Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 15

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Kinderen > Opvoeding
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Opvoeding ADHD, pubertijd en ga nog maar even door

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 9 januari 2008
desie's schermafbeelding

Standaard

Hai Confused,

Nee ik heb zijn moeder vandaag niet kunnen bereiken.
Morgen moet ik naar het ziekenhuis maar vrijdag zal ik het zeker proberen.
Je hoort van mij hoe het afgelopen is......

* Vriendschap is iets waardevols waar niemand buiten kan *

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.
Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #12 (permalink)  
Oud 10 januari 2008
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Standaard

hoi desie,

we hebben al een heel gesprek hier over gehad,maar nogmaals wil ik je zeggen dat ik het heel goed van jullie vind hoe jullie dit samen oppakken,want nogmaals dit is niet niks allemaal.

dat er iets moet gebeuren is een ding wat zeker is,dat dit ook niet zomaar is opgelost is ook een feit.
ik ben dan ook heel erg benieuwd hoe moeders dit gaat aanpakken.
als ik zo jouw verhaal is lees,ben ik eerlijk gezegd bang dat moeders het zich er makkelijk vanaf wil gaan maken.

hebben jullie er al over nagedacht wat evt de volgende stap wordt als moeders niet mee wil werken?
ik hoop dat **** in zal zien dat jullie het beste met hem voor hebben,en dat hij snel bij zal draaien.
hij heeft het moeilijk,ook nog eens lekker aan het puberen(geweldige tijd )
dus allerlei dingen die door hem heen gaan.
Ik hoop echt dat hij de hulp zal gaan accepteren die hij aangeboden zal gaan krijgen.
heel veel succes...enne je weet me te vinden he

groetjes

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #13 (permalink)  
Oud 11 januari 2008
desie's schermafbeelding

Angry

Nou maar even een update dan..

Vanmiddag ***** zijn moeder aan de tel gehad.
Maar eerst even terug naar gisteravond.....

****** belde naar ons met de mededeling dat hij het weekend niet komt.
*** van mij zeg heb je nog met je moeder gesproken de afgelopen week?
Nee zeg die ik heb boven gezeten. Dus zijn moeder heeft helemaal niets gezegd waar wij het de afgelopen week aan de tel over hebben gehad Lees zijn gedrag bij ons.
Om een heel verhaal kort te maken *** vertelde dat voordat ***** hier weer komt dat ie zijn excuus moet aanbieden aan mij. Gelijk een grote mond en ik doe dat niet ben geen klein kind meer ik heb niks gedaan enz.Het liep zo hoog weer op dat ****** zo de tel erop gooide terwijl die met zijn pa aan de tel hing.
Hoe onbeschoft kan je zijn toch?
*** heeft hem na een half uur weer terug gebeld en normaal gevraagd waarom die nou zijn tel erop gooide dat vindt ie dus heel normaal hij zeg ik had niks meer te zeggen.
*** heeft nog een klein uur met hem aan de tel gehangen maar het gaat zijn ene oor in en de andere eruit ....hoe moet dit verder ik weet het niet meer....

Vanmiddag dus maar even zijn moeder gebeld naar aanleiding dat jeugdzorg mij had gebeld.
Nou het leek wel of dat ik **** aan de telefoon had ...Al die keren dat ik haar gesproken heeft heeft ze niet geluisterd wat ik vertelde want zij gaat er nog steeds vanuit dat **** hier gewoon in huis komt in mei.
Ik vertelde haar dat ***** direct hulp nodig heeft van een therapeut en dat jeugdzorg dit kan regelen. Ach zeg ze ik mail mijn maatschappelijk werker wel even of dat ie even met **** kan gaan praten en dan moeten jullie maar in Mei naar jeugdzorg gaan
Ggggggrrrrrrrrr zit ik nu tegen een muur te lullen of niet!!!!!!!
Ik kom hier ook niet verder mee want ze is net als haar zoon ....niet luisteren!!
maandag gaan *** en ikzelf naar de huisarts om hulp te vragen want echt het is zo Mei en wij nemen hem niet zo in huis.
Is dat nu heel erg aan ons zelf denken of niet ???? wij weten het niet meer .
En ik loop weer met een hele hoge bloeddruk hier terwijl zij het probleem niet in zien.

Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #14 (permalink)  
Oud 11 januari 2008
desie's schermafbeelding

Standaard

@Cindy, natuurlijk weet ik je te vinden
Thanks meid

Met citaat reageren
  #15 (permalink)  
Oud 11 januari 2008
Confused's schermafbeelding

Standaard

Pfffff waar is het verantwoordelijkheidsgevoel van ***** zijn moeder? Mooi makkelijk hoor, zoals zij zich er vanaf probeert te maken. Nee da's niet goed voor je bloeddruk inderdaad, en al helemaal niet voor je hart.

Ik vind niet dat jullie heel erg aan jezelf denken. Ik denk dat jullie juist je uiterste best doen om de situatie goed in te schatten en goed voorbereid te zijn. Want als het misgaat, heeft dat gevolgen voor alle betrokkenen en daar houden jullie gewoon terdege rekening mee. Wat ***** zijn moeder doet, valt als je het mij vraagt in de categorie heel erg aan jezelf denken. Ze wimpelt alles zoooooo gemakkelijk weg... en dat ze niet eens met ***** heeft gesproken over zijn gedrag... boeit het haar dan helemaal niet of zo???

Goed dat jullie maandag naar de huisarts gaan. Ik hoop dat deze jullie verder kan helpen... succes alvast!
Met citaat reageren
  #16 (permalink)  
Oud 11 januari 2008
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Standaard

hoi desie

vol verbazing zit ik je verhaal te lezen,hoe deze moeder heeft gereageerd.
ik dacht eerlijk waar dat er niet veel moeders bestonden die zo konden zijn,als waar wij mee te maken hebben,maar het blijkt maar weer uit jouw verhaal dat er helaas nog meer van zulk soort figuren bestaan.

jullie denken totaal niet aan je zelf,jullie denken in het belang van *****,en van het gezin.
jullie zetten indd de juiste stap door zelf naar de huisarts te gaan.
wat je ook nog kan doen,en wat misschien wel heel goed is om te doen,is de persoon bellen van jeugdzorg die jij gesproken hebt.
aangeven dat je de moeder hebt gesproken,en aangeven dat de moeder niet mee wil werken.
vraag aan jeugdzorg advies,en of zij je kunnen helpen bemiddelen of evt de andere afd waar moeders ondervalt kunnen inschakelen.

ik weet uit ervaring dat dit niet makkelijk is allemaal als de andere partij niet mee werkt.
maar onthoudt dat je dit doet in het belang van *****en van je gezin.
hoe moeilijk het ook is probeer je zelf niet al te druk hier om te maken,gezien je medische achtergrond,want ook daar heb je niks aan als hier iets niet goed in gaat.

ik wens jullie veel sterkte hierin.
groetjes

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #17 (permalink)  
Oud 11 januari 2008
desie's schermafbeelding

Angry

Hai Cindy,

Het is niet te geloven he hoe een moeder zo kan reageren.
Joh het is gewoon zo als hij maar gedumpt is bij ons dan is zij er van af toch.
En wat nu nog het ergste is Cin ******houdt nog steeds zijn hand boven haar hoofd.
Alles wat zij zegt is goed en wat wij zeggen slaat nergens op .
Want wij hebben toch die rare regels waar **** aan zich moet houden.
En zo raar zijn ze niet hoor ...voorbeeld ...handen wassen voor en na het eten...
Elke dag douchen wat voor ons heel normaal is maar voor hem niet!!
Zelf je bord opruimen als wij aan het werk zijn en niet met je handen maar met een vork eten.
Zijn dit nu regels die zo moeilijk zijn

Het is zo raar dat ie gewoon niet snapt dat zij... zijn moeder hem gewoon op straat zet.
We gaan idd eerst een maandag even bellen met een maatschappelijk werker daar kan ik zonder tussen komst van een huisarts gewoon even naar toe bellen.

Komen wij daar niet uit dan bellen we bureau jeugdzaken op voor info.
Ze snapt helemaal niet dat niet wij... maar dat zij een groter probleem heeft want als het straks mei is en wij nemen hem niet in huis dan kan zij hem op straat gooien en heb zij een probleem.

En weet je als je met haar aan de tel zit dan is het **** voor en ***** na en dan moet ik constant horen hoe goed ze het allemaal wel niet gedaan hebt en nog doet.
En dat ze vecht met haar leven voor hem
Ja misschien in haar dromen.

Ach laat ik maar stoppen ik wordt er weer boos om

Met citaat reageren
  #18 (permalink)  
Oud 17 januari 2008
desie's schermafbeelding

Standaard

Nou moet het weer even van mijn afschrijven hoor.

Vanmorgen heeft *** zijn ex gebeld.
Omdat ze weet hoe ik er nu over denkt vroeg ze mag ik *** even aan de telefoon....
Goed dat gedaan ...
Ze vertelde *** dat ze gisteren met bureau jeugdzorg had gesproken.
Wat heeft ze nu gedaan ..oh echt ik ben woedend
Ze heeft jeugdzorg in onze regio opgebeld met de vraag.
Dat zij nu nog de zorg heeft voor ***** tot mei en dat ie dan hier komt wonen of dat ze een dossier willen openen dat als ***** hier woont wij daar dan heen kunnen gaan met hem!!!!!!!!!voor te bespreken hoe het nu verder moet met het gedrag van ****
Wat een verschrikkelijk ***w**f sorry voor mijn woorden hoor.
Zo hebben we het niet afgesproken....

Ik zeg zoals ***** met zijn gedrag nu is nemen wij hem niet in huis ben ik toch duidelijk in of niet.Heb haar aangeraden om nu al iets te ondernemen zodat er iets aan zijn gedrag word gedaan.En niet pas als die eventueel naar ons toe komt in mei
Dus wij hebben gekeken wat we kunnen doen hebben bureau jeugdzorg opgebeld wat er aan te doen en die gaven ons het advies omdat ie daar nog woont ....laat zijn moeder daar jeugdzorg erachter zetten.

Ohhhh ik zou ze .....dat meen ik als ze voor mijn auto loop rij ik erover heen echt
Dus weer met bureau jeugdzorg gebeld dat dit niet de bedoeling is ik zeg tegen *** van mij maak even een afspraak om daarover te praten met zijn tweeen van hoe nu verder....
Dat is beter als overde telefoon.
Wat denk je zeg dat mens aan de telefoon van dat bureau ...goed ik zal een afspraak met julie en ***** en zijn moedermaken dat jullie er eens met zijn alle over kunnen praten ,maar dat duurt nog wel een aantal weken hoor voordat je een intake gesprek heeft
?????????????????????????????????????????????????? ?????????
INTAKE gesprek????? Ik moet helemaal geen intake gesprek

Dat vraag ik toch niet !!!!!! vraag gewoon een afspraak om er even over te praten met *** en mezelf hoe nu verder .
Echt ik wordt gek dat meen ik .............
Zou nu niet meer weten hoe het verder moet allemaal.
Het is even allemaal te veel geworden echt en met mijn gezondheid en nu weer dit...
Ppppppppppffffffffttttttt

Met citaat reageren
  #19 (permalink)  
Oud 18 januari 2008
Confused's schermafbeelding

Standaard

Pfff Dees het lijkt erop dat ***** z'n moeder gewoon doet wat ze zelf in de kop heeft en totaal geen rekening houdt met wie dan ook...

Die vrouw van jeugdzorg begrijpt geloof ik ook niet veel van de situatie... het is toch logisch dat jullie erover willen praten zonder dat ***** z'n moeder erbij zit? Zij is juist een groot onderdeel van het probleem! En wat nou intake? Ik heb het idee dat jeugdzorg nou niet bepaald goed naar jullie luistert...

Pfff ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet zeggen, behalve dat het echt een rotsituatie is en dat ik me kan voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt. Sterkte meid!
Met citaat reageren
  #20 (permalink)  
Oud 18 januari 2008
desie's schermafbeelding

Standaard

Thanks Confused voor je lieve woorden

Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten