Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 12

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Maatschappelijk > Seksualiteit
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Seksualiteit Jouw situatie en seks, seksueel geweld etc

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #11 (permalink)  
Oud 19 augustus 2009
cindy's schermafbeelding

Blog Entries: 4
Standaard

hoi joke

het is zeker de moeite waard om het onderwerp aan te snijden hier op het forum
en het is zeker zoals jij zegt misschien goed dat mensen er over nadenken,de insteek van je sta ik zeker achter
het topic afsluiten? nee dat ga ik zeker niet doen er is totaal geen reden voor
het enigste wat ik je wilde aangeven is dat het voor veel mensen een moeilijk onderwerp is,en dat reakties nog wel eens lang kunnen uitblijven,maar ja wie niet waagt wie niet wint toch
maar zolang jij of iemand anders hier over wilt blijven schrijven,ga gerust jullie gang er is niemand die jullie hier in tegen zal houden.

Groetjes
Cindy

Let op! Ons adres systeem wijzigt ivm kaartjes versturen, kijk hier voor meer informatie.

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #12 (permalink)  
Oud 19 augustus 2009
jokee's schermafbeelding

Standaard

het is en blijft een gevoelige kwestie... over sex in een normale (wat heet) situatie is dat al zo dus in alle andere gevallen is het nog gevoeliger en confronterend!

ach ja... ik ben benieuwd!
Met citaat reageren
  #13 (permalink)  
Oud 19 augustus 2009
Prinses's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Het is inderdaad een gevoelig onderwerp, wat ik wel eens jammer vind.
Het is net zo normaal en hoort net zo bij het leven als eten en drinken en toch vinden velen het moeilijk om er over te praten.
Heeft ook vast te maken met onze opvoeding en karakter.
Ik heb het nooit moeilijk gevonden om er met mijn partner of met de kinderen over te praten, daarom wordt er hier in huis ook heel open en vrij over gesproken.
Alleen om het hier neer te schrijven vereist respect naar mijn man toe, want het betreft ons beiden en ik wil zijn privacy geen geweld aan doen.
  #14 (permalink)  
Oud 20 augustus 2009
desie's schermafbeelding

Standaard

Hoewel ik er ook openlijk over praat vindt ik dit toch wel heel mooi geschreven van je Prinses.
Zo toon je idd respect toe naar je man en gezin toppie hoor.
Wilde ik even zeggen.

Natuurlijk is een ieder vrij om over dit onderwerp mee te praten.

* Vriendschap is iets waardevols waar niemand buiten kan *

Vanaf 3 Juli tot einde vakantie is een gedeelte van het Beheer op vakantie.
Lotgenotenforum.nl blijft zeker geopend voor alle leden,maar emails/topics/pb's beantwoorden kan langer duren dan jullie gewend zijn ons.
Met citaat reageren
  #15 (permalink)  
Oud 20 augustus 2009
jokee's schermafbeelding

Standaard

dat is toch gewoon geweldig! respect behouden naar je man toe... wat kun je nog meer wensen!!!!!

ikzelf zit niet in die situatie (geen man of vriend) dus tsja.... dan gaat dat ietsjes makkelijker! ook hier trouwens openlijke gesprekken met de kids. wil niet dat er een stigma of zware lading op het woord sex komt (alhoewel de opkomende gierende hormonen natuurlijk al hun werk doen bij dochterlief - 10 jaar oud.... het woord sex is om over te gaan giegelen hihihihihihi....
Met citaat reageren
  #16 (permalink)  
Oud 19 februari 2010
Horseboy29's schermafbeelding

Standaard

Ik las je verhaal en het commentaar van iedereen. Sex in zo'n geval is nogal een intiem onderwerp. Het is voor mij alweer lang geleden, maar een aantal jaren terug nam ik antidepressivum, gedurende een jaar ofzo. In die tijd had ik geen vriendin, maar ik had wel zin in sex. Alleen... door de antidepressiva kon ik niet lang 'in conditie' blijven, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik had soms een vriendinnetje, maar ondanks dat ik harstikke zin in haar had, kreeg ik em niet lang genoeg hard. Dat was zo verschrikkelijk vernederend...
Dan vertelde ik maar iets van: ja, ik heb teveel gedronken denk ik. Maar het was gewoon de pil dit mij dit plezier ontnam. Ik voelde mij niet bepaald blij met deze bijwerkingen....

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten