als 1e bedankt voor de reacties, ben blij hier een luisterend oor te vinden
gisteren heb ik het het probleem er echt huilend uit gegooid. zijn reactie: hij is ook blij als ie weer thuis is en bv. kan rusten op de bank, en dan is ie ook in zijn huisje bezig. en hij zou niet weten wat hij hier moet doen
en als ie geld kreeg zou hij mij ook eens wat betalen, dat ik ook niet meer zo krap zit. (ik zit nog altijd op eerder beloofd geld te wachten)
(vanaf een uur of 6 smorgens tot een uur of 5 is ie weg naar zijn werk, hij werkt op daf eindhoven, +/- 20 minuten naar de carpoolplaats rijden, en een uur met de bus)
@indogirl:als hij intrekt in zijn huisje dan blijf ik zeker weten nog hier in mijn huurhuisje zitten want zoals het nu gaat zie ik het niet zitten om met hem samen te wonen.
als ik hem erop wijs dat ik het niet meer leuk vind zo, dan gooit hij het weer erop dat ie blij is als ie thuis is en zijn eigen huisje enzo.

ik weet dat ik teveel over me heen laat lopen helaas
@samick: hij woont op het moment nog bij mij in ja
@desie: je hoeft geen sorry te zeggen, ik weet dat je het goed bedoeld en ik vind het alleen maar lief van je ;)
voor het eten draai ik ook zelf op ja, heeeeeeeeeeeeeel afentoe dat ie mee betaald.
ergens zeg ik hem heel graag waar ik op sta en aan de andere kant heb ik toch wel angst voor zijn reactie. bang dat hij weer met zijn excuzen komt en dat ik het dan voor lief neem. maar ik moet toch proberen mijn mannetje te staan.
op het moment is hij zijn zoontje ophalen in duitsland, was hij nog bezig dat ik nooit tot zelden meega, maar als ik er geen zin in heb of behoefte aan heb dan kan ik toch moeilijk met tegenzin meegaan of niet? en dan nog, ben al blij dat ik lekker thuis rustig aan kan doen want ik heb last van mijn rug.