Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 12

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Pijn > Hoofdpijnen
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Hoofdpijnen Van hoofdpijn,migraine tot clusterhoofdpijn,alle vormen van hoofdpijn zijn hier te bespreken.

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #21 (permalink)  
Oud 7 maart 2010
Jasmine's schermafbeelding

Standaard

hoi Thyna,

ik heb heel erg veel bewondering voor jou zo!n helse pijn en dan toch nog positief blijven, meidje waar haal je de kracht vandaan. Je moet wel enorm sterk zijn om dit te kunnen dragen. Ik ga voor je duimen dat er iets positiefs uitkomt, heel veel kracht, sterkte en moed,

dikke knuffel Ans
  #22 (permalink)  
Oud 12 maart 2010
thyna's schermafbeelding

Standaard Update

Hallo lieve allemaal,

Het is alweer even geleden dat ik hier wat neegezet heb, dus zal een kleine update geven.
Sinds vorige week vrijdag ging het iets beter met me, de aanvallen bleven plotsklaps s'nachts weg waardoor ik dus weer beter kon slapen.
Ik lag daarvoor al hele dage op de bank en/of in bed om in ieder geval toch een beetje tot rust te kunnen komen, waardoor de energie langzaam een heel klein beetje terug kwam.
Maar de afgelopen week voelde ik me dus steeds energieker worden en kreeg weer zin in van alles, ondanks dat ik overdag nog wel aanvallen had.
De aanvallen werden overdag gelukkig ook steeds milder en ik dacht...joepie, ik ben weer door het ergste heen..., ik begon zelfs weer wat zin te krijgen in mijn hobby's en was ook volop bezig met het uitwerken van iets speciaals wat ik wil maken voor mijn a.s kleinkind.
Afgelopen zondag zelfs naar de verjaardag van mijn dochter geweest en sinds hele lange tijd heb ik die aanvalsvrij mee gemaakt, wel wat schaduwpijn gehad, maar dat kon de pret niet drukken.
Helaas zijn de aanvallen sinds woensdagnacht weer op hun retour, nog niet zo hevig als de afgelopen periode, maar ik voel dat het steeds heftiger aan het worden is en de angst slaat dan ook weer goed toe.
Ik heb misschien 1 'geluk' en dat is dat het tot nu toe dan alleen CH aanvallen zijn en dat de aangezichtspijn zich nog rustig houdt.
Ik ben zo ontzettend bang om weer in een periode te komen van alleen maar pijn, niet of nauwelijks slapen en niet meer weten hoe ik het moet trekken.
Steeds hoor en lees ik mensen zeggen dat ze me zo sterk vinden en zich afvragen hoe ik dit allemaal doe, maar dan kan ik alleen maar zeggen...dat komt door mensen zoals jullie, mensen die mijn verhaal aan willen horen (lezen), zonder dat ik erop veroordeeld word.
Mensen die me steunen, zelfs al kennen ze me niet persoonlijk, mensen die het niet teveel vinden als ik weer een keer met mijn verhaal kom.
Mensen die het allemaal even voor me overnemen als ik het zelf niet meer red.
Dat zijn de dingen die mij sterk maken en daarvoor wil ik jullie ook vanuit het diepst van mijn hart bedanken.

Volgende week vrijdag naar Amsterdam voor de scan en 2 weken later de uitslag, ik ga jullie dus weer op de hoogte houden.

Liefs van mij
Met citaat reageren
  #23 (permalink)  
Oud 12 maart 2010
Jasmine's schermafbeelding

Standaard

wie zou het nu in z!n hoofd halen om jou te veroordelen om alles wat je doormaakt. Ik hoop echt voor jou dat er verbetering mag komen, want wat je schreef over die paar goede dagen was ik heel blij. Dus schrijf zoveel als je kunt, en ik wens je heel veel sterkte en ik ga voor je duimen,

sterkte en lieve groetjes Ans
  #24 (permalink)  
Oud 12 maart 2010
Prinses's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Wat kan ik me je angst voor weer een periode met aanvallen goed voorstellen, zeker als het een tijdje zo lekker is gegaan.
En dan kunnen ze wel zeggen dat dat verkeerd is en dat die zelfde angst aanvallen uitlokt, maar je kunt dat gewoon niet stoppen omdat je weet wat je weer te wachten staat.
Toen ik nog zulke hevige migraine aanvallen had, had ik die angst ook.
En verder schrijf zoveel als je wilt en waar je behoefte aan hebt, dat is het fijne van dit forum: het is nooit te veel!
Sterkte en hopelijk weet je over 3 weken meer.
  #25 (permalink)  
Oud 13 maart 2010
HelenaZ's schermafbeelding

Standaard

Kan me goed voorstellen dat je bang bent voor nieuwe aanvallen ik als geen ander weet hoe pijnlijk deze zijn en dat je daar hele nachten wakker van kunt liggen ik ga voor je duimen dat ze toch weg mogen blijven en wil je veel succes wensen volgende week hoop dat het meer duidelijkheid voor je gaat geven sterkte
  #26 (permalink)  
Oud 3 dagen geleden
thyna's schermafbeelding

Standaard Sorry, sorry

Ik schaam me diep, besef me dat ik al heeeeeeeel lang niks meer van me heb laten horen en jullie dus ook nog helemaal niet weten hoe het met de scan is afgelopen
De reden dat ik zolang niet geweest ben is eigenlijk niet zo belangrijk, belangrijker is dat het gewoon een beetje stom is van mij om de mensen die zo met me meegeleefd hebben in het ongewis te laten, dat is niet aardig van mij

Maar goed hier dus even een update van alles........
De scan heeft uiteindelijk niks opgeleverd en dus ook gelukkig geen beeld van aangezichtspijn, wat dus betekend dat de pijn die ik ervaar in het aangezicht veroorzaakt wordt door een clusteraanval die dan gewoon eens "gezellig" op een andere plaats gaat zitten
Ik heb hem nu dus ook verboden om daar nog plaats te gaan nemen, want de pijn op zich is al een living hell, maar als hij in het aangezicht zit weet ik helemaal niet wat me overkomt.
Tot nu toe moet ik zeggen dat hij zich redelijk aan de afspraak houd, want daarna is het me nog maar 2 x overkomen
Uiteraard heb ik ook geprobeerd om deze afspraak te maken voor de andere plaatsen waar meneer devil zijn intrede doet, maar helaas, daar geeft hij nog steeds geen gehoor aan ;)
Maarja, geen aangezichtspijn betekend dus ook geen operatie, wat op zich natuurlijk te prijzen valt, maar ik had toch een beetje de hoop dat ik er daarmee vanaf zou kunnen komen, dus dat valt toch ook wel een beetje tegen.
Maar tegenslagen gewend dus we gaan vrolijk verder.

Eind mei had mijn partner vakantie en we zouden naar Egypte, maar dat vond mijn koppie toch niet zo'n succes geloof ik, dus we zijn maar gewoon thuis gebleven en op de dagen dat het ging een uitstapje gemaakt, welgeteld 2 x
Maar wel 2x super genoten en dus toch weer een positieven boost van gekregen
Daarna is het langzaamaan toch wat beter gegaan en is het nu in vergelijking met andere zomers een stuk rustiger in het hoofd.
Natuurlijk heb ik er dagen bij dat het mis is (zoals vandaag b.v), maar ook vele dat het veeeel beter is dan het ooit geweest is.
Nu zijn de zomermaanden altijd wel beter dan de rest van het jaar, maar deze zomer is echt extreem beter, hopelijk is het een goed teken voor de maanden hierna en mag ik die dus ook vele malen beter doorkomen dan voorheen.
Ik hoop het echt, want over 4 weekjes verwacht ik mijn kleinkind in mijn armen te mogen sluiten en dat wil ik natuurlijk optimaal beleven

Verder had ik me aangemeld om mee te mogen doen in een onderzoek in het LUMC en heb daar alle mogelijke vragenlijsten voor ingevuld en bloedafnames gedaan.
Vorige week telefonisch benaderd voor nogmaals een aantal vragen te beantwoorden en die heb ik dus naar eer en geweten beantwoord, maar dat had ik beter niet kunnen doen.
Kreeg nml op mijn vraag of ik in aanmerking kom als antwoord.....zeer ws niet want u hebt een aantal dagen erbij dat u minder last heeft en u bent er nog heel positief onder
Ws moet je dus echt eerst half dood zijn en/of een poging daartoe zelf ondernemen voordat je geholpen wordt hier in nederland.
Maargoed, ik maak me er niet meer druk over, ze klooie maar lekker aan in dat onderzoek zonder mij en dan wachten we wel af hoe de resultaten zullen zijn.
Als alles slaagt en positief bevonden wordt zal het uiteindelijk opgenomen gaan worden door de zorgverzekeraars en dan kan iedere chronische clusterpatiënt ervoor in aanmerking komen.
Nog even geduld aub

Nou dat was het dus wel weer voor nu, nogmaals sorry, maar ik hoop dat vele van jullie ondertussen op vakantie zijn of zijn geweest zodat jullie me niet echt gemist hebben

Voor iedereen die jarig is/geweest van harte gefeliciteerd
Voor iedereen die op vakantie gaat een hele fijne vakantie
En voor iedereen die thuis blijft.....geniet zoveel je kan van alles en iedereen.
Sterkte voor iedereen die het op dit moment moeilijk heeft.
Voor iedereen die dit leest.............

Groetjes van mij
Met citaat reageren
  #27 (permalink)  
Oud 1 dag geleden
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Standaard

hoi hoi
fijn dat je weer even iets van je laat horen over hoe het met je gaat.
al hoewel ik eigenlijk al wist hoe het met je ging,is het ook leuk om het hier nog een keer te lezen.
tja wat betreft die arts met dat onderzoek...het is schandalig dat er zo gesproken wordt bij een onderzoek en dat je zeer ver heen moet zijn om mee te mogen doen.
ik hoop dat je snel in de toekomst minder last mag hebben en dat je ooit ook eens de positieve ervaringen mag gaan ondervinden die ik ondervindt.

groejtes
Cindy

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten