Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 13

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Maatschappelijk > Seksualiteit
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Jouw situatie en seks, seksueel geweld etc

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #81 (permalink)  
Oud 20 april 2009
Prinses's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Wat fijn Sara zo'n prachtige dag, en wat een geweldige man die Erik van jou.
Geniet van het leven, het duurt maar even!
Ook vandaag wens ik je een fijne dag.

Laatst gewijzigd door cindy; 20 april 2009 om 10:21
Met citaat reageren
  #82 (permalink)  
Oud 9 februari 2010
sara's schermafbeelding

Standaard

hoi allemaal.

ik heb erg lang niet van me laten horen, dat wilde ik ff uitleggen.
het is niet dat ik deze site heb gebruikt om hulp en begrip te zoeken,
om daarna niets meer van me te laten horen. na mijn laatste bericht hier is het
weer een behoorlijke poos slechter met me gegaan, en elke keer als ik hier dan kwam
las ik die vreselijke verhalen van mijn lotgenoten en kwam bij mij ook alles weer boven.
ik heb daar veel moeite mee gehad en op een gegeven ogenblik besloten hier een tijdje niet te komen en berichten of reacties achter te laten.
het spijt me als ik de indruk heb gewekt dat ik jullie heb gebruikt om er zelf beter van te worden. ik ben juist erg dankbaaar voor al jullie steun en begrip.

groeten sara.
Met citaat reageren
  #83 (permalink)  
Oud 10 februari 2010
SPindoctor's schermafbeelding

Wink

Hallo Sara,

Ook ik kom hier na lange tijd weer eens langs.
Dat is ook niet erg, daar is een forum óók voor. Met mij is het een hele tijd vrij goed gegaan en ik had weinig behoefte/energie om mij met de problemen van anderen bezig te houden.
Het gaat nu nog steeds wel goed met mij, al ben ik wel weer mijn baan kwijt.
Op dit moment ben ik een eigen bedrijf aan het opzetten en erg druk. Toch heb ik maar weer eens de tijd genomen om hier weer eens te bladeren.
Het leven blijft vallen en opstaan. Uiteindelijk zal je stevig genoeg in het leven staan. Ik voel mij de laatste tijd dermate goed, dat ik voldoende energie heb om anderen bij te staan.
Ik begrijp dat je een soort van schaamte voelt voor je lange afwezigheid, want het voelt alsof je anderen in de steek laat. Maar neem van mij aan dat niemand het jou kwalijk neemt als je wegblijft. Je bent niemand iets verplicht. We zijn er voor elkaar, maar wel in vrijheid, zonder verplichtingen.

Maar wel goed dat je er weer bent.
  #84 (permalink)  
Oud 10 februari 2010
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Standaard

@sara

wat ontzettend leuk om hier weer iets van je te lezen.
het is jammer om te lezen dat het weer slechter met je is gegaan,maar hopelijk gaat het nu weer goed met je.
wel wil ik je mee geven dat je je nergens schuldig om hoeft te voelen ivm je afwezigheid.
er is niemand hier op het forum,maar dan ook niemand die vindt dat je ons hebt gebruikt of wat dan ook.
je bent zeker niet verplicht om steeds maar weer hier te zijn,en je bent welkom op de momenten dat het jou uitkomt ook al zou daar een jaar tussen zitten bijv.
op de momenten dat jij het niet aan kan om hier de berichten te lezen,moet je ze ook zeker niet lezen en afstand nemen,jou proces van herstel is belangrijker dan het forum.
ik (wij) vinden het al heel leuk om zo nu en dan van je te horen hoe het met je gaat,want je bent door een diep dal gegaan en toch er weer boven op gekomen.
dus Sara...voel je aub niet schuldig naar ons toe want dat is zeker niet nodig.

@spindoctor
ook ontzettend fijn om van jou weer iets te horen,balen dat je je baan kwijt bent zeg.
maar een eigen bedrijf op zetten..jeetje spannend zeg.
ook van jou kant is het zeer begrijpelijk dat je wat afstand hebt genomen.
ik ben blij om te lezen dat het ook met jou de goede kant op gaat.

groetjes
Cindy

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #85 (permalink)  
Oud 10 februari 2010
Turboke's schermafbeelding

Standaard

Heb nog maar net je relaas gelezen, maar wens je oprecht heel veel sterkte, en nog een zeer prachtig leven Sara.
Met citaat reageren
  #86 (permalink)  
Oud 28 april 2010
sara's schermafbeelding

Standaard

hallo allemaal...

