Leden: 2,267
Onderwerpen: 3,859
Reacties: 41,147
Online: 55

Nieuwste lid: GUILL

zoek op internet

Van Uden Kaarsen

GSM.nl U600 Topper

Jouw advertentie Hier?

Cyberpapa

Hyves

Swifthosting

Rivare

Gratis SMS Versturen

Jouw site Hier?

Jouw Link Hier

RealTracker

Ga terug   Lotgenotenforum > Pijn > Hoofdpijnen

Hoofdpijnen Van hoofdpijn,migraine tot clusterhoofdpijn,alle vormen van hoofdpijn zijn hier te bespreken.

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 30-08-2009
Ireen's schermafbeelding

Standaard Clusterhoofdpijn

Dag Mir en andere lotgenoten,

Op zoek naar meer info over mijn pijn kwam ik een artikel van een neuroloog in het Leyenburg ziekenhuis te Den Haag tegen waar diverse soorten Clusterhoofdpijnen werden beschreven met tevens medicatieadvies.
Na een neuro-chirurgische operatie heb ik erge pijn met name in en aan de re-boven van mijn hoofd. Nu bijna 8 mnd verder schijnt de hoofdpijn vanuit mijn nek te komen. Er is na een röntgenfoto ontdekt dat ik ernstige artrose in C4,5,6 en 7 heb. Ook heb ik vaak een loopneus ofwel een natte neus. Aangezien ik postoperatief een liqorlekkage (hersenvocht kwam uit mijn neus lopen) heb gehad werd dit serieus onderzocht en na een aantal onderzoeken, ook door KNO-arts, konden ze er niets van maken. Daar ik vóór de operatie nooit een loopneus heb gehad en het hoogst irritant is, ben ik gaan googlen en ja hoor, bij het bovengenoemde artikel kwam ik mijn loopneus tegen wat inhirent is aan CH. Eindelijk erkenning dat ik niet zo maar loop te snuffen.

Dus Mir ik wens je succes met je zoektocht en ga anders voor een second opinion naar een ander ziekenhuis.

Andere lotgenoten vraag ik of ze iets uit mijn verhaal herkennen en mij info kunnen geven.

Gr. Ireen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mir Bekijk bericht
Hallo iedereen..

Ik vraag mij af of ik ook clusterhoofdpijn heb ??
Het is begonnen 2 jaar geleden in 1 keer kreeg ik heftige pijn aan mijn rechteroog..het traande, ooglid hing het zwelde zelfs op..zo'n pijn had ik nog nooit gehad..het kwam en ging weg..aangezien het in zomer gebeurde dacht ik aan een allergie.in ergste geval een hersentumor en ja daar ga je dan hyperventileren ook nog eens maar ja het bleef komen..dus verwijsbrief voor neuroloog...onderzoeken gehad en er kwam niets uit...

IK had al eens wat gelezen over CH en haalde dat aan..NEE zei hij dat kan niet dat komt haast niet bij vrouwen voor blabla...
Ik heb zelfs foto's moeten nemen hoe mijn oog er uitzag..dat had hij nog nooit gezien zei hij...

NU ben ik 2 jaar verder..en ben nog geen stap verder...De pijn komt met vlagen ..op moment loop ik al 5 weken met pijn...dan is het niet uit te houden ga inderdaad ijsberen..slapen lukt niet ..rusten ook niet..dan heb ik 2 dagen een vage pijn en dan opeens weer vreselijke pijn..de pijn verspringt na de dagen dat ik minder pijn heb..dan rechts dan links...
IK word er zo moedeloos van !!..huishouden lukt al haast niet meer..nergens meer zin in...
Ik hoop op reacties...

Groetjes Mir...

Laatst gewijzigd door Ireen : 30-08-2009 om 11:38. Reden: nog wat toevoegen
Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Aan

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Clusterhoofdpijn Mir Hoofdpijnen 7 31-08-2009 21:04
clusterhoofdpijn qware Hoofdpijnen 10 25-07-2009 03:42
Clusterhoofdpijn Jacques Hoofdpijnen 4 15-03-2009 20:37
clusterhoofdpijn gert1966 Stel je voor 7 25-10-2008 11:57
clusterhoofdpijn cindy Hoofdpijnen 23 29-06-2008 00:31

Alle tijden zijn GMT +3. Het is nu 17:16.