Nou moet het weer even van mijn afschrijven hoor.
Vanmorgen heeft *** zijn ex gebeld.
Omdat ze weet hoe ik er nu over denkt vroeg ze mag ik *** even aan de telefoon....
Goed dat gedaan ...
Ze vertelde *** dat ze gisteren met bureau jeugdzorg had gesproken.
Wat heeft ze nu gedaan ..oh echt ik ben woedend
Ze heeft jeugdzorg in onze regio opgebeld met de vraag.
Dat zij nu nog de zorg heeft voor ***** tot mei en dat ie dan hier komt wonen of dat ze een dossier willen openen dat als ***** hier woont wij daar dan heen kunnen gaan met hem!!!!!!!!!voor te bespreken hoe het nu verder moet met het gedrag van ****
Wat een verschrikkelijk ***w**f sorry voor mijn woorden hoor.
Zo hebben we het niet afgesproken....
Ik zeg zoals ***** met zijn gedrag nu is nemen wij hem niet in huis ben ik toch duidelijk in of niet.Heb haar aangeraden om nu al iets te ondernemen zodat er iets aan zijn gedrag word gedaan.En niet pas als die eventueel naar ons toe komt in mei
Dus wij hebben gekeken wat we kunnen doen hebben bureau jeugdzorg opgebeld wat er aan te doen en die gaven ons het advies omdat ie daar nog woont ....laat zijn moeder daar jeugdzorg erachter zetten.
Ohhhh ik zou ze .....dat meen ik als ze voor mijn auto loop rij ik erover heen echt
Dus weer met bureau jeugdzorg gebeld dat dit niet de bedoeling is ik zeg tegen *** van mij maak even een afspraak om daarover te praten met zijn tweeen van hoe nu verder....
Dat is beter als overde telefoon.
Wat denk je zeg dat mens aan de telefoon van dat bureau ...goed ik zal een afspraak met julie en ***** en zijn moedermaken dat jullie er eens met zijn alle over kunnen praten ,maar dat duurt nog wel een aantal weken hoor voordat je een intake gesprek heeft
?????????????????????????????????????????????????? ?????????
INTAKE gesprek????? Ik moet helemaal geen intake gesprek
Dat vraag ik toch niet !!!!!! vraag gewoon een afspraak om er even over te praten met *** en mezelf hoe nu verder .
Echt ik wordt gek dat meen ik .............
Zou nu niet meer weten hoe het verder moet allemaal.
Het is even allemaal te veel geworden echt en met mijn gezondheid en nu weer dit...
Ppppppppppffffffffttttttt