ik ben weer een tijdje afwezig geweest.
dit keer met een andere reden.
zoals ik in mijn laatste bericht al had geschreven is het een poosje
wat minder met me gegaan, (nou ja een poosje) een hele tijd.
ik dacht dat alles beter zou gaan en goed zou komen toen ik uit de kliniek kwam,
en dat was ook wel zo in het begin, maar dan moet je toch weer de keiharde wereld in
en dat valt me toch niet mee.
ik dacht dat ik alles wel achter me kon laten en een "nieuw leven" beginnen,
maar dat valt dik tegen. ik heb de afgelopen tijd weer veel terug slagen gehad,
waardoor mijn relatie met erik onder spanning kwam te staan.
ik had steeds het gevoel dat de hele therapie voor niest was geweest en dat het
leven voor mij nooit meer "normaal" zou worden.
kortom ik kwam er niet meer uit en heb na twee sessies bij mijn vorige therapeut (van voor de opname) besloten toch weer terug te gaan naar de kliniek.
ik ben daar voor een korte (8 weken) vrijwillige opname geweest.
ik was zo bang dat ik weer iets doms zou gaan doen,
dat ik weer zo diep zou zinken als de vorige keer.
nu gaat het weer de goede kant op, ook tussen mij en erik gelukkig.
ik begrijp nog steeds niet hoe die jonge het met mij uithoud.
ik heb nog nooit eerder iemand ontmoet met zoveel geduld en begrip als hij.

groeten sara...
Met citaat reageren
  #87 (permalink)  
Oud 28 april 2010
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Standaard

hallo Sara

wat ontzettend fijn om weer iets vna je te horen.
en zo moedig van je om te lezen dat je zelf het besluit hebt genomen om weer terug te gaan naar de kliniek
velen zouden dit niet doen ondanks dat ze merken dat het niet goed.
jij hebt het voortouw genomen en op deze manier voorkomen dat het misschien weer niet goed zou gaan met je,mijn complimenten hiervoor.
het is fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat,en dat het ook tussen jou en erik weer beter gaat.
wat betreft erik,ik heb het al eerder tegen hem gezegd/geschreven; het is een topvent er zijn er niet veel zoals hem.

met jou zelf zal het steeds beter gaan,en misschien zal je zo nu en dan eens een terug val hebben maar dat mag ook,het is niet niks wat je hebt mee gemaakt.
maar je zal merken dat die diepe wond gaat helen en dat er uiteindelijk een litteken overblijft die steeds dunner zal gaan worden..
ik wens je ontzettend veel succes en hoop zo nu en dan nog eens van je te mogen horen.

groetjes
Cindy

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #88 (permalink)  
Oud 28 april 2010
kiwi's schermafbeelding

Standaard

Hoi Sara,

Was zeker weer eventjes geleden dat ik iets gelezen had van je. Maar ik vind het heel goed van je hoe je alles opgepakt hebt.
Goed te lezen dat je nog steeds met Erik bent, desondanks je ups en downs.
Als jullie dit overwinnen kunnen jullie samen volgens mij heel veel aan. Niet alleen jij hebt hier van geleerd, hij ook.
Ik wens je heel veel succes!

Groetjes, Kiwi
Met citaat reageren
  #89 (permalink)  
Oud 17 mei 2010
sara's schermafbeelding

Standaard

hallo allemaal,

ik wilde jullie eveneens nogmaals bedanken voor de lieve woorden en de steun die jullie telkens weer aan sara geven. ik vind het echt bijzonde dat jullie elke keer als sara weer even in een dip zit dat jullie voor haar klaarstaan dank jullie wel.
met sara gaat het momenteel erg goed ze vind het alleen erg moeilijk om hier op het de verhalen van haar lotgenoten te lezen. ik merk ook gelijk aan haar als ze het forum heeft bezocht dan is ze helemaal uit haar doen, het haalt elke keer weer erg veel bij haar boven.
tussen ons gaat het ook erg goed, o.k. tuurlijk hebben wij ook af en toe nog wat dingetjes/strubbelingen maar zolang we met elkaar blijven praten komt het altijd wel weer goed. allemaal nogmaals bedankt, en jullie horen/lezen wel weer van ons.

groeten erik. (en natuurlijk ook van sara).
Met citaat reageren
  #90 (permalink)  
Oud 17 mei 2010
kiwi's schermafbeelding

Standaard

Hoi Erik,

Zolang Sara erg gevoelig is voor al deze verhalen moet ze er zeker niet te vaak komen. Maar ik denk dat dat iets is wat in de loop van de tijd steeds beter gaat.
Vind het overigens top van je dat je haar zo goed steunt met deze ellendige dingen .

Groetjes, Kiwi
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten