In de eerste plaats weer bedankt voor jullie reactie's.
HARTVERWARMEND !!!
Vanmorgen de intake gehad met de fysio en de ergo en gelukkig in een ontspannen sfeer.
Het begon al aan de balie met alle vriendelijkheid en goede uitleg. ( Dit heb ik al veel vaker anders meegemaakt!!!)
Je voelt je geen patient, maar iemand die geholpen wil worden en waar hun zich voor in willen zetten.
Maar toen naar de intake.
Na thuis al bergen formulieren ingevuld te hebben, mag je je verhaal nog een keer mondeling doen, maar veel uitgebreider.
Ook mijn vrouw moest/mog mee en werd zonodig bij het gesprek betrokken.
Of dit echt handig was ???
Geintje hoor, want ik ben nou eenmaal iemand die niets aan de buitenkant laat merken en je bent wel heel erg knap als je hier doorheen kunt prikken.
Maar gelukkig ze houden daar ook wel van een geintje, want mijn pretoogjes hebben me toch iets veraden.
Ik zal me echt moeten inhouden, want ik ben daar wel voor hulp !!!! en niet om alleen maar ongein te trappen. ( lees gein, want wie ik te grazen kan nemen, gaat er aan)
Ik kijk er echt naar uit om donderdag echt te beginnen, maar ook hier werd de sceptische houding aangenomen of ze het wel aankunnen.
Dat zullen we pas weten als ik mijn best heb gedaan, maar het voorgevoel is niet best.
Dit is voor mij echter geen reden om er niet vol voor te gaan, want als dit mislukt, wat kan er dan nog ??????
Ik weet niet of het mag, maar ik zit ook op hyves en zal daar voor vrienden een blog bijhouden.
Zoek maar eens op hyves. Type jan herman drempt en je hebt me gevonden.
Op deze blog kan ik niet alles melden, maar hier worden jullie natuurlijk ook op de hoogte gehouden.
Ik heb er zin in en ga ervoor, wat me ook allemaal nog boven het hoofd hangt.
Groetjes,
Jan Herman Gosselink