Leden: 3,002
Onderwerpen: 5,204
Nu Online: 49

Nieuwste Lid: Gabriella

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Lotgenotenforum > Lotgenotenforum zaken

Lotgenotenforum zaken Huisregels, nieuws, feedback

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 6 juli 2010
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Lightbulb Wil jij ook een kaartje ontvangen van ons?

Beste leden,
Sinds jaar en dag sturen wij kaartjes naar onze leden die hun adres hebben opgegeven.
Dit kan zijn met je verjaardag,mocht je in het ziekenhuis komen te liggen,als je gaat trouwen,kerst,etc.

Aangezien we veel nieuwe leden er bij hebben gekregen ondertussen is het wel leuk om dit topic weer even naar boven te halen,zodat ook onze nieuwe leden weten dat wij aan deze sociale activiteit doen

Echter heb ik helaas ook gemerkt dat er weinig reakties op de kaartjes komen die er gestuurd worden,en ik wil bij deze dan ook een nieuwe lijst gaan maken van de leden die graag een kaartje van ons willen ontvangen.

Ook al heb je eerder jouw adres gegevens eerder aan mij door gegeven,laat mij dan alsnog even weten of je nog wel of niet een kaartje van het lotgenotenforum wilt ontvangen bij speciale gelegenheden.

Mocht ik geen reaktie van je ontvangen,zal ik je adres uit mijn bestand halen en zal je geen kaartje meer ontvangen helaas.

Dus vindt je het leuk om bij speciale gelegenheden een kaartje te ontvangen?
Stuur ons dan even je adres via mail; lotgenotenforum.nl@gmail.com of privébericht! (naar Cindy) en je ontvangt een kaartje bij speciale gelegenheden.

groetjes
Cindy

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 6 juli 2010
teetee's schermafbeelding

Standaard

verstuurd

en hier bij wil ik jullie nog allemaal bedanken voor dit forum en het kaartje dat ik kreeg als ik in het ziekenhus lag

jullie doen goed werk voor ons

dikke proficiat

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten