6 juli 2010
|
 |
|
|
|
|
Wil jij ook een kaartje ontvangen van ons?
Beste leden,
Sinds jaar en dag sturen wij kaartjes naar onze leden die hun adres hebben opgegeven.
Dit kan zijn met je verjaardag,mocht je in het ziekenhuis komen te liggen,als je gaat trouwen,kerst,etc.
Aangezien we veel nieuwe leden er bij hebben gekregen ondertussen is het wel leuk om dit topic weer even naar boven te halen,zodat ook onze nieuwe leden weten dat wij aan deze sociale activiteit doen
Echter heb ik helaas ook gemerkt dat er weinig reakties op de kaartjes komen die er gestuurd worden,en ik wil bij deze dan ook een nieuwe lijst gaan maken van de leden die graag een kaartje van ons willen ontvangen.
Ook al heb je eerder jouw adres gegevens eerder aan mij door gegeven,laat mij dan alsnog even weten of je nog wel of niet een kaartje van het lotgenotenforum wilt ontvangen bij speciale gelegenheden.
Mocht ik geen reaktie van je ontvangen,zal ik je adres uit mijn bestand halen en zal je geen kaartje meer ontvangen helaas.
Dus vindt je het leuk om bij speciale gelegenheden een kaartje te ontvangen?
Stuur ons dan even je adres via mail; lotgenotenforum.nl@gmail.com of privébericht! (naar Cindy) en je ontvangt een kaartje bij speciale gelegenheden.
groetjes
Cindy