hee springer in het veld!!

vroeger bestond er nog geen internet etc...
Jij kan je verhaal kwijt hier op het forum, bij een therapeut of weet ik het waar...vroeger was dat allemaal niet...toen hadden meisjes ook last van eetstoornissen maar er was geen hulp of waar je ook maar terecht kon met je probleem of je moest je niet zo aanstellen als je dit al aan iemand vertelde....nu is dat anders....dus als je hulp wilt, is dat nu binnen handbereik...dat is het voordeel om nu in het huidige te leven met zoveel mogelijkheden om hulp in te roepen...
Ook voor jou geldt, wat heb je er voor over? als je beter wilt worden moet je er ook alles voor over hebben...denken van; ik word beter en ik wil dit niet langer dus ik ga er alles aan doen zodat dit niet mijn leven vergald, ook al zullen er mindere dagen bijzitten maar ik ga niet bij de pakken neer zitten!! Ik wil niet als ik oud ben denken dat ik mijn leven heb vergald aan dat klote eten!!
Als je dit kan zeggen tegen jezelf, ben je al een eind op de goede weg!
Je kunt het bericht als negatief ervaren, maar zie mijn bericht over die bejaarde vrouw juist als positief!! ....toen ik dit hoorde, dacht ik echt niet zo hoor....het eerste wat bij mij opkwam was; als een bejaarde vrouw, die al zoveel jaren last had van een eetstoornis ervan af kon komen, dan moet het mij ook zeker lukken!!!! Kom nou....!!! ik laat mij niet gek maken door mezelf!! Ben verdorie 21 jaar!!
Ik hoopte juist door dit bericht mensen er ook zo over na te laten denken dat het echt iedereen lukt om van zo'n stoornis af te kunnen komen, als je maar wilt en de juiste hulp krijgt uiteraard!!!
Ik zal het nog sterker vertellen; Ik ben nu 38 jaar...vanaf mijn 17e kreeg ik een eetstoornis...toen ik 21/22 was, zocht ik hulp..., toen ik 29 was, en mijn dochtertje was geboren, had ik ineens nergens last meer van.
Zoals ik nu denk, denk ik; gvd..wat heb ik mezelf aangedaan al die jaren....zoveel ellende, verdriet, pijn het liegen etc....als ik nu dat niet allemaal gedaan had, wat had ik dan een andere jeugd gehad!!!!
En ben ik nog niet eens bejaard!!!!! hahahhahahha