Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marretje
Hoi hoi AnonK,
Ik herken het precies wat je zegt!
Die schokjes door je hoofd, na het stoppen met Clomipramine(Anafranil).
Zelf heb ik het ook gebruikt in het verleden.
Het was ook net of er een soort van golfbeweging door je hoofd ging.
Herken je dat?
Heel moeilijk om uit te leggen, aan een ander maar als je het zelf ook hebt begrijp precies wat de ander bedoeld.
Zelf vond ik het toen heel naar, en dodelijk vermoeiend.
Ik heb er zo'n 7 weken last van gehad.
Maar het waren 7 lange weken!Phffffffffffffffffffffffff
Maar het komt bij meerdere antidepressiva's voor als je er mee stopt!
Ook al doe je het vaak nog zo langzaam afbouwen!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt meis?
In ieder geval veel succes, en wil je nog wat weten vraag het dan gerust?
Liefs, Marretje.
|
Yes! dat is precies waar ik last van heb!
Ik ben nu 2 weken onderweg en ik heb nog niet het idee dat er verandering is, maar als ik lees dat ik nog 5 weken zou moeten, dan word ik daar niet erg vrolijk van.
Ik hoef maar met m'n ogen/hoofd te bewegen en het is al "mis" en als het nou af en toe zou zijn op een dag, dan is het allemaal nog te overzien, maar het is de hele dag door wat het zo vermoeiend maakt.
Werken is op dit moment ook geen optie en zowel dokter als werkgever staan erg raar te kijken als je dit beschrijft, maar beter uitleggen gaat gewoon niet....die golfbewegingen voelen als of je de hik n je hoofd hebt, met elektrische stootjes....erg weird.
Echt vragen heb ik niet, want ik neem aan dat jij ook geen oplossing hebt en dat het gewoon doorbijten is...thnx voor je verhaal!
Overigens bleek mijn bloeddruk ook opens gigantisch gestegen te zijn.....2 weken geleden was die nog normaal en nu was het zowel onder als boven 20 punten hoger, wat ik best wel een grote stiiging vind in 2 weken tijd.
Ow ja....ik ben van het mannelijke geslacht. :P
@ ans: ik slaap perfect en ook aaneengesloten, dus dat is het probleem niet en de stress wordt nu vooral veroorzaakt door die freaky stootjes/golfbewegingen.