Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 13

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Maatschappelijk > Relaties
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Relaties Echtscheiding, relatieproblemen, huiselijk geweld, familie etc

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #31 (permalink)  
Oud 16 januari 2010
Chritsa's schermafbeelding

Standaard

@ans
ik weet wel dat narcisme een ziekte is in verschillende gradaties,maar mijn ex had dat denk ik niet ,hij vond het gewoon leuk om te zien dat ik pijn had hoor en dan is hij toch gemeen,dat bedoelde ik
want het lijkt me heeeel moeilijk om met zo,n persoon samen te moeten leven en zeker als het nog eens in een extreme vorm aanwezig is,want dan zijn ze ook niet meer voor rede vatbaar volgens mij
dus petje af voor jou dat je zo ver bent gekomen,en voor en ieder die voor zichzelf kiest!!
christa
Met citaat reageren
  #32 (permalink)  
Oud 16 januari 2010
Panda25's schermafbeelding

Standaard

@Ans

Ik denk ook wel aan mezelf al is het moeilijk, zolang hij weg is dan gaat het allemaal wel, maar zodra hij thuis is dan hangt en een grafstemming van hier tot tokyo. Morgen weer zondag ble wat heb ik een hekel gekregen aan die dag

Maar ik heb ook goed nieuws, heb vandaag een gesprek gehad met mijn ouders en als ik er helemaal klaar voor ben dan ga ik met mijn vader op huizenjacht en een huisje voor me koppen jippie ben zo blij dat ze dat voor me willen doen, dan kan ik van mijn vader huren en krijg dan nog huursubsidie ook.

Mijn vader was een beetje huivering voor het idee omdat ik vorig jaar wel met hem na 2 maanden ben verder gegaan om ons huwelijk te redden, en pa zegt ook straks koop ik een huis en blijf je toch, dus even goed verteld dat ik dan niet meer wil, ook al zie ik hem nu als een patient ik kan het emotioneel niet aan om met zo iemand verder te leven.

Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft en tot horens
Met citaat reageren
  #33 (permalink)  
Oud 16 januari 2010
Jasmine's schermafbeelding

Standaard

Hoi

wat geweldig goed nieuws dat je ouders het weten en dat je met je vader op huizenjacht gaat. Ik hoop dat je iets gezellig s en knus vind. Je verdient het Ik zal zeker voor je duimen,

goeie jacht en een dikke knuffel, Ans

Laatst gewijzigd door cindy; 25 maart 2010 om 22:33
Met citaat reageren
  #34 (permalink)  
Oud 20 januari 2010

Standaard

Ik ben even het spoor een beetje bijster, is het normaal voor een narcist om al 3 weken iemand te negeren, want dat is dus wat er hier gebeurt, maar dan ook echt helemaal negeren. Ik zie wel dat hij me in de gaten houd, maar als ik de kamer in kom gaat hij weg en visa versa, nu ben ik vanaf maandag begonnen om dat ook tegen hem te doen, en je merkt dat hij vreselijk baalt want dezelfde behandeling terug is ook niet wat de bedoeling is.

Nu ik niks meer voor hem doe is meneer nog veel meer gepikeerd, als hij thuis is met eten kan hij aanschuiven zo niet dan maar niet, ik ga hem niet roepen of halen.
Met citaat reageren
  #35 (permalink)  
Oud 21 januari 2010

Standaard

Hoi

ik kan alleen maar tegen je zeggen kijk goed uit want dit is geen normale reactie. Hij weet dat je weg wilt maar wat er in zijn hoofd omgaat weet je niet, dat is het onberekenbare, je weet niet wat je te wachten staat. Ik ga uit van mijn eigen situatie en ik weet niet op welk niveau jouw man zit maar vanuit mijn situatie, zou ik hem goed in de gaten houden en misschien kun je al wat koffers pakken zodat je weg kunt als het echt nodig is, ik wens je heel veel kracht en sterkte, en ik ben er voor je altijd,

dikke knuffel Ans

Met citaat reageren
  #36 (permalink)  
Oud 21 januari 2010

Standaard

Goedemorgen Ans

Ik kijk ook goed uit, maar deze reactie die er nu is was er vorig jaar ook. Ik heb wel vertelt dat ik wegga maar volgens mij drinkt dat niet door, hij heeft een arrogantie en een minachting in zijn ogen van je gaat toch niet, want je zit in mijn huis en bent van mij afhankelijk.

Straks als hij zich realiseerd dat het serieus is dan gaat hij mooie praatjes vertellen, en sorry zeggen (deze keer trap ik daar niet in) hij is namelijk een beetje afhankelijk van mij alleen snapt hij dat niet, ik deed alles voor hem, nu moet hij op de boekhouding na alles zelf doen en daar wordt meneer erg chagarijnig van, want dat is iets wat hem weer raakt.
Hij heeft nu papieren van de bank en de bouwer van het huis wat er had moeten komen, hij snapt er geen hout van maar wil het ook niet aan mij vragen.

Ik hou je op de hoogte

Fijne dag vandaag x

Met citaat reageren
  #37 (permalink)  
Oud 21 januari 2010
grassprietje's schermafbeelding

Standaard

Hoi

Dat negeren heb ik hier ook al meegemaakt hoor.
Het beste dat je kunt doen is doen alsof het je niet raakt (ik weet dat dit niet makkelijk is).
Laat hem maar doen, maar hou hem inderdaad goed in de gaten.
En als je van plan bent weg te gaan, doe dat dan best op één dag en zorg ervoor dat hij jouw adres niet heeft.
Misschien ook een handige tip: verander je gsm-nr.
Een goeie advocaat kan ook handig zijn.
Ik heb er ook één nu en ik hoef niets te betalen omdat mijn inkomen heel laag is.
Veel succes verder.

grassprietje

Met citaat reageren
  #38 (permalink)  
Oud 21 januari 2010

Standaard

@Grassprietje

Als ik wegga, dan ga ik ook op 1 dag, en zal ook de eerste tijd niet melden waar ik woon. Maar het probleem is dat we samen een hond gekocht hebben om het huis te bewaken na een inbraak die we hier hebben gehad. En ook al zal hij het er niet mee eens zijn die hond gaat met mij mee, en hij kan haar dan op dinsdag en zondag als hij vrij is. Ik doe ook zijn boekhouding en ook al weet ik dat ik daar mee moet stoppen, ik heb wel zoiets als hij wil dat ik dat blijf doen voor een bepaald bedrag per maand, ik kan dan het geld goed gebruiken.
Op dinsdag kan ik de hond brengen en kan hij de boekhouding klaarleggen ik wil dat hij zo min mogelijk bij ons in de buurt komt straks.

En een advocaat dat klopt die kosten weinig als je weinig in komen hebt, dat weet ik nog van mijn vorige huwelijk 10 jaar geleden.

ble zie hem net weer voorbij rijden, en hij is verdomme vroeg thuis vandaag
Met citaat reageren
  #39 (permalink)  
Oud 21 januari 2010

Standaard

Hoi Panda en Grasprietje,

dat negeren is een heel normaal gedrag voor een narcist en dat in de gaten houden heeft te maken dat hij voelt dat je boven hem komt te staan. Eigenlijk kan hij dat niet hebben. Dit is echt een fase waarin je goed moet uitkijken. Palmyra neem aub je hond mee want anders reageert hij alles af op dat beest en die heeft het ook niet verdient. Ik wens jullie alle twee veel kracht en wijsheid en blijf allert.

sterkte, lieve groetjes, Ans

Met citaat reageren
  #40 (permalink)  
Oud 21 januari 2010

Standaard

@ans

de hond gaat zeker mee, al zal dat wel een gevecht op zich gaan worden, het zijn trouwens 2 honden een grote en een kleintje, en als we dan gaan dan gaan de konijnen ook maar mee, de kippen laat ik maar achter dat wordt niks.

De bom is hier trouwens gebarsten vanavond aan tafel, ik had per ongeluk het vlees aan laten branden, en meneer stond op van tafel en melde even dat hij hier als een varken wordt behandeld en er niks meer voor hem wordt gedaan, spercibonen uit blik (hij is groenteboer) en ga zo maar door, even over die groente misschien stom maar ik ga niet op m'n knieen zoals van de week of hij aub eten mee wil nemen, of als ik hem een sms stuur of hij groente mee wil nemen, en het dan niet doet, en ik vraag waarom niet dan is het ik lees dat soort smsjes niet. nou dan niet dan wordt het blik, pot of diepvries.

Ik zei alleen maar dat hij behandeld wordt zoals hij mij maanden heeft behandeld, en dat ik zoals ik al eerder tegen hem heb gezegd weg ga, dus dat hij nog even geduld moet hebben voordat alles geregeld is, nou toen kwamen de spreekkoren richting mijn ouders en mij en iedereen was tegen hem enz enz.

Ik heb de kleintjes (11 jaar) opgepakt en ben naar boven gegaan en heb ze verteld dat we over een tijdje gaan verhuizen, is nu nog niet makkelijk maar ze begrijpen het wel. de oudste (15) kwam huilend boven dat hij beneden liep te tieren, dat hij altijd zo hard werkt en dat het belachelijk is dat hij zo behandeld wordt, dus die is op de fiets gestapt naar opa en oma en gaat daar lekker een nachtje slapen. Ik heb net zijn spullen gepakt, toen ik thuis kwam is hij weer weggegaan, maar had nog wel even aan Frank en Ronald gevraagd wat ik allemaal over hem gezegd had, ze zeiden alleen mama heeft verteld dat we gaan verhuizen.

Mijn moeder is erg bang dat hij mij wat aan gaat doen, gek genoeg heb ik dat helemaal niet, ik ben blij dat hij weet dat mijn vertrek serieus is en dat maakt me onwijs sterk, wist niet dat ik het in me had.

Ik hou jullie op de hoogte fijne avond verder
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten