hoi sylvain
wat fijn om te lezen dat je nu een half jaar aanval vrij bent.
en het is ook heel logisch dat je er nog wel eens aan denkt hoor aan je aanvallen.
ook ik heb dat nog steeds ondanks dat ik al geruime tijd geen ch aanval meer heb gehad.
heb nog wel steeds dagelijks mijn cph aanvallen maar daar is mee te leven.
of er ondertussen iets nieuws is qua medicatie of behandeling ?
zover ik weet nog steeds niet,heb hier ook nog niets over gehoord van mijn neuroloog moet ik zeggen.
in augustus moet ik weer naar hem terug en als er iets nieuws is op medicijn gebied dan zegt hij me dit wel.
zo kwam hij bij mij ook op het idee om topamax in combinatie met arcoxia te gaan gebruiken voor mijn cph aanvallen.
topamax is een antiepilectica maar in amerika was gebleken dat dit ook goed hielp bij cph aanvallen bij veel patienten,en zodoende kreeg ik dit ook om te proberen.
mocht het zo zijn dat hij mij in augustus verteld dat er nieuwe medicatie of iets dergelijks is zal ik dat direct hier vermelden ok?
wat jou arts tegen je zei dat je er rekening mee moet houden dat de ch vroeg of laat weer terug komt,daar heeft hij indd gelijk in.
ik weet niet meer precies wat je aan medicatie evt hebt,maar mocht je immigran injecties hebben zorg altijd dat je deze bij je hebt.heb je zuurtof zorg ook altjid dat je deze bij je hebt,ook al gaat het nu goed,het kan ineens van het ene op het andere moment omslaan.
ik wil je absoluut niet onzeker maken maar ch is gewoon echt onvoorspelbaar.
het kan maanden,bij sommige zelfs een paar jaar goed gaan en dan ineens weer helemaal mis gaan.
maar natuurlijk hoop ik en duim ik voor je dat het bij jou zolang mogelijk weg mag blijven
groetjes
Cindy