Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Citalopram

Standaard Citalopram

Hallo mensen,

Heb vandaag Citalopram (anti-depressiva) 20 mg voorgeschreven gekregen.
    Iemand ervaringen met dit geneesmiddel. Ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn??
    Heb eerder fluoxetine gehad maar dit werkte niet zo goed.

groeten
    Whoop

Standaard

Hallo,

Ik zit nu ruim anderhalf jaar aan de Citalopram. Ben begonnen met druppels in een hele lage dosis, toen pillen 10 mg, 20 mg en nu zit ik op 40 mg per dag. Bij elke ophoging heb ik wel last van bijwerkingen. Ik vind dat het middel zelf opzich wel werkt, in de hogere dosis. Al zijn de klachten er nog steeds en voel ik me vaak erg depressief. Ben benieuwd hoe het bij jou werkt.

Magaretka

Leeftijd
    31

Thumbs up

ik ben jaren aan de citalompram 40mg geweest en was er zeer tevreden mee, het heeft me goed tegen de depressie geholpen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magaretka Bekijk bericht
    Hallo,

Ik zit nu ruim anderhalf jaar aan de Citalopram. Ben begonnen met druppels in een hele lage dosis, toen pillen 10 mg, 20 mg en nu zit ik op 40 mg per dag. Bij elke ophoging heb ik wel last van bijwerkingen. Ik vind dat het middel zelf opzich wel werkt, in de hogere dosis. Al zijn de klachten er nog steeds en voel ik me vaak erg depressief. Ben benieuwd hoe het bij jou werkt.

Magaretka
    Hoi Magaretka,

Bij mij werkt het erg goed. Weinig klachten meer. Minder spanningen, angst, onzekerheid, twijfel. Echt een heel fijn middel voor mij! Top

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Soortgelijke discussies

1. Citalopram. ( Cipramil)
    By marretje in forum Medicatie
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 14 februari 2010, 02:59

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten