Hallo allemaal,
Ik weet even niet meer wat ik moet doen.
Heb al 7 jaar clusterhoofdpijn en al vanaf het begin chronisch
Sinds 2½ jaar heb ik er ook cph bij gekregen, althans de stempel,voor mijn gevoel had ik dit ook al veel langer.
Nu is daar ook nog eens aangezichtspijn bijgekomen, alsof het nog niet genoeg is

Ik zit er op dit moment helemaal doorheen en er is niks wat er helpt, ben zoals mijn neuroloog het noemt resistent voor medicatie.
De aanvallen vliegen door mijn hoofd en volgen elkaar zo snel op dat het voor mijn gevoel lijkt alsof het 24 uur duurt.
Nauwelijks meer rust en van slapen komt het al bijna helemaal niet meer.
Ik weet dat ik door moet blijven vechten, maar weet op het moment even niet meer hoe.
Over een half jaartje word ik voor het eerst oma, maar zelfs dat kan me nu even niet uit deze helse put trekken, terwijl ik normaal altijd heel positief en vrolijk ben, maar op dit moment zit ik er echt helemaal doorheen.
Mijn partner heeft zorgverlof genomen, omdat hij me nu niet alleen durft te laten, ik roep nml regelmatig dat ik dit leven niet meer wil en hij is dan bang dat ik mezelf iets aandoe.
Heel begrijpelijk natuurlijk, maarja hij kan niet eeuwig thuis blijven.
Het verlies van steeds meer mensen om me heen die het niet begrijpen of niet willen begrijpen, word ook steeds zwaarder, voel me alleen maar eenzamer en eenzamer.
Baal er gewoon heel erg van als mensen zeggen dat ze er altijd voor je zullen zijn en dat je altijd een beroep op ze kan doen, maar als je dat dat doet dan geven ze vervolgens niet thuis of komt het op het moment toch eigenlijk niet zo goed uit

.
Nou ik stop maar met mijn klaagzang, want jullie worden er ws ook niet vrolijker door,(ws heel herkenbaar ook) maar ik moest het gewoon even kwijt.
Groetjes en sterkte voor iedereen.