! Leuk he al die vogeltjes ed..

@ Sanne,

We gaan ontbijten bij een restaurant in Kijkduin ( Den Haag). Aangezien ik 's ochtends mezelf het beste voel en het meeste kan zal ik hier zeker van genieten :laugh:.

---
Voor ons vandaag? Komt zoonlief thuis van het schoolkamp :laugh:. Ben heel benieuwd wat hij uiteindelijk allemaal gedaan heeft.

sanne
21 mei 2010, 17:19
Leuk Kiwi om het te vieren met een ontbijt. Heel goed bedacht als je 's morgens het fitste bent. Heel veel plezier als je zoon straks vol verhalen thuis komt!

Cindy ik vind het een ontroerend verhaal, mooi die foto!

Jasmine
21 mei 2010, 18:06
Kiwi, allereerst gefeliciteerd met jullie 15jarig huwelijk maak er een geellige dag van,
groetjes Jasmine,

Cindy, wat een lieve foto, hier zijn de kleintjes ook allemaal uit het nest gekomen en een lawaai dat dat kleine grut maakt. Als moeder in de buurt is staan ze met hun bekkie open en zodra ze weg is eten ze alleen en ze zijn gek op water. Het is schitterend om te zien, ik kan er zo van genieten, heeft die van jouw het nog gered? Als je dit allemaal zo ziet dan denk ik : wat is het leven mooi. alleen s!morgens als heel mijn stenen onder de poep zitten en veel voer op de grond ligt denk ik wel eens jonge jonge waar ben ik aan begonnen, maar ze vliegen gewoon rond je oren zo van schiet eens op we hebben honger. Ik ben blij dat ik dit allemaal mee mag maken. Cindy hele fijne zonnige Pinksterdagen met je gezinnetje,

groetjes Jasmine.:wink::wink::wink:

Invisible
21 mei 2010, 21:22
dank jullie wel...helaas heeft Meesje het niet geredt en hebben we hem levenloos gevonden vandaag.
alhoewel het de natuur is die dit doet vindt en vondt ik het allemaal toch wel een beetje rot hoe dit gegaan is.
het was ook zeker wel te verwachten om dat hij zo klein was vergeleken met de rest,maar toch het proberen waardt geweest....
in het nest zelf zagen we net dat daar nog een heel klein koolmeesje in zat die het niet geredt heeft en direct na het uit het ei komen in de verdrukking is gekomen.
dus dit jaar zijn er 2 koolmeesjes die het niet het geredt hebben van de 8 in totaal...

sanne
21 mei 2010, 21:42
Ach wat ontzettend zielig, het is de natuur, maar het grijpt me wel aan. Lief dat je zo voor ze zorgt en zo zorgzaam bent. En mooi dat je toch hebt genoten van het uitvliegen!

Samick
22 mei 2010, 08:36
Het is nog vroeg in de dag. Dus hoe de dag zal lopen weet ik niet.
Maar we gaan naar de bruidsmodezaak. Ben erg benieuwd.
Me vriendin is erg zenuwachtig en ik eigenlijk ook best wel.

Marisol
22 mei 2010, 16:29
Ochh wat romantisch. Mijn dag is wel prettig mooie rozen van manlief gehad. Allemaal kleurtjes! Zo Lief! Is nu een donkerblauw rolgordijn koen en een handdoekenkastje voor in de badkamer. Uit ons oude huis was veel te groot maar die staat nu in de voorraadkast. Dus ik wacht maar af waar hij me thuiskomt. Had graag meegewilt maar dat gaat nu even niet. Duss!! :wink:

sylvia47
22 mei 2010, 16:43
Hallo lieve marisol.Ja vervelend is dat altijd h? als je iets speciaals wilt hebben en je het dan niet zelf kunt gaan halen.Dat maakt je ook zo machteloos.Niet dat het niet ontzettend lief is dat je mannetje het voor je doet,maar ik ken het gevoel van ik wil ook mee.
Aan de andere kant is het ook altijd wel een verassing waar ze mee thuis komen.
ja zelf zijn we bij die uitzetting alles kwijt geraakt en alles moest vervangen worden,en dan is het wel heel lastig.Gelukkig kun je dan bestellen.Ook vraag ik altijd als ik iets van marktplaats wil kopen of de mensen het kunnen brengen want wij hebben geen auto.
Nooit gehad ook hoor maar nu je dan zoveel makeerd zou het wel heel handig zijn.
Maar ja mischien in de toekomst m,n zoons een auto.Lieve schat ik ga nog even van het weer genieten.Ik spreek je snel weer dikke knuf syl.

sanne
22 mei 2010, 16:54
Vanmorgen hebben het scholeksterstelletje en hun 3 jongen afscheid van ons genomen... Ze kwamen heel dichtbij en tetterden dat het een lieve lust was. Toen we weer gingen kijken was de familie vertrokken, we hoorden ze nog wel en ja hoor: ze zitten nu ergens beneden in de tuin. Maar leuk dat we ze nog even van zo dichtbij hebben mogen bewonderen!

Marisol
23 mei 2010, 15:53
lach3lach3Vanmorgen rustig op gang gekomen. Had wat pijn maar in de middag trok dat gelukkig wat weg. Lekker even op balkon gezeten wel warm Pff! Het is wel fijn even relaxen. Vanmiddag jaa daar ben ik erg blij om, met manlief en ons hondje even klein ommetje gemaakt met rollator. Niet lang want dan ga ik over mijn grenzen heen. Dat doe ik niet meer? Op de terugweg even wat boeken gepakt om te lenen in de bieb nou heb ik geen fijne pinksterdag? Echt wel!

sanne
23 mei 2010, 18:01
Wat leuk Marisol, dat je er echt even uit bent geweest. Even aan je nieuwe omgeving snuffelen. Goed dat je niet over je grenzen gaat, is heel belangrijk! Beter elke dag een klein wandelingetje dan ineens teveel doen. Zoiets heet opbouwen toch? :err:
Wij zijn net weer terug van een terrasje! Heerlijk die zon, veel mensen zijn op de been! Nu lekker weer thuis op de bank.

kiwi
24 mei 2010, 13:21
Wij hebben lekker ontbeten op Kijkduin voor ons 15 jarige huwelijk. Was heel gezellig.

Marisol
24 mei 2010, 14:20
OOo Kiwi wat vreselijk romantisch! Mijn gelukwensen en een hele mooie dag vandaag! Knufs :laugh::laugh::laugh:

Jasmine
24 mei 2010, 15:54
Heb lekker op mijn scoot een stukje gereden, zonnetje, beetje wind, een praatje met een bekende en ik heb nog een leuk winkeltje ontdekt, zal toch eens gaan kijken allemaal beelden en beeldjes, vazen, echt van die leuke dingen om in de tuin te zetten. Ik moest wel even een traantje laten omdat ik zo blij ben met de vrijheid die ik nu heb. Ik kan nu zelf bepalen waar ik ga of sta, heerlijk,

groetjes Jasmine:smile::smile::smile:

kiwi
24 mei 2010, 18:49
@ Jasmine,

Goed te horen dat je dit steeds beter doet en er zo van geniet :laugh:.

Jasmine
25 mei 2010, 00:27
dank je Kiwi, het gaat echt al een heel stuk beter en dat komt ook door de hypnose en doordat ik minder pillen slik. Ze hebben het liefst dat ik helemaal stop maar dat durf ik nog niet. Ik kan niet alles tegelijk. Ik geniet nu en hoe de volgende dagen en weken zijn zie ik wel,

lieve groetjes Jasmine:wink::wink::wink:

Ruurd
25 mei 2010, 02:10
Hallo Jasmine,
Ik vind het fijn te lezen dat het zo goed gaat met je,ga zo door,en je zelfvertrouwen zal groeien.
Groeten Ruurd

kiwi
25 mei 2010, 09:37
@ Jasmine,

Als je heel langzaam je pillen mindert kom je vanzelf zonder :laugh:. Ze kunnen ook nog altijd je pillen minderen door capsules met bv elke keer er wat minder in te doen maken.

Jasmine
25 mei 2010, 21:10
Hoi Kiwi,

dat plan had de psychiater ook de eerste keer maar de apotheek deed daar nogal moeilijk over. wel ben ik 1x zonder geweest maar dat ging te vlug en toen kwam mijn angststoornis naar boven. Nu zeggen ze, probeer zo veel mogelijk af te bouwen in je eigen tempo en we zien wel waar we uitkomen en dat is voor mij prettiger want, van je moet, krijg ik stekels. En zo regelmatig gaat er weer een 1/2 af. Maar zo ik me nu voel, daar teken ik voor,

Hoi Ruurd
hoe ouder en wijzer we worden hoe fijner het leven is. Genieten van kleine dingen en dankbaar zijn voor alle prettige dingen die je op je weg tegenkomt. Ik ga morgenmiddag met mijn kleindochter [bijna 10] Shoppen en ik weet nu al waar ze me naar toe sleept, ik denk Cool Kat van die kleding is ze helemaal weg. en dan natuurlijk een ijsje onderweg, dat zijn toch prachtige dingen,

lieve groetjes Jasmine:smile::smile::smile:

Samick
26 mei 2010, 20:15
Wat zal ik eens zeggen hoe het is gegaan vandaag.

Verstand op nul en blik op oneindig.

We hebben een nieuwe ketel "gekregen". Er staan om 08.15 uur 2 mannen voor de deur. Das mooi, denken wij. Mooi optijd. We bieden koffie aan. Willen ze ook. Ze zijn spraakzaam, goed gemutst. Das toch een mooi begin van de dag, dachten wij.

Maar dan . . . . Er moet gewerkt worden. Man 1 had eigenlijk nergens verstand van. Man 2 moest bij alles naar z'n manager bellen. N 3 uur "werken" (beter gezegt " rond hangen" ). Komt meneer 3 eraan. Die kijkt rond en gaat vervolgens in zijn bus koffiedrinken. Vreemd maar waar. We hebben hem koffie aangeboden en wou geen koffie. Maar wel 5 minuten later in zijn bus drinken. vktriest

Al met al 4 ujur verder. Oude ketel verwijdert. Maar ja dan. . . . . . .

Nu zal toch die nieuwe ketel aan de muur moeten. Meneer 1 heeft de hele dag staan toekijken en SMSen met zijn prive mobiel. Daarnaast ging telefoon van meneer 2 om de 15 minuten. En meneer 3 was aan het werk. Welles waar de laatste die gekomen was. Hij keek niet al te vrolijk, maar deed zijn werk.

Al met al zijn we nu 10 uren verder. Een hoop bende , zooi en troep in huis. Maar de nieuwe ketel hangt. We hebben weer water. O?k nog warm water. De gasleiding is ook weer aangesloten. Het gas staat er weer op.
Uiteraard zijn we blij met de nieuwe ketel. Maar de rest van dag . . . . . .
Niet echt wat voor ons.

Maar nu moeten we nog een enquette invullen wat van het geleverde werk vonden.
Kan ik beter nu even niet doen. Maar op een rustig moment. Anders kon het wel eens niet zo aardig zijn.

sanne
26 mei 2010, 21:44
Heel mooi beschreven Samick! Vul die enquete nou maar in, da's wel zo vers.

Ik had vanavond even een leuke meevaller. Had alles al klaar gezet om eten te maken maar had totaal geenzin. Zegt mijn man: zal ik even chinees gaan halen? Ja dus! wat een schat!

Marisol
27 mei 2010, 21:08
Had best een fijne dag vandaag. H.hulp geweest flatje lekker fris en schoon. (Hou ik van) Zoonlief kwam op de koffie met gebakjes om te vieren dat het zo fijn dat we hier wonen. Minder pijn vandaag. Lid geworden van FES. belangrijk voor mij. Manlief kwam mijn oude fysio tegen komt eens op de koffie! Leuk. Lekker mijn benen ingemasseert door verpleegster. Morgen weer een dag!! Mag niet klagen vandaag!! :laugh::laugh:

Mijn dag is goed begonnen. Onze huurwoning is overgedragen door de makelaar en is allemaal goedgekeurd. Dus daar zijn we erg blij mee! Ze hebben veel verwijderd maar het laminaat mocht blijven liggen. Zo gezegt zo gedaan. Pfff! Moet vandaag kalm aan doen want ik heb weer een mindere dag. Dus Marisol probeert kalm aan te doen!! :wink:

Hi Hi wat snel ons oude huis staat al op de site! Semibungalow!! Laat me niet lachen zeg! Verkooppraatje! Hebben we de hele dag al pret om!! Nooit geweten dat wij in een bungalow woonde. Kom niet meer bij ! vklachvklachvklach

teetee
28 mei 2010, 22:58
gaat wel
eerste maal naar psucholoog geweest vandaag
dan met me zus naar de winkel voor de koelkast weer te vullen
en dan heb ik wat liggen kleuren enzo

sylvia47
28 mei 2010, 23:45
Hield niet over,ik kan nu met de ov taxi dus ik maar denken vanacht wat ik zou gaan doen.
Nou niets dus!
Ik kwam zo gammel m,n bed uit en ben de hele dag broerd geweest.Vanavond heeft bart de boodschappen gedaan.Ik denk dat ik een griepje heb of zo.
In ieder geval viel mijn dag in het water.
Nou ja mischien maandag beter.Iedereen een heel fijn weekend.
groetjes syl.

Marisol
30 mei 2010, 14:06
He gatsie wat vervelend nou Syl! Mij kon je ook opvegen zaterdag. Maar een ov. kaart is fijn maar je moet je wel goed voelen. Nou regent het weer. Hou je goed meissie!! vktriest

Jasmine
30 mei 2010, 16:18
beterschap Sylvia, ik hoop dat je je morgen weer een stuk beter voelt. Een virus of bacterie kijkt niet naar welke dag het is,

Sterkte, lieve groetjes Ans:wink::wink::wink:

teetee
30 mei 2010, 18:47
van harte beterschap Sylvia

ff een uitlegje
donderdag zag ik dat iemand tegen me auto had aangereden, meteen me makelaar opgebeld, ja jammer dat je de dader niet kent zei hij..
maar vrijdag morgen zag me zus een briefje onder me ruitenwisser zitten
van de 'dader', gelijk gebeld door me zus
kwam die vanmorgen alles regelen, wel eerlijk vind ik zo
gelijk vrijdag nog met me zus een schade claim laten opmaken bij de auto garage die zulke herstellingen doet
1000 euro mag die man ophoesten
maar we gaan het uiteindelijk via de verzekering regelen

gelukkig als me auto binnen gaat voor herstel voor die dagen krijg ik drie dagn een vervangauto
wanneer weet ik nog niet
heb dit nog noit meegemaakt

was wel ff schrikken hoor, me nieuw tuutje een deuk en verf af(4 jaar oud is ie nu)

ben wel blij dat de aanrijder zo eerlijk was om toch met mij contact op te nemen

Ruurd
31 mei 2010, 03:04
Gelukkig zijn er toch nog eerlijke mensen respect1dans1slaap1

groeten Ruurd

Marisol
31 mei 2010, 13:07
Jaa Tee gelukkig wel hoor! Hoop dat je tuutje weer mooi word! Lieve groetjes hoor!!:biggrin:

Beetje rare dag vandaag. Even wat boeken weggebracht die ik niet meer lees dan kunnen andere mensen ze lezen. Dus onze hond moest even alleen blijven. Dat vond hij niet leuk. Meneertje is boos. Maar dat moet hij leren dat hij hier ook wel even alleen moet blijven. Maar ik was weer gauw terug dus dat is weer voor elkaar. Heb weer van die rare dikke benen dus ik doe maar even rustig aan vandaag. :confused:

HelenaZ
31 mei 2010, 17:23
Vanacht een slechte nacht gehad werd wakker van pijn in de knie was dik rood en gloeide lag op mijn zij denk dat ik met mijn linker knie op mijn rechter knie heb gelegen maar goed vanmorgen na de nodige pijnmedicatie mijn huisje nagelopen en mijn badkamer een sopje gegeven oh wat is het weer lekker schoon en straks lekker prakje koken

teetee
31 mei 2010, 20:12
knufje

de firma dat me auot gat herstelen zei dat ze de twee deuren moeten herspuiten met de juiste verf achteraf, niet alleen de ingedeukte deur, omdat het kleur verschil, al is het nog zo klein, anders teveel opvalt dan

Jasmine
31 mei 2010, 22:36
ik heb vandaag een verdrietige opstandige dag. Nicky mijn hondje is nu een jaar overleden en ik mis haar zo,

groetjes Jasminevktriestvktriestvktriest

sylvia47
31 mei 2010, 23:58
ja meid,ik begrijp je heel goed.Hondjes kunnen echt je kind zijn hoor.Ik moet er niet aan denken dat gizmo er niet meer zou zijn.Ik weet nog heel goed dat we laika in moesten laten slapen.We hadden haar uit het asiel,een duitse herder.Toen we haar twee maanden hadden kreeg ze een bult op haar buik.Wij met haar naar de dierenarts en daar wert de bult verwijderd.Ik kon te weten komen wat het precies was,maar dat koste zoveel geld voor het lab.En de dierenarts verzekerde dat het gezwel totaal verwijderd was dus het zou niet uitmaken of we het wisten of niet.Drie jaar later wert ze ineens heel erg ziek.Ze kreeg toevallen waarbij we dachten dat ze erin zou blijven en naar alle bezoeken aan de dierenarts en de vele medicijnen wert het zo slecht dat ze tegen alles aan bleef vallen en vreselijke toevallen kreeg.Echt heel eng want haar ogen puilde uit of ze stikte en ze had schuim om haar bekkie.Nou de laatste keer naar de dierenarts was het wel duidelijk onze laika was niet meer te redden.Wat er dan door je heen gaat,vreselijk,Ze was echt de lieveling van de buurt want ze lag altijd voor de deur op het grote grasveld.Kinderen konden doen wat ze wilden.Ja dan is het echt of je een kind weg brengt.Ik weet dus heel goed hoe jij je voeld,sterkte meis.dikke knuf sylvia

Marisol
1 juni 2010, 11:32
Och lieverd ik denk heel erg aan jou! Dat doet zo:n zeer vanbinnen voelt je je leeg op. Onze hond is nou al 14 en op een gegeven moment moet ik afscheid nemen. Wens je veel sterkte !!!!vktriest

Mijn dag begon met veel pijn even er doorheen maar nu gaat het wel weer! Lieve h.h. manlief met de voor mij belangrijke post. FES. Moet het allemaal nog lezen maar ik denk dat ik daar goed aan gedaan heb om daar lid van te worden. De dokter moet nog komen dus daar wacht ik dan maar op. Gaat niet goed met die dikke benen. Jakk! Maar ik laat de moed bijna nooit zakken ! Nou dit was het voor dit moment :wub:

Nou dat word zwachtelen. Veel te veel vocht. Jak ben er niet blij mee. Kan er ook nog wel bij. Maar verder ging het vandaag wel hoor!! :redface:

Marisol
2 juni 2010, 20:08
Nou ben ik even mooi! Kan zo naar de WK. Met me mooie zwachtels. Maar het helpt wel. Ging weer wat beter als gister ben alleen erg moe! Jongste zoon kwam na het werk onverwachts op de thee! Och z""on bezoekje kleurt je dag. Ben gauw tevreden. w1w1w

teetee
2 juni 2010, 20:52
vandaag ging het redelijk goed
wel weer niet geslapen en vannacht dan weer gaan rondtoeren met de auto
van middag kwam de vrouw van me chef en dochter mij halen voor een leuk dagje
later kwam me chef er ok bij en hebben we gaan eten op eind

was kei leuk, fdoet me wel goed

ben vandaag wel erg draaierig en duizelig

komt goed

sanne
2 juni 2010, 21:32
@ teetee
Ik ben blij dat je zo'n leuke dag hebt gehad, ik kan me voorstellen dat je hebt genoten!
Misschien duizelig en draaierig van vermoeidheid?

@marisol
dus je zit er mooi ingepakt uit? Zal niet altijd lekker zijn met dit weer, maar je weet er toch weer iets positiefs van te maken: bij met bezoek van je zoon, is ook leuk!

allebei: een dikke knuffel!

Marisol
3 juni 2010, 10:43
Gaaf Tee een dagje eropuit. Lekker dat je er van genoten hebt.

@ Sanne het valt allemaal niet mee! Kan er nou niet op uit maar dat kan ik toch al moeilijk. Knuf voor jullie dames.:redface:

sanne
3 juni 2010, 11:16
Marisol, ik denk aan je! Misschien dat dat helpt de dag door te komen!

teetee
3 juni 2010, 11:56
marisol, grote knuf voor jou en dank je wel lieverd

Sanne, dank je wel lieverd

die duizeligheid net of ik dronken ben komt van die hersenbloedingvoort, zei de neuroloog
heb er niet altijd last van maar soms komt dat ineens op
spijtig genoeg

net telefoon gehad van me psycholoog of ik de afspraak wil verzetten naar morgen, voor mij geen probleem
ben toch nog thuis in ziekte

zal wel kunst en vliegwerk zijn
om 8:15 oogarts
9:40 mri
11:30 psycholoog

hoop dat ik het haal qua afspraken

Marisol
3 juni 2010, 12:40
Sterkte lieverd! Denk er aan dat je gister z""on fijne dag hebt gehad. Kleur je dag en elke dag is anders! Mijn dag kleur ik alle kleurtjes van de regenboog!! respect1

Uurtje in het zonnetje gezeten. Word me nou te warm en is ook niet goed voor me. Maar was wel even lekker hoor!:cool:

Manlief nog hele mooie rolgordijnen gekocht wastafelkastje en bloemen voor mij meegenomen! Liefff!:laugh:

kiwi
3 juni 2010, 20:23
@ Marisol,

Blij dat je toch nog een beetje van het zonnetje hebt kunnen genieten. Nu kan je ook van je nieuwe rolgordijnen genieten en de nieuwe wastafel en mooie bloemen :laugh:.

------
Hier weer veel overlast van de uitbouw van de buren gehad. Nu is het gelukkig rustig en hoop dat de herrie nu weer voorlopig voorbij is.

Cinnamon
3 juni 2010, 23:25
Vandaag heeft mannetje een deel van zijn vakantiegeld naar mij overgemaakt.
Daarmee kan ik een laptop aanschaffen.
Dan kan ik gewoon weer als vanouds met jullie keutelen zonder dat hij iets van zijn spelletje mist.
Ik kan niet wachten totdat ik weer 100 procent present ben!!!

Doesnini
4 juni 2010, 07:24
vandaag was he niet zow goed ik ben een betje moe

Marisol
4 juni 2010, 14:25
OO nou moet hij het rolgordijn ruile en dat gaat niet maar een andere oplossing is al gevonden. Maar ik vind het zo sneu! Komt van dat pieppapier wat er tussen zit. Tja die dingen gebeuren nu enmaal. Word echt een dagje ouder zegt hij maar is blij met mijn begrip.vktriest

Nou heeft hij de goede gehaald en daar is hij nu me bezig. De andere maakt hij kleiner voor het kleine raam. Interesant verhaal he!! Mazzeltje! heb lekkere getinte armen maar nu ga ik uit de zon.

teetee
4 juni 2010, 22:11
van morgen kei druk mat al die dokters en scans
vanmiddag iets leuker, want ze brachten me nieuwe wasmachine en gasforuis:tongue:

kiwi
5 juni 2010, 13:26
Vanmorgen zoonlief weggebracht naar Leersum. Staat hij op de camping. Een vriendje viert zijn verlate verjaardag daar. Echt een schitterende omgeving.
Morgen komt hij weer thuis.

Marisol
5 juni 2010, 14:52
@ Tee zo zie je maar wer de middag was beter als de ochtend. Geniet van je nieuwe spullen.

@ Kiwi wat heerlijk voor je zoon en jezelf natuurlijk. Geniet er van dat je dat allemaal nog doen kan!

Ben tevree vandaag ! even stukje gelopen in de binnen tuin en met Thomas en manlief naruurlijk. Zo ben nu erg moe maar heb wat mooie boeken uit de bieb gehaald en ga lekker lezen. Kwam nog buurvrouwtje tegen lieve mensen allemaal! :rolleyes:

Maar ik vraag me steeds hoe het met prinses is! Ben gewoon niet goed in p.b. versturen! J het is stom ik weet het!Misschien horen we volgende week meer!:confused:

teetee
7 juni 2010, 01:59
ging wel vandaag
vandaag op bezoek geweest bij meisje van 12 jaar dat in ziekenhuis ligt, ook voor diabetisch, ze had wissel vallige waarden door buikgriep

Jasmine
7 juni 2010, 13:57
ik moet naar de dieetiste, zal wel niet goed zijn want ik ben 2kg. aangekomen, maar we zien het wel, ik blijf onder de 90 dus daar ben ik al blij om,

groetjes Jasmine:cool::cool::cool:

kiwi
7 juni 2010, 16:11
Ik had vanmorgen mijn vriendin op visite met hond. Was weer reuze gezellig. De hond komt graag bij mij en alleen bij mij durft hij bij een vreemde te eten :laugh:.

Marisol
7 juni 2010, 16:33
Mijn dag is erg gezellig! Manlief hangt wat schilderijtjes op weer wat dozen weg! Schoonzusje belde! En zo word alles weer wat huiselijker en (is niet zo warm) en Ben 15juni jarig! Vergeten jullie me niet!!! Dus we willen alles een beetje gezellig hebben. Snappen jullie wel! vklach

sanne
7 juni 2010, 17:15
Hoe kunnen we jou nou vergeten Marisol? Als er 1 is, die we niet vergeten dan ben jij het wel! Wel gezellig zo het dat het huisje leuk wordt. Niet teveel gaan poetsen hoor, ze komen voor Marisol en niet voor het stof!

Invisible
7 juni 2010, 19:25
@ marisol

het is dat ik het hier nu lees,want je staat niet in onze verjaardags kalender en anders had het zeker hier voorbij gegaan je verjaardag.
ik zal je verjaardag direct even in de kalender plaatsen zodat hij niet meer vergeten zal worden.
als je het ook nog leuk vindt om een kaartje te ontvangen van het lotgenotenforum op je verjaardag,stuur me dan even je adres via pb en je ontvangt dan ook nog een leuke verjaardags kaart :wink:

Marisol
7 juni 2010, 19:51
boing1boing1Dank je wel Cindy ik had het denk? aan Prinses doorgegeven maar precies weet ik het niet meer als chaoot zijnde Groetjes Marisol

kiwi
9 juni 2010, 12:31
@ Marisol,

Nog gefeliciteerd!

----
Vandaag hebben wij hier een jarige dans1dans1dans1. Manlief!
Hij is nu op zijn werk dus vanavond na het avondeten koffie visite en nog wat drinken na die tijd en eten lach3.

Confused
9 juni 2010, 12:41
Marisol alvast gefeliciteerd! Ben de 15e op vakantie dus ik kan je dan niet feliciteren. Alvast een hele leuke dag gewenst.

Kiwi gefeliciteerd met je mannetje! Hoop dat jullie een gezellige avond hebben vanavond.

Ben alvast aan het inpakken en heb zojuist broodjes voor vrijdagnacht (dan gaan we op vakantie) gesmeerd en in de diepvries gelegd. Die kunnen we er dan zo uithalen, lekker makkelijk.

Vanavond na het eten lopen mijn mannetje en ik ff met de duowagen naar het stemlokaal.

Marisol
9 juni 2010, 13:10
Dank je wel Confused lieff! Een hele fijne vacantie! @ Kiwi van harte met je mannetje!! Een gezellige dag! dans1

Net even gestemt, weer wat boeken uit de bieb gehaalt en zo kom ik mijn dag wel door! Oudste zoon komt vanmiddag even. Is wel gezellig. Gut te gut wat regent ut! bla1

Jasmine
9 juni 2010, 17:47
een lekke band gereden met mijn scootmobiel, balen want ik moet morgen naar de huisarts en nu komen ze morgen al heel vroeg, nog !n keer balen. Wat een regen h?, ik was vergeten de vogelbakken binnen te halen en alles drijft er nu uit, dus weer .....vklachvklachvklach

Kiwi
hartelijk gefeliciteerd met manlief en maak er een gezellige avond van,

Marisol,
jij ook vast gefeliciteerd, het is beter op dezelfde dag maar als ik het vergeet is niet leuk

groetjes Jasmine

Marisol
9 juni 2010, 18:08
Geeft niets Jasmine Dankjewel lieverd!! Mijn jongste zoon komt net ook langs. Gezellig! Sterkte met alles Jamine!! Komt wel goed Lieverd!! beer1

Vanmiddag ook de oudste aan komen waaien gezellig bakje thee moest in Alkmaar wezen en nu ga ik rusten na die gezelligheid. Gegeten klaar Zo was mijn dag!:laugh:

kiwi
11 juni 2010, 16:29
Vandaag rust gehad bij de buren. Heerlijk :laugh:!

Marisol
11 juni 2010, 17:23
Even genieten van een klein feestje van het 20jarig bestaan van de zorgflat. Moesten toch even ons gezicht laten zien. Allemaal lieve ouderen. Och en Thomas dat viel best mee gelukkig. Hoop dat alles weer goed komt. Ben nu wel erg moe. lekker chillen.(maar de witte wijn was lekker.):tongue:

sanne
11 juni 2010, 17:32
Wow wijffie lekker chillen en een wijntje! Ik ben blij dat het ietsjepietsje beter met Thomas gaat.
Hier is het een rustige dag, met mailen en forummen en internetten en aan onze site werken. Tussendoor lekker wat aan keutelen en niet veel bijzonders doen. Ook wel eens lekker dus!

teetee
11 juni 2010, 20:33
toch weer vier uur geslapern, hoera
voos hoofd
middag vrouw van chef mij komen halen voor yterrrasje te doen, was wel leuk maar was er niet helemaal bij met me gedachten
nu thuis voor pc
nog steeds raar hoofd, hoor altjd wespen zoemen
seffens de bank weer op

Jasmine
11 juni 2010, 21:14
alle vogelvoer is weg nu ivm muizen en de buren, ik strooi nu achter op de parking maar toch zitten ze op het randje van de muur en kijken naar beneden waar de lekkere hapjes stonden. Ik sta dan te janken als een kind.,

Cinnamon
13 juni 2010, 21:13
Vandaag heb ik het ontzettend leuk gehad!
Gisteravond werden we gebeld door een goede vriend.
Hij had het idee om spontaan een barbeque te organiseren voor onze kerk-gemeenschap.
Dus vanmiddag zijn we naar de speelweide in een nabij gelegen bos getogen met tafeltje,klapstoeltjes,bbq en een tas vol eten en drinken.

Het was echt supergezellig!!!
En ieder had wel iets meegebracht om zich te vermaken;voetbal,badminton,een kaartspel,dam-en schaakbord,kinderspeelgoed enz.....

We hadden een stuk of 10 bbq?s aan de gang en zaten met zeker 60 personen heerlijk te eten.En er was vanalles.Ieder had dan wel zijn eigen vlees,sausjes,salades en drankjes meegebracht,maar het werd allemaal met elkaar gedeeld.

Het voetballen was helemaal hilarisch want de spelers varieerden in leeftijd van anderhalf jaar oud tot 60+:laugh:
Voorbijgangers bleven zelfs staan om te kijken en waren verbaasd als ze hoorden dat dit geen familie-dag was,maar een samenzijn van een kerkgemeenschap.

Het was echt een top-dag en dit gaan we zeker vaker doen!!!!:biggrin:

Butterfly
13 juni 2010, 21:25
Goh hoe was mijn dag vandaag.
Tging wel ok? op tijd opgestaan na het vrijgezellenfeest van mn schoonzusje (en mijn vriend bij mijn broers vrijgezellenfeest).
Ff een discussie gehad met vriendlief, toen kwam er na heel lang uit dat ik het eigenlijk helemaal niet gezellig had gehad gisteren maar goed kan niet alles hebben.
En toen hebben we besloten om er een 4de cavia waarschijnlijk bij te nemen :wub:

verder veel nix gedaan

HelenaZ
13 juni 2010, 23:57
Vandaag een rustig dagje gehad klaas en christiaan zijn na een ferrarimeeting geweest en daarna snel gegeten en toen weer alleen thuis geweest want klaas ging jaap na de kazerne in belgie brengen en christiaan die komt niet achter zijn pc vandaan dus lekker filmpje gepakt

kiwi
14 juni 2010, 16:18
vandaag desondanks de zeer slechte nacht toch naar een oud collega gegaan waarmee ik had afgesproken. Was toch wel gezellig. Maar ben wel kapot.
Maar zij is altijd naar mij toegekomen na de operaties en dergelijke en nu zit zij ook heel erg in de lappenmand.

Jasmine
15 juni 2010, 02:27
Ik ben in de stad op de markt geweest, er hing een heel groot scherm en heb heerlijk naar de voetbal gekeken, en de sfeer, heerlijk en de vrijheid nog veel fijner. Wat kan er in een jaar toch veel veranderen. Ik sta er gewoon versteld van,

groetjes Jasmine:wink::wink::wink:

Cinnamon
15 juni 2010, 11:03
Vandaag gaat het wel weer,maar wat was ik gister pissig!!!
We hebben zeker langer dan een half jaar geleden afgesproken dat ons neefje met ons mee zou gaan naar de donderdag-training van de TT.
Natuurlijk was die kleine helemaal blij en verheugde zich op het zien van de motoren en natuurlijk het logeren bij ons.
Dus belde ik gister mijn zwager om een tijd af te spreken om het ventje op te halen.
Blijkt dat mijn schoonzus nog helemaal niets heeft geregeld in verband met school.Terwijl we haar er toch regelmatig aan hebben herinnerd.
En nu is het dus te laat om een dag vrij te vragen:mad:

Nouja...we nemen wel een t-shirt voor hem mee......
Zal wel lullig overkomen,maarja...wij kunnen er niets aan doen dat z?n moeder zo laks is!

