hallo Mark
allereerst van harte welkom op het forum
wat betreft de zuurstof therapie gebruik ik deze zelf niet omdat ik een combinatie heb van ch en cph en dit dus niet bij mij zal werken.
wel weet ik dat er meerdere patienten zijn die de zuurstof vaker gebruiken op een dag en dit geen probleem is.
wanneer de zuurstof bij jou voor 1x op een dag niet voldoende werkt zou ik zeker contact met je neuroloog opnemen om dit te laten verhogen naar evt meerdere keren,zodat je bij iedere aanval de zuurstof mag gebruiken.
dit mag namelijk alleen in overleg met de neuroloog.
wat bij mij goed helpt is de immigran injectie en helpt de aanval ook goed afbreken binnen 10 min.
ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt,maar mocht de zuurstof niet helpen zou dit misschien nog iets voor je zijn om te proberen?
heel veel sterkte met je aanvallen en hoop voor je dat je aanvals periode snel weer voorbij is.
groetjes
Cindy
Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
|