Hallo allemaal....
Ik ben angela en ben 28 jaar,ik heb heel mijn leven al heel erg veel hoofdpijn gehad,met migraine aanvallen zo nu en dan. Toch is er op een gegeven moment wat gaan veranderen en dat begon zo 6 maanden terug,mijn hoofdpijn werd steeds heftiger en ook had ik elke dag constant, verschrikkelijke pijn!!
Ik had wel opgemerkt dat de pijn anders was en nu vooral alleen aan de rechter zijde van mijn hoofd zat,met daarbij verschrikkelijke steken achter mijn rechter oog wat zo door trekt naar mijn oor,nek,boven kaak en ook doet daarbij het gedeelte ondermijn oog naar mijn neus ook erg zeer!!!
Ik ben wel 20 x bij de dokter geweest voor verschillende medicijnen en niks hielp me,wanhopig werd ik en had het gevoel dat als het zo zou blijven,ik in staat zou zijn mezelf wat aan te doen!!!
Ik merk ook dat ik dingen snel vergeet en heel erg moe ben door die pijn elke dag,het belemmert me zo erg,dat ik afspraken ga af zeggen of juist niet meer afspreek,ik ben het liefste thuis en ik word gewoon een heel ander mens dan dat ik ooit ben geweest!! Ik probeer wel vrolijk en leuk te doen,maar ik voel me niet vrij,ik voel me gevangen in mijn hoofd!!
Vervolgens ben ik naar de neuroloog gestuurd en moest ik gaan vertellen wat ik had en wat ik voelde,maar dat was een lange periode zoveel en zo heftig,dat ik de verschillende pijnen die ik voelde niet eens heel duidelijk wist te onderscheiden van elkaar,wat een drama...ze zal nu wel denken,die weet niet eens wat ze voelt,dat weet ik wel,maar kan het gewoon niet meer herinneren hoe en wat en welke dag en perioden,je leeft gewoon per dag met dit soort hoofdpijn,pfffff wat was het erg zeg!!!
Ik heb weer verscillenden medicijnen mee gekregen en sumatriptan,pillen van 100 mg waar ik een soort van hartaanval van kreeg,dat waren de bijverschijnselen en het hielp me niet,daarna een neuspray ook van sumatriptan ook geen baat bij gehad!!
Ik had weer een afspraak na 3 weken en moest een dagboekje bijhouden voor de pijn die ik voelden en kreeg vervolgens een nieuw medicijn indometacine,want ze dacht dat ik cph had inplaats van cluster hoofdpijn,terwijl ik dacht dat ik ook heel goed clusterhoofdpijn zou kunnen hebben en ben echt bijna zeker dat het zo nu en dan zeker ook zo is!!!
Nu weer 3 weken wachten totdat ik weer naar de neuroloog moet,ben benieuwd!!!
Ik ben nu aan het uitproberen,hoe de medicijnen werken en of het me helpt!!
Ik neem er nu als ik al een beetje hoofdpijn voel,maar 1 in en kijken wat de dag me brengt omdat ik ook moet werken,ik werk als ass filiaalmanager in een hele drukke schoenenwinkel en je bent de hele dag aan het vullen,mensen helpen,dingen regelen enzzzz ik kan daar niet zijn met deze hoofdpijn,dat lukt me gewoon niet!!!
Ik kan dan niet eens bewegen,wat je volgens mij wel weer bij cluster hoofdpijn kan,dan kom je dus weer bij die cph uit!!
Ik kan wel licht en geluid verdragen,maar heb het gevoel dat die anavallen de hele dag door kunnen gaan en dagen achter elkaar ook die heftige pijnen kunt hebben!!!
Hoe gaan jullie hiermee om en kunnen jullie me vertellen wat jullie allemaal doen,misschien tips,wat ik kan uitproberen?
Ik vind dit zo iets verschrikkelijks,hoe kun je nou elke dag met deze pijn leven???
Ik wil dat niet,het moet echt snel overgaan,want ik hou dit niet vol!!!
Ik moest het allemaal even kwijt en ik wens jullie er ook heel veel sterkte mee..
Veel liefs angela