Leden: 3,015
Onderwerpen: 5,236
Nu Online: 47

Nieuwste Lid: programmaeetstoornissen

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Pijn > Leven met pijn

Leven met pijn Hoe ga jij ermee om, en je omgeving?

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #21 (permalink)  
Oud 16 mei 2010
Sascha55's schermafbeelding

Standaard

Hallo Sylvia

nou meid ik had precies hetzelfde als jou ik had al jaren heel erg last van mijn voeten wist niet echt waar het vandaan kwam, had veel meer klachten hoor maar 4 jaar geleden kwam eindelijk eruit dat ik al zo`n 27 jaar fibro had, heb sinds 3 jaar steunzolen van de podoloog en dat loopt een stuk beter, kan geen kilometers lopen hoor maar wel veel beter

En ik werk ook niet heb eerder in de verzorging gewerkt maar ook ik kan niet meer werken door de fibro en artrose, en ja daar wordt je soms op aangekeken van goh werk je niet meer nee ik kanniet meer werken nou en

Ik hoop dat jij ook goede hulp krijgt en dat je ook bij de podoloog of zoiets terecht kunt komen dat je ook weer wat beter kunt lopen en wat minder pijn aan je voeten krijgt want ja dat doet ontzettend veel pijn net of ze met messen er in zitten te zteken

Ik wens je heel veel sterkte toe
Met citaat reageren
  #22 (permalink)  
Oud 17 mei 2010
sylvia47's schermafbeelding

Standaard

Hai sas ja het is echt erg hè.Ik weet het aan mensen die het niet hebben gewoon niet uit te leggen.Ik zeg altijd of het is of ik een maand achter elkaar op veel te kleine schoenen gelopen heb,maar zelfs dat dekt de lading niet.Nou kan ik volgende maand naar de podo en ik ben aangemeld door mijn dokter voor revalidatie.Ik hoop niet dat ze steeds bloed moeten hebben want oh daar ben ik toch zo apaties voor.Ik heb al twee bloedonderzoeken gehad maar nu zal alles wel weer opnieuw gaan denk ik.Dus ja ik hoop dat de podo iets kan betekenen.Zei de podo tegen jou waar het door kwam ?Het was er zo opeens naar een loopje met de hond en het is niet meer weggeweest.Ik heb zelfs een voetbad voor m,n moederdag gekregen.Heel lief natuurlijk,maar buiten dat het wel ontspannend is werkt het niet echt tegen de pijn.Mijn huisarts zei eerst dat ik mischien vitamine B12 tekort heb maar die slik ik nu trouw en het helpt niets dus dat is het ook niet.Nou volgende maand zal ik het wel horen.groetjes sylvia.
  #23 (permalink)  
Oud 17 mei 2010
teetee's schermafbeelding

Standaard

ik heb iets gelijkaardigs gehad en moest van de arts toen magnesium innemen en draag sindsdien ook inlegzolen gemaakt door de orthopedo
heb nu wel minder last ervan

hoop voor jou dat je ook snel geholpen word

sterkte
  #24 (permalink)  
Oud 18 mei 2010
Peetjuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sylvia47 Bekijk bericht
Mijn huisarts zei eerst dat ik mischien vitamine B12 tekort heb maar die slik ik nu trouw en het helpt niets dus dat is het ook niet.Nou volgende maand zal ik het wel horen.groetjes sylvia.
Hoi Sylvia,

Is daar ooit (bloed)onderzoek naar gedaan? Naar Vitamine B12 tekort?
Want als je écht een tekort hebt, dan is dat (meestal) met pillen niet op te lossen, maar moet dat met injecties... link verwijderder staat ook info mbt. Fibromyalgie
Misschien heb je (of iemand anders hier...) er iets aan?

Groetjes,
Petra

Laatst gewijzigd door cindy; 18 mei 2010 om 13:09 Reden: link verwijderd
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten