Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. Standaard nekhernia c5/c6 en operatie ervaring via halszijde

hallo allemaal,

ben nieuw hier op dit forum mijn naam is koen en kom uit alkmaar.
    heb afgelopen dinsdag een nekherniaoperatie gehad via de halszijde en zal hier mijn verhaal proberen te doen

het begon allemaal 12 weken geleden met een onschuldige stijve nek.
    hier niet veel aandacht aan besteed en gewoon gaan werken na het werken thuis gekomen en op een stoel gaan zitten en kwam niet meer omhoog
    onwijze pijn in mijn nek uitstralend naar mijn rechterarm.
    contact opgenomen met de huisartsenpost en mocht langskomen savond's deze docter dacht meteen aan een nekhernia omdat ik geen gevoel meer had in mijn rechterarm en schouder maar na overleg met het ziekenhuis was dit niet dringend genoeg om langs te komen en werd ik naar huis gestuurd met diclofenac icm paracetamol 2 dagen geprobeerd maar de pijn bleef maar toenemen en uiteindelijk 2 dagen later naar mijn huisarts gegaan deze stuurde me meteen door naar het ziekenhuis voor controle in het ziekenhuis alle testen gedaan en uiteindelijk een mri scan gehad 2 weken later
    2 weken na de mri had ik een afspraak bij de neuroloog en na 10 min binnen te zijn geweest heeft ze me doorgestuurd naar de neurochirurg 4 weken later pas tijd kreeg wel ocicodon mee 10mg 2x pr dag je word er zeer suf en misselijk van maar het heeft me wel door die 4 weken heen geholpen 4 weken later naar de neurochirurg en die gaf meteen aan om te opreren ivm vrij grote hernia c5/c6 via de halszijde

afgelopen dinsdag 8-7-2014 was het zover smorgens om 7 uur melden en om 8 uur is de operatie begonnen heeft in totaal 2 uur geduurd eer ik wakker was op de uitslaapkamer had na de operatie zeer erge nekpijn net of er een auto over mijn nek had gereden toen ik wakker was heb ik morfine gekregen 3x ivm erge pijn
    moest in totaal 6 uur op de uitslaapkamer liggen dat is normaal bij operatie aan de nek heb van die 6 uur 5 uur geslapen
    na uur naar de afdeling gebracht toen begon de pijn in mijn nek al wat af te nemen 1 nacht in het ziekenhuis geslapen en de volgende morgen infuus eruit gehaald en de drain verwijdert uit mijn nek dit was ook zeek pijnlijk maar het goee nieuws is de kracht in mijn armen is terug en nu 2 dagen verder gaat het heel goed nog steeds wel pijn in me nek maar stukken minder dan na de operatie en voel me een stuk beter

hoop dat ik het zo goed heb verwoord voor diegene die zoiets moeten onderaan of last ervan hebben

als er nog vragen/opmerkingen zijn hoor ik het graag kijk ik of ik ze kan beantwoorden

met vriendelijke groet
    koen

Standaard

Hoi Koen,

Ik wilde even vragen hoe het nu met je gaat? Ik sta ook op de wachtlijst voor een nekhernia operatie. Ik ben al twee maal geopereerd aan een rughernia l5/SI.
    Hoe gaat het nu met de klachten die je had voor de hernia operatie. Ik zie er enorm tegenop.

mvg Semmie

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Soortgelijke discussies

1. HELP,klachten na nekhernia operatie
    By Maybes in forum Hernia
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 28 december 2012, 18:22
  2. nekhernia operatie
    By dubbie in forum Hernia
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 20 september 2012, 15:16
  3. nekhernia
    By carma in forum Hernia
    Reacties: 19