Leden: 2,278
Onderwerpen: 3,862
Reacties: 40,745
Online: 38
Nieuwste lid:
riannedeleeuw |
|
|
 |
 |
|
 |
| Hoofdpijnen Van hoofdpijn,migraine tot clusterhoofdpijn,alle vormen van hoofdpijn zijn hier te bespreken. |

08-01-2008
|
|
|
|
|
|
Hey Cin,
Mijn duimen zijn blauw, zag net Peet lopen dus jullie zijn weer thuis, ben heeeeeeeeeeel benieuwd wat de uitslag is geweest vandaag.
Big kiss Edwina

08-01-2008
|
|
|
|
|
|
Kijk, da's best handig, zo'n "spionnetje"...
Cin, ik duim ook nog steeds en ben erg benieuwd! 
|

08-01-2008
|
|
|
|
|
|
oja lekker dan,spionnetjes inzetten om te kijken of ik al thuis ben
maar zoals jullie merken aan mijn schrijven ben ik vrolijk,en vrolijk betekent dus geen slechte berichten gehad,en jullie hebben dus goed werk verricht met het duimen draaien
ik zal hieronder even vertellen wat de uitslagen waren en hoe we verder gaan.
-de cyste;
bij navraag blijkt de cyste die gezien is tijdens de zwangerschap indd een cyste te zijn die totaal onschuldig is en totaal geen problemen kan opleveren.
sterker nog de kans is heel groot dat hij er zelfs niet meer zit.
mocht het zo zijn dat hij er nog wel zit dan is dit geen probleem omdat hij zo onschuldig is dat wij ons geen zorgen hoeven te maken dat dit problemen oplevert.
dit is een cyste die bij heel veel mensen(duizenden) voorkomt die hier mee geboren worden,zonder dat ze het ook maar weten,en die hier ook totaal geen problemen van ondervinden.dus dit was al goed nieuws.
-de eeg
de eeg onderzoek heeft ook geen afwijkingen aangetoont,en haar hersenen functioneren dus goed.
ook haar zenuwen,bloedvaten zijn ook allemaal goed,dus ook dit was goed nieuws.
hoe nu verder,en wat is er aan de hand?
tja dat is nu nog steeds de vraag.
het meest logische is op dit moment de oogafwijking die gevonden is,en dat dit de hoofdpijnklachten veroorzaakt.
zoals alle brildragers wel weten,bij slecht zien (voordat je een bril hebt) is een van de aanwijzingen veel hoofdpijn.
de bedoeling is nu dat we de onderzoeken van de oogarts afwachten,en kijken wat daar uitkomt.
komt daar indd met zekerheid en 100% uit dat ze slecht ziet,dan is zo goed als de oorzaak gevonden.
tja komt daar uit dat ze dus wel goed ziet,dan zullen er verdere onderzoeken gedaan moeten worden.
want dan zijn nog steeds andere opties open,zoals bijv migraine.
op dit moment is het dus nog steeds of het slecht zien,of wat anders....
een stapje verder zijn we gelukkig al en dat is in ieder geval dat er niets ernstigs aan de hand is.
bloednerveus waren we de afgelopen dagen,wisten niet wat we moesten verwachten zeker niet na de uitslagen van vorige week.
zo blij dat we waren vandaag dat toch de eeg goed bleek te zijn.
de 31ste hebben we dan het oogonderzoek weer,en weten we weer meer.
over 6 weken hebben we weer een afspraak met de kinderarts(telefonisch) om die uitslagen weer te bespreken,en evt te kijken hoe verder te gaan.
ik wil jullie nogmaals bedanken voor de steun die ik van jullie heb gehad,het heeft me veel goed gedaan.
groetjes

08-01-2008
|
|
|
|
|
|
Oh yessssssssss Cindy wat fijn! Het heeft in ieder geval niets met de cyste of de hersenen te maken, wat heerlijk! Oh wat zal er een hoop spanning van jullie afgevallen zijn vandaag!
Verder kijken naar de ogen dus... alvast heel veel sterkte en succes voor de 31e! Maar MAAAAAAANNNNNN wat is de uitslag van vandaag een opluchting zeg! Heerlijk voor jullie allemaal; gefeliciteerd! 
|

09-01-2008
|
|
|
|
|
|

09-01-2008
|
|
|
|
|
|
Hehe, ik zat al te wachten op nieuws. Ben heel erg blij dit te lezen, toppie!
|

09-01-2008
|
|
|
|
|
|
Gelukkig Cindy,
Wat een goed nieuws voor die kleine meid zeg toppie.
Geef haar maar een dikke knuffel. 

09-01-2008
|
|
|
|
|
|
Hey Cindy,
Wat een heerlijke opluchting zeg!
Er is vast een hele grote last van je schouders gevallen.
Ben blij voor jullie 
|

09-01-2008
|
|
|
|
|
|
wat goed nieuws.....ik ben weer blij voor jullie
|

29-01-2008
|
|
|
|
|
|
even een kleine update vanaf hier
Dyantha heeft nog steeds veel hoofdpijn klachten...de grote aanvallen heeft ze tot nu toe nog niet meer gehad.
wel vorige week hebben ze op school getwijfel om mij te bellen,het schijnt dat ze toen zo geklaagd heeft over hoofdpijn en moeheid dat ze twijfelden of ze wel of niet moesten bellen.
ik heb aangegeven op het moment dat ze zo klaagt over hoofdpijn en hun twijfelen dat ze ten alle tijde mij moeten bellen,en dat ik dan naar school toe kom,dat als ze een hele middag al klaagt over hoofdpijn dat het altijd een teken is om mij te bellen..
afijn de rest van de middag had ze dus ook nog steeds hoofdpijn en was ze moe,en ze is dus ook vrij vroeg (uit zich zelf) naar bed gegaan...
tot nu toe is het dus nog steeds met regelmaat hoofdpijn en moeheid waar ze het over heeft.
aanstaande donderdag krijgt ze haar ogentest,en krijgen we te horen in hoeverre ze goed ziet en of dus daar het probleem in zit.
vanaf morgen moeten we 2x per dag 1 druppel in ieder oog gaan doen,en dit tot en met donderdag zodat haar pupillen vergroot zijn als we daar komen.
dit is om het onderzoek goed te kunnen verrichten....
we hebben de afspraak donderdag aan het einde van de middag,en als we geweest zijn zal ik jullie vertellen hoe het gegaan is...
|
|
|
| Discussietools |
|
|
| Weergave |
Lineaire weergave
|
Regels voor berichten
|
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken
HTML-code is Uit
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +3. Het is nu 19:03.
|
|
|
|