lieve syl
ik weet niet hoe oud je zoon is??
maar ik heb nog een zoon van 20 thuis wonen..overdag werkt hij en rond half 5 is ie weer thuis,net zoals mijn man.
ik ga ..heb ik mezelf opgelegd...rond half 3 naar boven en duik mijn bed in
dan slaap ik ook echt dik 2 uur ....... en schuldig voelen??
nee hoor...egt niet
ze zeggen altijd,dat je om jezelf moet denken en dat doe ik bij deze dan ook.
als ik geslapen heb,voel ik me altijd even ietsje beter en kan dan de avond goed door.
het valt me op,dat de meesten met chronisch pijnsyndroom zo moe zijn..
ik dus ook
je doet het harstikke goed om je hier te laten informeren,wat de mogelijkheden zijn voor jou.
als niemand je iets vertelt,dan moet je zelf op zoek en zie hier.....een bron van info,op dit forum
ik heb ook een aangepaste stoel bij tafel,zodat ik prettig zitten kan,geheel afgesteld op mij.
dat heet een trippelstoel.
zo'n stoel kun je ook aanvragen,via je huisarts en die geeft je een verwijzing,voor je zorgverzekeraar
net als jij wist ik niet,dat verschillende aanpassingen,door de gemeente worden vergoed en sommige aanpassingen worden vergoed,door je zorgverzekeraar.
je komt zo wel aan je info
ik vind zelf wel,voordat 'je stappen onderneemt,zoals rolstoel...scootmobiel,dat je er geestelijk aan toe moet zijn.
eerlijk gezegd,had ik wel wat moeite om een rolstoel aan te vragen,maar in overleg met mijn huisarts,heb ik toch de stap maar gezet
en nu ben ik er blij mee
even over de voeten...pff bovenop heb ik soms ontzettende pijn...ik kan het niet goed omschrijven.
maar wat hier geschreven wordt,daar kan ik me wel invinden.
de "ziekte" die wij hebben,is niet aantoonbaar,in onderzoeken..pff
wat wel jammer is,is dat wij een onzichtbare ziekte hebben...'je kunt beter je been breken...dan kunnen de mensen zien,dat je iets mankeert.
ik ga 1 keer in de 2 maanden naar de huisarts,die mijn benen dan controleert op reflexen.
mijn reflexen (benen) gaan achteruit en de huisarts wil dat onder controle houden.
de kans bestaat,dat de reflexen er mee stoppen en dan kan ik niet meer lopen.
ik weet dus dat de kans bestaat,maar wanneer het kan zijn,daar hebben we geen idee van.
mijn onderbenen zijn slechter dan mijn bovenbenen..
ik heb een hele poos bij een psychologe gelopen,omdat mijn hoofdje niet goed met mijn lijf om kon gaan.
ik was zo boos,omdat je zoveel minder kunt,terwijl je nog midden in het leven staat.
ik slik al jaren antidepressiva en het is een "lapmiddel"
uiteindelijk zul je zelf ermee moeten leren omgaan.
dit forum is gewoon een uitkomst,om even je boeltje neer te gooien en steun krijgen van de mensen op dit forum...
je bent niet alleen.....
stel gerust je vragen
wij hebben allemaal wat aan gedeelde info hier
tot schrijfs en liefs van AS