Leden: 2,276
Onderwerpen: 3,871
Reacties: 41,289
Online: 11

Nieuwste lid: Gerrie

zoek op internet

Van Uden Kaarsen

GSM.nl U600 Topper

Jouw advertentie Hier?

Cyberpapa

Hyves

Swifthosting

Rivare

Gratis SMS Versturen

Jouw site Hier?

Jouw Link Hier

RealTracker

Ga terug   Lotgenotenforum > Bewegingsapparaat > Rug

Rug Scoliose,Tarlov Cysten,therapieën,etc vindt je hier.

Antwoord

LinkBack Discussietools Weergave
  #21 (permalink)  
Oud 03-08-2009
kiwi's schermafbeelding

Standaard

Hoi,

Ik ga hard duimen dat je leven een positieve wending gaan krijgen vanaf donderdag. Heel erg veel sterkte!

Groetjes, Kiwi

Het leven is zwaar, een baksteen ook
Met citaat antwoorden
  #22 (permalink)  
Oud 04-08-2009
gosselink's schermafbeelding

Standaard Zoals beloofd

Zo de eerste kennismakingen en alle intakes zitten er op.

Ik noet eerlijk zeggen dat het een goed gevoel geeft als ik bij Groot Klimmendaal ben.

Geen medelijden of iets dergelijks, maar een stuk erkenning en begrip voor de situatie zoals die is.

Het is allemaal best zwaar zowel lichamelijk als geestelijk, maar dat wist ik van tevoren.
En als je denkt van school af te zijn en van al dat vervelende huiswerk dan zit je daar niet helemaal op de goede plek.
Ik heb nog nooit zoveel moeten schrijven als de laatste 2 weken, maar het went.

Zoals jullie zien zit er een hele andere toon in dit bericht als alle vorige, maar ik voel me ook een stuk beter.
Nogmaals de pijn is niets aan te doen, maar het feit dat er nu eindelijk weer eens iets gebeurt en er naar me geluistert wordt maken me al een heel ander mens.

Natuurlijk nog wel de nodige dipjes, maar dat zal ook nog wel een hele poos duren.

Tot zover maar weer even.

Groetjes, Jan Herman Gosselink
Met citaat antwoorden
  #23 (permalink)  
Oud 04-08-2009
cindy's schermafbeelding

Standaard

wat fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt
maar zoals je al zegt,het scheelt heel veel als er begrip voor je is en er naar je geluisterd wordt.
ik wens je heel veel succes met alles en hoop dat het voor je mag werken.

groetjes
Cindy

5 Juni is er een Lotgenoten meeting,kom jij ook? kijk hier voor meer informatie.
Met citaat antwoorden
  #24 (permalink)  
Oud 04-08-2009
Prinses's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Ik weet nog goed dat de houding en de omgang t.a.v. mijn zoon, van het personeel van de revalidatiekliniek een wereld van verschil uitmaakten.
Ook de wijze van stimuleren, hij was toen 14 jaar en een echte puber, heeft er mede voor gezorgd dat hij heel ver is gekomen.
Ben heel erg blij dat het zo goed met je gaat.
Niet wat betreft de pijn, maar dat wist je al, maar inderdaad de toon van je bericht is een hele andere.
Erkenning en herkenning zijn de sleutelwoorden in dezen.
Wens je enorm veel sterkte en succes toe!!
  #25 (permalink)  
Oud 04-08-2009
Anja's schermafbeelding

Standaard

Gelukkig dat het je zo goed bevalt ik hoop dat je van af nu alleen maar stapje voor uit gaat Groetjes van Anja.
Met citaat antwoorden
  #26 (permalink)  
Oud 08-08-2009
Prinses's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Op Hyves heb ik precies gedaan wat jij hier hebt gezegd nl. jan herman drempt, maar ik krijg dan het bericht: Geen resultaten gevonden.
Wel heb ik Jan Herman Gosselink gevonden, ben jij dat?

Verder hoop ik dat je nog steeds dat goede gevoel hebt.
  #27 (permalink)  
Oud 10-08-2009

Standaard Ik ben het.

Hoi princess,

Je hebt inderdaad de goede gevonden.

Verder gaat het redelijk, gisteren een dagje dierentuin med het gezinnetje gehad, maar ja dat kon ik gisteravond en vanacht natuurlijk al weer bezuren en het zal me de komende 2 dagen ook nog wel opbreken.
Gelukkig hebben we de foto's nog en dan kunnen we terug kijken op een fantastische dag en dat was veel te lang geleden.
Ik heb die 2 meiden de hele dag zien genieten en daar heb je dan alles weer voor over..

Helaas zitten we nog met de vakantie's en dat is op het rooster van Groot Klimmendal ook te merken en het traject van 6 weken zal wel met een aantal weken uitlopen of ze moeten me straks in 2 weken helemaal gaan slopen, want het is echt zwaar en het zal alleen nog maar zwaarder worden, zoals ze me verteld hebben.

Nu nog even genieten tot vrijdag met zijn allen en dan heeft het vrouwtje de vakantie er al weer op zitten.

Groetjes, Jan Herman.
Met citaat antwoorden
  #28 (permalink)  
Oud 20-08-2009

Standaard Weer een week er op zitten.

Zo dat was weer een weekje GK.

Als ik heel eerlijk ben, valt het me enorm zwaar, maar daar staat tegenover dat de opvang en het begrip enorm veel steun geven.
Niet alleen voor mij maar ook voor het hele gezin.

Maar goed, als je denkt dat de pijn minder wordt zit je daar verkeerd.
Ik heb de laatste weken alleen maar meer pijn gekregen, maar wel met de nodige waarschuwingen vooraf, want ze moeten toch zoeken hoe en of ze me kunnen helpen.

Het gaat nu alleen nog maar om een observatie periode, maar je krijgt wel heel veel aanwijzingen en leert jezelf erg goed kennen!!!
Voorwaarde is dat je er voor 1000% !!!! voor moet gaan en niets verzwijgen.

Voor veel patienten die de boodschap "uitbehandeld" hebben gekregen zijn bij dergelijke centra nog verbeteringen te halen, maar ik zeg ook heel eerlijk dat niet iedereen dit traject aan zal kunnen, want het is echt loodzwaar en je zult eest over grenzen heen moeten, zodat ze daar kunnen kijken of ze je kunnen leren om net voor een bepaalde grens te stoppen.
Juist dit is fysiek verschrikkelijk zwaar, maar ook je hele ziel en zaligheid worden losgegraven en dan moet je je emoties de loop laten gaan.
Dit doet ieder op zijn eigen manier, maar geef er aan toe!!

Ik ben nog niet helemaal klaar, maar schrijf dit nu toch al wel aan jullie, want ik ben er van overtuigd dat mensen bij zo'n revalidatiecentrum weer een beetje hoop kunnen vinden, maar de consequenties moet je dan wel aanvaarden.
Niet voor iedereen, maar overleg met de huisarts kost niets en doorgaans hebben gegadigden toch al meer contact met de HA die kan inschatten of het wat voor je is.

Bij mij heeft het te lang geduurt en heb het er met de HA over gehad en zij heeft hier heel veel van geleerd en zal nooit meer zo lang wachten.

Doe jullie voordeel er mee en ik hoop dat er mensen wakker zijn geworden en mede na al het voorgaande dat ik geschreven heb een weg kunnen openn die nog onbekend was.

Groetjes en tot de volgende keer, Jan Herman.
Met citaat antwoorden
  #29 (permalink)  
Oud 20-08-2009
kiwi's schermafbeelding

Standaard

Hoi Jan Herman,

Goed te lezen dat je er helemaal voor gaat. Sterkte voor het verdere traject! En we horen wel weer.

Groetjes, Kiwi

Met citaat antwoorden
  #30 (permalink)  
Oud 15-09-2009
kiwi's schermafbeelding

Standaard

Hallo Jan Herman,

Ben eigenlijk nieuwsgierig hoe het nu met je gaat? Het is nl. de bedoeling dat ik ook ga revalideren. Niet voor de onderrug maar voor mijn nekklachten. Het is de bedoeling dat ik mijn grenzen weer ga voelen en daar niet over heen dender.

Groetjes, Kiwi

Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Aan

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft er ervaring met operatie's in belgie? Gwenny Rughernia 55 4 dagen geleden 12:46
mijn ervaring sara Seksualiteit 84 4 weken geleden 14:27
separeer ervaring dove Algemeen Psyche 7 24-04-2009 20:03
Week van de psychiatrie: een ervaring rijker! Nemo Algemeen overig 4 13-04-2009 13:33

Alle tijden zijn GMT +3. Het is nu 06:47.