Invisible
15 juni 2010, 17:35
vandaag een zeer hectische dag geweest met een hoop regelen.
maar alles nu geregeld tot zover mogelijk,en dan maandag ga ik in het gips.:redface:

zojuist op school een gesprek gehad over mijn jongste dochter die een cito eind toets had gehad.
en zij heeft een uitstekende score op A en B niveau en is ruim klaar voor groep 3:laugh:
beter nieuws had ik niet kunnen krijgen vandaag..ze klets wel een beetje erg veel,zo'n beetje de hele dag doorlach3,maar ach dat komt in groep 3 wel in orde:wink:

nu maar eten gaan maken en vanavond even relaxen,en natuurlijk hier nog langs komen.:wink:

Jasmine
15 juni 2010, 17:52
Hoi Cindy,

ik wens je heel veel sterkte, en wat het kletsen van je dochter betreft zou ik er maar niet al te veel van verwachten. Ik heb het nl nog.

Butterfly
15 juni 2010, 18:00
Hey Cindy,

Jou dochter die zo kletst :laugh: nooit verwacht :wub:
Maar als ze eenmaal los komen he dan hou je het niet meer tegen.
Herken mezelf een beetje in haar

Oh en voor de rest hoe mijn dag was.
erg vermoeiend heb in ieder geval afgewassen afgedroogd een wasje gedraaid de wc en douche schoongemaakt en eten al klaar gemaakt.
Ben gesloopt maar zullen de medicijnen wel zijn. Al wel 2 dagen enorme pijn aan vooral mijn linkerhand(gelukkig ik ben rechts) Nog 2 weken medicijnen slikken en dan naar de dokter, komt wel een keer goed.

en nu beetje internetten en wachten tot mijn vriend thuis is

gr ingrid

kiwi
15 juni 2010, 19:29
@ Cindy,

Heerlijk toch allemaal. En ach dan kletst ze nu een beetje veel als ze volgend jaar verder maar zo verder gaat toch?
------

Hier had zoonlief opeens vanmiddag vrij. Dus ben weer drukker bezig geweest dan de plan is. Hij moet nieuwe schoenen hebben maar heeft hele smalle voeten. Is een ramp schoenen vinden en die hij leuk vind en die goed om zijn voeten heen zitten.
Nog niets gekocht dus wnosmile

Jasmine
15 juni 2010, 21:03
heb bij de tattoeshop een gedeelte van mijn hondje wit laten inkleuren, moet over 3 weken nog een keer, en een chinees teken [good luck] op mijn wijsvinger laten zetten.:wink::wink::wink:

Butterfly
16 juni 2010, 18:07
Ik heb volgens mij gewoon een baalweek.
Ik heb vandaag niet veel gedaan heb geprobeerd taart te maken(schuimtaart) maar is niet gelukt.
En vervolgens de rest van de middag alleen maar geslapen :frown:
Snap daar helemaal niets van, zal door de medicijnen komen. Maar goed hoop dat ik er vrijdag geen last van heb met de visite

Jasmine
17 juni 2010, 01:52
ik ben voor de eerste keer alleen op mijn scootmobiel bij mijn dochter koffie weesten drinken, ik ben zo blij met mijn vrijheid,

lieve groetjes Ans:cool::cool::cool:

Ruurd
17 juni 2010, 03:20
Vandaag spontaan mijn auto ingewisseld voor een jongere jaargang,hoop hier mee oud te worden lach3lach3

Invisible
19 juni 2010, 22:43
vandaag is een mindere dag hier..
gisteravond werd mijn jongste ineens ziek met een hoofdpijn aanval en 39gr koorts..
vanochtend had zij nog steeds koorts richting de 39gr en hoofdpijn,keelpijn ,en toen ik haar wilde gaan wassen en aankleden zag ik wat de boosdoender was....zij heeft dus de waterpokken:eek:
heel de dag is ze al hangerig en eet ze heel weinig tot bijna niets.ook ondertussen al oorpijn er bij,en de temperatuur gaat omhoog en omlaag.
de laatste tijd is ze erg aan het kwakkelen kan ik wel zeggen..eerst zo'n 2 maanden geleden de 5de ziekte waar ze goed ziek van is geweest bijna 2 weken,ondertussen heeft ze medicatie omdat ze niet voldoende ceratine aanmaakt,en nu hier boven op dus de waterpokken.
overigens wist ik dat we dit konden verwachten na ons bezoekje in Harderwijk:rolleyes:
hopelijk is ze er snel weer vanaf...

vervolgens heeft onze auto het begeven vandaag en moeten we op korte termijn een andere auto kopen.
deze hebben we nog niet zo lang (een jaar ongeveer) en helaas wegen de kosten niet op tegen de aanschaf prijs waar hem toen voor gekocht hebben.
dus druk op zoek naar een andere auto..:confused:

zelf nog even genieten vandaag en morgen van de laatste dagen zonder gips,en dan maandag het gips in waar ik toch wel een beetje tegen op ziet zeker nu de kleine ziek is.
maar ja het is niet anders en komen we ook wel weer door heen :rolleyes:

kiwi
20 juni 2010, 08:25
@ Cindy,

Hoop dat je dochter weer snel opknapt!

Ejn vervelend dat alles tegelijk komt. Je verwacht ook niet dat je auto het na een jaar niet meer doet en problemen geeft.

Ik duim dat snel alles weer snel de goede kant op gaat bij jullie.

Groetes, Kiwi :wink: