Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 12

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Neurologisch > Hersenletsel
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Hersenletsel Zowel aangeboren als niet aangeboren hersenletsel (NAH)

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 12 november 2008
tom's schermafbeelding
tom tom is offline

Standaard wat is het nu

hoi all

ik heb in 2001 een kopstaart botsing gehad en met whiplash als gevolg en heb nog steeds last van de naweeén evewicht, geheugen, concentratie hoofd/nekpijn nu ben ik vorig jaar alsnog weer in revalidtie geweest in een centrum daar kreeg ik hevige hoofdpijn en na 2 dagen had ik een scheef gezicht ben door de huisarts naar de tia polie gestuurt na enige dagen kreeg ik een mri maar daar konden ze niets vinden dat op een tia of cva wees maar wel had ik een anyrisma in mijn hals die z.s.m. moest worden verholpen na weken is dit ook gebeurt en kreeg ik op de behandeltafel last met praten en verlammingsveschijnslene links ik heb de arts nog horen zeggen bloedpropjes en daar na weet ik dat ik door medewerkers op een ander bed ben gelgd op de foto die ze me lieten zien zag ik dat de draad tot boven in mijn hoofd zat en dat de arts meerder keren vloeistof had ingespoten weet ik ook nog.

de eerdere klachten zijn erger geworden en nu heb ik ook last van met spreken en schrijven en verstaan, suizen in mijn, trekkend gezicht oren nog vegeetachtiger waardoor er steeds meer spanningen en ruzies onstaan in het gezin ik loop nog bij de neuroloog maar hij is bezig omdat ik op een gegeveen moment weer hoofdpijnen kreeg met medicijnen is dit nu aardig onder kontrole maar hij houd vol tia of cva kan niet en daardoor wordt ik depri van ( niet dat ik cva wil) maar heb wel de verschijnselen) en wil duidelijkheid

wie heeft dit ook meegemaakt
Tom
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 12 november 2008
kiwi's schermafbeelding

Standaard

Hallo Tom,

Ten eerste wil ik je Hartelijk Welkom heten op dit forum!

Heel vervelend om te lezen waar je allemaal last van hebt. En dat vergeetachtigheid heel vervelend is weet ik alles van af. En dat al de anderen problemen erbij tot vervelende situaties in je gezin geeft is heel jammer. Juist doordat dat spanning geeft zal dat bij jou weer tot extra vergeetachtigheid, hoofdpijn, evenwichtsproblemen etc. geven.
Is het niet mogelijk dat je extra hulp kan krijgen van bv. een maatschappelijk medewerker? Zodat er weer rust in je gezin kan komen, doordat er misschien een bepaalde structuur gecreeerd kan worden.

Een vraagje: slik je mediciatie ? En hoe zit het met je bloeddruk ?

In iedergeval wens ik je heel veel sterkte!

Groetjes, Kiwi
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 12 november 2008
Prinses's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Hallo Tom, hartelijk welkom op het forum en veel sterkte met alles. Want dat is niet niks.
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 12 januari 2010
jacobine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk bericht
hoi all

ik heb in 2001 een kopstaart botsing gehad en met whiplash als gevolg en heb nog steeds last van de naweeén evewicht, geheugen, concentratie hoofd/nekpijn nu ben ik vorig jaar alsnog weer in revalidtie geweest in een centrum daar kreeg ik hevige hoofdpijn en na 2 dagen had ik een scheef gezicht ben door de huisarts naar de tia polie gestuurt na enige dagen kreeg ik een mri maar daar konden ze niets vinden dat op een tia of cva wees maar wel had ik een anyrisma in mijn hals die z.s.m. moest worden verholpen na weken is dit ook gebeurt en kreeg ik op de behandeltafel last met praten en verlammingsveschijnslene links ik heb de arts nog horen zeggen bloedpropjes en daar na weet ik dat ik door medewerkers op een ander bed ben gelgd op de foto die ze me lieten zien zag ik dat de draad tot boven in mijn hoofd zat en dat de arts meerder keren vloeistof had ingespoten weet ik ook nog.

de eerdere klachten zijn erger geworden en nu heb ik ook last van met spreken en schrijven en verstaan, suizen in mijn, trekkend gezicht oren nog vegeetachtiger waardoor er steeds meer spanningen en ruzies onstaan in het gezin ik loop nog bij de neuroloog maar hij is bezig omdat ik op een gegeveen moment weer hoofdpijnen kreeg met medicijnen is dit nu aardig onder kontrole maar hij houd vol tia of cva kan niet en daardoor wordt ik depri van ( niet dat ik cva wil) maar heb wel de verschijnselen) en wil duidelijkheid

wie heeft dit ook meegemaakt
Tom

he tom er is ook een stichting in nederland voor slachtoffers contrastvloeistof
Contrasvloeistof kan ook een heleboel gelijke klachten geven zoals oorsuizen ,meer hioofdpijn duizelingen.

kijk maar eens op hun site geloof dat het nsvc ofzo is nederlandse slachtoffers vereniging contraostvloeistof.Mijn vader is er ook zieker door geworden dat hebben ze bij hem om foto te maken voor enkelbanden te ver gespoten en dus ook in bloed en zenuwbanen en dat blijft heel lang door je lichaam stromen.

sterkte en succes
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten