Leden: 2,989
Onderwerpen: 5,190
Nu Online: 35

Nieuwste Lid: Ruud

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Maatschappelijk > Relaties
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Relaties Echtscheiding, relatieproblemen, huiselijk geweld, familie etc

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 9 januari 2010
Panda25's schermafbeelding

Standaard

Dank je wel, en ja het is heel zwaar.

Vanmiddag kwam er hier visite, en toen hij thuiskwam, gaf hij ze een hand gaat er even bij zitten en toen ging hij tv kijken in de slaapkamer, ze bleven eten dus we hadden het eten klaar, en meneer wordt geroepen, maar komt niet nee pas als wij gegeten hebben.

En ik mag niks tegen de kinderen zeggen en moet normaal doen waar ze bij zijn en hij doet dit soort acties, raar he als ze straks vragen wat er aan de hand is.

Nu is de vistie weg en meneer ligt weer in bed tv te kijken, op de bank in de kamer valt hij iedere avond om 8 uur in slaap maar in bed ligt hij tot 12 uur tv te kijken.

En narcistische trekjes had ik nog niet aan gedacht, ga je topic zo eens lezen.

Groetjes

ik heb net het woord narcist eens even gegoogeld tjee ik had nooit gedacht dat er zoveel overeenkomsten zijn met wat ik hier thuis heb zitten.

Ga me morgen maar eens inlezen in alle berichten wellicht wordt me dan een hoop duidelijk.
Enorm bedankt dat je me er op wees denk dat ik zo weer een beetje verder kan.

Laatst gewijzigd door cindy; 25 maart 2010 om 22:31 Reden: Automatisch samengevoegd
Met citaat reageren
  #12 (permalink)  
Oud 9 januari 2010
Chritsa's schermafbeelding

Standaard

Hallo
Ja het is heel moeilijk om met zo iemand te leven.Of je nu met een narcist,een dwangmatig iemand of gewoon iemand die het leuk vind om je te kleineren omgaat,het lijkt wel of alle verhalen raakvlakken hebben.en ze er allemaal opuit zijn om ons in hun macht te krijgen en houden.Dus ik zou zeggen als hij niet meer in therapie wil gaan en jij het niet langer ziet zitten op deze manier kies dan voor jezelf en je kinderen en ga je eigen leven leiden met je kids
groetjes Christa

Laatst gewijzigd door cindy; 25 maart 2010 om 22:31
Met citaat reageren
  #13 (permalink)  
Oud 9 januari 2010
Jasmine's schermafbeelding

Standaard

Hoi

Nou meidje, ik gun het je echt niet maar mocht je trekjes ontdekken wil ik je waarschuwen, zeg het niet rechtstreeks tegen hem, maar laat hem voorlopig doen waar hij zin in heeft. Je zou dan contact met de huisarts op kunnen nemen en copieër desnoods stukken uit mijn topic want veel hulpverleners geloven het niet, maar ik denk dat ze huiverig zijn voor dit soort mensen. Nu heb je hier ook weer verschillen in licht en zwaar. Ik hoop voor je dat het niet zo is maar ik wens je veel kracht en sterkte en ik ben er altijd voor je,

succes meidje en hou je haaks, groetjes Ans

Laatst gewijzigd door cindy; 25 maart 2010 om 22:31
Met citaat reageren
  #14 (permalink)  
Oud 10 januari 2010

Standaard

Ans je bent een lieverd en ik hou je op de hoogte
Met citaat reageren
  #15 (permalink)  
Oud 10 januari 2010
Goudsbloem's schermafbeelding

Blog Entries: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door palmyra Bekijk bericht
Vanmiddag kwam er hier visite, en toen hij thuiskwam, gaf hij ze een hand gaat er even bij zitten en toen ging hij tv kijken in de slaapkamer, ze bleven eten dus we hadden het eten klaar, en meneer wordt geroepen, maar komt niet nee pas als wij gegeten hebben.
Meen je dat nou?!
Jeetje, wat moet dat voor jou een beschamend moment zijn geweest tegenover de visite.
Zoiets verwacht je van een puber, maar toch niet van een volwassen man.

Ik kan je helaas geen advies geven, maar weet uit ervaring hier, dat Ans je heel goed op weg kan helpen.
Met citaat reageren
  #16 (permalink)  
Oud 10 januari 2010

Standaard

Ja ik meen het echt, het was om door de grond te zakken, maar gelukkig was het visite die hem een beetje kent en onze vorige crisis een jaar geleden van heel dicht bij hebben mee gemaakt dus dat scheelde wel.

Ook zo iets, zit hij tegen de visite te vertellen dat nu de WII er is hij geen tv meer kan kijken, terwijl ik met de kinderen heb afgesproken dat als hij tv wil kijken ze de WII uitzetten. Dus ik zeg moet je goed luisteren gisterenavond toen je thuis kwam stond de WII niet aan en besloot je zelf om in je bed tv te gaan kijken, dus ga niet de schuld bij de kinderen neer leggen.

Vanmorgen heeft hij ze zelf toestemming gegeven om op de WII te gaan en ging zelf weer terug naar bed, heeft nog geen woord gezegd ook geen goedenmorgen, dus dat heb ik dan maar gedaan, (wel het goeie voorbeeld blijven geven voor de kinderen) ligt de hele morgen al in bed tv te kijken, heeft even de kas opgemaakt en staat nu onder de douche. Ben benieuwd wat hij gaat doen vandaag want ik ga lekker computeren en misschien zijn boekhouding als ik er zin in heb en verder helemaal niks.

Wat bij mij nu een beetje het probleem is is dat ik niet weet hoe ik de situatie een positieve draai kan geven, ik voel me zo vernederd door hem iedere keer weer, en dan vind ik het moeilijk om weer positief te doen, maar als ik dat op een gegeven moment niet ga doen dan gebeurt er niks want hij zal het zeker niet doen.

De pshygoloog zei dat ik tegen hem moet zeggen dat ik het fijn zou vinden als hij mee gaat naar de volgende afspraak, omdat ik graag ons huwelijk wil redden, maar ik krijg het mijn mond nog niet uit.
Met citaat reageren
  #17 (permalink)  
Oud 10 januari 2010

Standaard

Hallo

je zult hem gewoon zijn gang moeten laten gaan en praat hij met je, praat je terug verder niets laten merken. Want dan krijg je vernedering na vernedering en daar moet jij leren sterker in te worden. Als je zelf toenadering zoekt en hem een kus wilt geven b,v en je word weggeduwd is het weer vernedering nr zoveel. Het zijn zeer onberekenbare mensen, die zichzelf alleen maar belangrijk vinden en de rest hangt erbij. Hoe is hij tegen je kinderen? want dat is ook heel belangrijk. Kunnen die bij hun vader terecht of worden ze afgewezen? Totdat je zekerheid hebt zul je gewoon een beetje toneel moeten spelen en met niemand behalve de hulpverlening erover praten. Meidje ik wens je heel veel sterkte en kracht,

succes,dikke knuffel Ans

Laatst gewijzigd door cindy; 25 maart 2010 om 22:32
Met citaat reageren
  #18 (permalink)  
Oud 10 januari 2010

Standaard

Tegenover de kinderen doet hij vrij normaal maar natuurlijk hebben die in de gaten dat er wat aan de hand is, misschien dat het voor hem makkelijk is omdat het zijn kinderen toch niet zijn. (al zegt hij altijd dat het ook zijn kinderen zijn ondertussen), maar als het er op aan komt zijn ze toch ineens van mij.

Ik heb vandaag een heleboel gelezen op internet en ben eigenlijk wel geschrokken van de overeenkomsten, ik zal het 4 februari eens bij de pshygoloog voor leggen.

Voorlopig hangt er hier nog steeds een grafstemming en doet hij gewoon waar hij zin in heeft, nou ik vind het even prima lekker rustig.

En sterkte kan ik heel goed gebruiken bedankt.
Met citaat reageren
  #19 (permalink)  
Oud 10 januari 2010

Standaard

nou meidje, van mij heel veel sterkte en hou je taai,
dikke knuffel Ans
  #20 (permalink)  
Oud 11 januari 2010

Standaard

vandaag een aantal stappen ondernomen, er is me na het lezen op google over narcisme zoveel duidelijk geworden eng gewoon.
Heb wel bedacht dat als er niks aan gedaan wordt of verandert dat ik dan geneigd ben om weg te gaan hoe moeilijk ook maar ik kan daar als positief en vrolijk mens niet mee leven. Merk nu al dat ik de dingen steeds meer negatief en somber ga inzien en dat wil ik niet, niet voor mij maar ook niet voor mijn kinderen.

Ik heb de pshygoloog een mail gestuurd of ik een ander toegewezen kan krijgen en dat ik voorlopig geen zin heb in relatie therapie, want anders gaat het net als de vorige keer en draait alles om zijn welzijn en hoe ik me voel is dan niet belangrijk. (zo ging het de vorige keer ook) Heb haar ook vertelt wat ik dacht dus ben benieuwd wat de reactie zal worden. Denk wel bij mezelf uit alle verhalen die ik je heb verteld vorig jaar had een pshygoloog toch ook deze stoornis kunnen inzien.

Ik heb me ook laten inschrijven bij de woningbouwvereniging, mocht het ooit een urgente situatie worden dan moet ik daar ingeschreven staan dus dat heb ik maar even gedaan.

Verder ben ik blij dat hij veel werk, en dat hij de meeste tijd niet thuis is.
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten