Ook ik
Hallo allen!
Van het een kwam het ander en toen kwam ik deze forum tegen.
Mijn naam is Alan, ik ben 23 jaar. Ik heb zoals vele van jullie ook dingen mee gemaakt die mij tot vandaag de dag dwars zitten. Wij worden allen beproefd in het leven, dit in het goede en het slechte. Niet lang geleden heb ik echter iets meegemaakt waardoor ik compleet ben ontspoord (mentaal gezien). Maar het gaat hoe dan ook goed met me.
Mede Door dat ik met deze dingen in contact ben gekomen kan ik geen rust vinden. De gedachten die opkomen, ik weet niet hoe ik ze moet verwoorden, verdriet is te groot en niets helpt noch zal ooit iets helpen het te doen verminderen. Zij het dat God mij er van verlost.
Ik ben door de dingen die ik heb meegemaakt steeds meer gaan kijken naar wat er gaande is in Nederland. Gedwongen prostitutie en legale verkrachting van vrouwen maken mij dusdanig kwaad en ik ben tot niets in staat om hen of mij zelf te helpen. Ik kan de gedachten niet vermijden noch is mij iets te ondernemen… Het is moeilijk te beschrijven hoe dit aanvoelt en hoe zeer dit mij raakt.
Ik hoop dat ik van u alle veel mag leren mbt het verwerken van, en ik lees vaak van zusters dat zij in moeilijkheden verkeren dus wellicht kunnen we allen iets doen voor elkaar en ik hoop op het beste.
Naast dit alles, gaat het gewoon goed met mij. Ik ben nogmaals een student, doe een opleiding aan de hogeschool in Limburg en hoop af te studeren als IT Ingenieur. Ik hoop dan veel van mijn inkomen te kunnen besteden aan de armen en degene getroffen als uwe zelf.
Het is dat ik niemand ken dus dan maar mijn verhaal naar u toe. Ik hoop iets te kunnen betekenen voor hen die hulp nodig zijn. Ik denk er vaak aan te stoppen met mijn opleiding en bij de politie te gaan. Zo kan ik wellicht persoonlijke hulp geven aan mensen waarmee ik in contact kom. U snapt dat ik denk; slechts door het doen van goede daden en het helpen van, dat ik mijn eigen kan verwerken of wellicht rust kan vinden.
Hoe het ook zij Het is God waarop ik vertrouw en voorwaar God is alziende over de dinaren. Ik hoop slechts mijn weg te vinden en hoop voor u dat u de uwe mag vinden.
Genoeg voor nu, ik hoop veel goeds van u te mogen lezen. Ik hoop dat u allen het goed maakt en hoop dat het zo mag blijven.
Wellicht tot later,
Gr,
Alan.
|