Leden: 2,278
Onderwerpen: 3,867
Reacties: 40,832
Online: 27
Nieuwste lid:
riannedeleeuw |
|
|
 |
 |
|
 |
| Relaties Echtscheiding, relatieproblemen, huiselijk geweld, familie etc |

04-02-2010
|
|
|
|
|
|
@Ans
Dat is wel een goed idee, om iets binnen handbereik te hebben mocht het mis gaan, zal eens wat dingen gaan verplaatsen zodat als er wat gebeurt ik het bij de hand heb.
Heb een afspraak voor 19 februari met de advocaat om de scheiding door te spreken, alles kan alvast maar klaar liggen dat als het zover is en ik ben weg dat de scheiding meteen geregeld kan worden.
Met mijn eerste man was de scheiding een drama, dus ze vroeg of deze makkelijker zou worden, toen heb ik haar maar verteld dat het deze keer nog erger zou worden naar mijn mening.
Moest wel lachen om de huisarts vanmorgen, ik vertelde dat ik met tegenzin zijn boekhouding nog doe, zegt hij meid als je dat doet dan heb je overal inzicht in en zolang het financieel met hem goed gaat heb je daar straks alleen maar profijt van, als zijn financieen een zooitje worden omdat jij stopt, van een kale kip kun je niet plukken, kun je nagaan hoe mijn eigen huisarts over hem denkt,
lieve knuffels Palmyra
|

05-02-2010
|
|
|
|
|
|
Hoi Palmyra,
heel goed dat je voorzorgsmaatregelen neemt als hij er maar geen erg in heeft. Je moet het zien als afweer als hij je bedreigd. Misschien dat je ouders erbij willen zijn? Het is maar goed dat de huisarts weet hoe de situatie is. Eigenlijk zijn het zielepoten hè ze hebben zoveel en konden het zo gezellig hebben maar ja als het zo nodig op deze manier moet, ze vragen erom . Je wilt toch gewoon rust in je hoofd en altijd ben je allert voor deze figuren. Ik heb nog steeds dat ik me altijd aangevallen voel. Ik ben er wel mee bezig want mijn man verdient het niet maar soms, dan heb ik gewoon een hekel aan mezelf en dat mag ook niet want dan haal je je zelfbeeld naar beneden. Zo loop je de hele dag te therapieen, ik wens jou heel veel sterkte en ik ga duimen voor je,
dikke knuffel Ans 

05-02-2010
|
|
|
|
|
|
Zo vanmiddag bij Maatschappelijk werk geweest en een goed gesprek gehad, wat ik al verwachte is dat ze het eerste jaar geen woning zouden hebben maar goed dat wist ik al wel een beetje, er zijn nog schrijnendere gevallen die voor gaan.
wel mijn hele verhaal kunnen doen, en volgende week een afspraak met iemand van de financiele afdeling om te kijken waar ik straks als alleen staande moeder recht op heb, dat is ook wel handig om te weten, oa belastingdienst en gemeente potjes ga lekker overal gebruik van maken
Verder weinig nieuws te melden.
Lieve groetjes Palmyra
|

06-02-2010
|
|
|
|
|
|
Nou ik vind het al heel goed nieuws dat je steeds goede informatie krijgt en die potjes, zou ik zeker gebruik van maken. Stap voor stap dat is het beste, heel veel sterkte,
knuffel Ans 

06-02-2010
|
|
|
|
|
|
Toppie hoor dat je je zoveel mogenlijk laat voorlichten wat je wel en niet kan doen.
Hoop voor je dat je gauw je eigen plekkie mag gaan vinden.
Succes ermee.
Gr Desie

06-02-2010
|
|
|
|
|
|
Bedankt allemaal, het doet heel goed om hier je verhaal kwijt te kunnen. Het is heel gek maar door het regelen van alles krijg je weer energie om verder te gaan ook al ben ik eigenlijk overal te moe voor.
Heb gisteren mijn schoonzusje nog gesproken, en gelukkig begreep ze het helemaal ze heeft zelf een jeugd gehad met een vader die zo was en snapt dus heel goed in wat voor een situatie of ik zit. Ze zei ook dat het jammer is dat haar broer eigenlijk teveel genen van zijn vader heeft en zo kan leven.
Lieve groetjes Palmyra
|

4 weken geleden
|
|
|
|
|
|
Goedemorgen,
Ik heb gisteren een gesprek gehad met een wederzijdse vriendin van ons en er is me weer een hoop duidelijk geworden. Hij had bij hun zitten piepen dat het niet goed ging thuis en zei had hem 2 weken geleden al gemeld dat hij daar zelf ook wat aan zou kunnen veranderen als hem dat niet beviel, dat heeft hij niet gedaan dus, maar goed wat duidelijk is geworden is dat het hem er niet zo zeer om gaat dat ik wegga omdat hij nog van me houd nee hij weet niet waar hij dan met zijn boekhouding heen moet, en hoe hij het alleen moet doen allemaal. Ik dacht al wel dat dat het was maar als je het bevestigd krijgt doet het toch heel zeer, heb alleen maar gejankt gisterenavond wilde dat niet bij hem in bed doen dus ben op de bank gaan slapen.
Vanmiddag weer naar de psycholoog en dar zullen we het er wel verder over hebben, hoop zo dat het gaat lukken met het huis morgen wil hier nu echt zo snel mogelijk weg, het is de hel op aarde hier.
Lieve knuffels Palmyra
|

4 weken geleden
|
|
|
|
|
|
huilen in deze situatie is heel gewoon hoor en je hebt al zoveel ondernomen dat een huilbui mooi opluhting kan geven en zeker als je deze dingen hoort. Ik hoop echt voor je dat het niet te lang meer gaat duren en dat je nu eens eindelijk de rust krijgt die je verdient. Ik vind je een grote KANJER en een hele moedige vrouw wat je allemaal gedaan hebt, en ik gun het je zo
grote knuffel Ans  ,

4 weken geleden
|
|
|
|
|
|
Dank je wel Ans,
we gaan om 10 uur naar het huis kijken wat het wellicht gaat worden als de gemeente mee wil werken wat het erfpacht betreft dus duimen maar vandaag.
Liefs Palmyra
Vandaag bij het huis wezen kijken, en we hebben gezamelijk besloten dat dat het niet gaat worden, het erfpacht bedraagt nu al 280 euro per maand daar komt dan ook je hypotheek nog bij en om het te kopen met de grond dat is het huis niet waard. Jammer maar een wel ovenwogen beslissing van ons allemaal de kosten komen wel weer terug iedere maand.
Morgen nog bij een woning kijken en donderdag bij nog 2 woningen dus we zijn lekker bezig. Krijg alleen hier thuis niks meer uit mijn handen het huishouden is een zooitje en op de was na en de afwas blijft alles liggen heb er echt de puf niet meer voor.
Lieve knuffels van mij
Laatst gewijzigd door palmyra : 4 weken geleden om 19:06.
Reden: Automatisch samengevoegd
|

4 weken geleden
|
|
|
|
|
|
Hoi Palmyra,
Je bent heel goed bezig hoor.
Ik hoop zo voor jou dat je ouders dat huis kopen, want dat is
een grote zorg minder hé.
Hou je sterk meid.
Groetjes,
grassprietje
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
|
|
|
| Discussietools |
|
|
| Weergave |
Lineaire weergave
|
Regels voor berichten
|
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken
HTML-code is Uit
|
|
|
Alle tijden zijn GMT +3. Het is nu 12:46.
|
|
|
|