Iedereen weet dat veel snoepen en koek eten ongezond is....dus ja als je dit weer veel gaat eten, kom je weer aan...lijkt me heel logisch.
Ik heb twee jaar geleden het boek van Sonja Bakker gekocht...ik ben hierdoor toen 10kg afgevallen..
Wat ik verkeerd deed? Ik ontbeet niet, ik miste ook vaak de lunch en ik dronk veel aanmaak limonade (water vond ik vies, dus lekker met een smaakje want van prik hou ik niet) maar s'avonds lekker mijn prakje....mijn lichaam dacht, hee, dat is lekker en aangezien ik de volgende dag toch bijna niks krijg dacht mijn lichaam; ik ga alles opslaan (in vetten dus) vandaar dat ik aankwam ondanks dat ik niet zoveel at! Vond dit zo frustrerend dat ik dacht hoe kan dit nou? En snoepen doe ik al helemaal niet...was gestopt met roken, half jaar, logisch dat ik wat aankwam maar ik begon weer en ik kwam nog steeds aan...heel vreemd vond ik het...toen vertelde iemand mij dat zij had geSonja bakkerd...hahahha leuk om er een werkwoord van te maken!
Ik dus ook maar dat boek gekocht, ik moest al beginnen met ontbijt, pfff kreeg het bijna niet weg dus maar ontbijtkoek gepakt met lekker boter erop en dat ging erin als koek!
Toen merkte ik ineens dat mijn lichaam rond een uurtje of 10 alweer begon te vragen...dus dat lekkere ligaatje tussendoor zoals in het boek stond....toen lekker de lunch...tussendoor weer wat fruit, en avond eten....
Verder heb ik mij niet zo aan het dieet gehouden, maar wel het ontbijt, die tussendoortjes en veel water drinken...dat was wennen maar na een week wist ik niet beter...de kilo's vlogen er van af...
Dus voor mij was het dus echt meer eten! Nou toen ik dus boulimia had, moest je hier dus niet mee aankomen he bij mij!! hihihihi...