Dag allemaal,
Nog zeker niet het laatste bericht van mij, want als er wat dingen tegen zitten dan volgen er vaak nog meer.
De stage is afgebroken op een hele vervelende manier en wel op vooroordelen.
Maar de gemeente geeft steun en B&W staan achter me.
Zal nog een leuk zaakje worden.
MAAR IK BEN KLAAR OP HET REVALIDATIE CENTRUM !!!!!!
De ergo houdt me nog in de gaten totdat ik weer aan het werk ben en a.s. donderdag het eindgesprek met de revalidatiearts.
Helaas alleen maar voordeurgarantie, want alles kan binnen een paar weken weer veranderen, maar het kan ook nog 20 jaar goed gaan.
Trots ben ik wel op alle medewerkers van Groot Klimmendaal, want wat was ik zonder hun geweest, maar ik ben ook trots op mijzelf, want als ik het zelf niet gedaan had dan was ik nooit zover gekomen.
99% doe je zelf en die ene % is ondersteuning, zoals ze het daar zeggen.
Ik kan nu terugkijken, maar voel ook alle pijn weer die ik heb geleden en een sociaal leven kun je wel vergeten.
Maar wat is een jaar, als je terug kunt kijken en ziet wat ik nu weer kan!!
Ook dit kunnen ze gewoonweg bij GK niet geloven en spreken daar ook van een wonder.
Een beetje huishouding, spelen met de kinderen en leven met wat minder medicatie was het doel.
Eventueel weer een kilometer lopen en 4 kilometer fietsen waren de uitdaging.
Er is geen spaan meer van heel gebleven.
Ik kan straks weer aan het werk, loop nu zo 10 kilometer, fiets 20 kilometer, doe in huis weer dingen die ik niet voor mogelijk had gehouden en het allerbelangrijkste, ik kan weer stoeien met de kids en met mijn vrouw.
Beuren en lichamelijke arbijd zijn voorbij, evenals mijn muziek, want dit is te statisch, maar wat dan nog??
Zo werkt dus een revalidatiekliniek !!!
Ik wil echt geen valse hoop wekken en dat heb ik hier al vaker verteld, maar niet geschoten is altijd mis en het lijkt me wel heel erg gek als ik de enigste zou zijn waarbij het zo zou werken.
Lood en loodzwaar, en ik heb altijd nog pijn en medicatie en dat zal nooit meer veranderen, maar ik heb er weer een leven voor terug gekregen en ga voor 30 jaar.
Mocht het weer fout gaan dan kan ik daar altijd weer terecht, maar ik zal een uur per dag blijven oefenen en trainen, want ik wil niet meer terug !!!!
Ik zal alles hier blijven volgen en als er iemand vragen heeft zal ik ze zeker beantwoorden.
Ik kan na een jaar zeggen dat ik ervaring heb met een revalidatiekliniek en weet wat er van je verwacht wordt en wat je kunt verwachten.
Maar ook wat je moet doen, kunt doen en wat je moet laten.
Voor het laatste gedeelte hoop ik op heel veel reactie,s, want dan is er voor veel mensen nog hoop !!!
Verder wil ik iedereen bedanken voor alle steun en medeleven, want steun waren jullie met zijn allen.
Ik doe een gedeelte van het boek dicht en hoop dat vele me op deze manier kunnen en zullen volgen.
Groeten en ontzettend bedankt,

Jan Herman.