Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Ook een hernia

Standaard Ook een hernia

Hallo allemaal

Ik ben Marieke, 39 jaar. Ik kamp al jaren met rugproblemen.Ik zal mijn verhaal hier neerzetten.

Vanaf dat ik 20 jaar was heb ik al rugproblemen. Na de 2 zwangerschappen werd het alleen maar erger. Telkens er doorheen gaan,scheef staan en bovenal veel pijn. Terecht grkomen bij neuroloog en toen orthopeed. Het bleek dat mijn tussenwervelschijven versleten waren. Ik heb toen een Dynesys operatie gehad, gedeeltelijk vastzetten op het niveau van S1-l4-l5..pittige operatie nu 7 jaar geleden. Maar wst ben ik blij dat ik hrt toen gedaan had. Geen rugpijn meer,alles weer kunnen doen..

Tot 9 weken geleden. Ik kreeg last van mijn re-been. Heel geleidelijk. En mijn been ging steeds meer pijn doen, heeel erg pijnlijk. Ik heb veel meegemaakt met mijn rug maar deze pijn overtreft alles. Eerst naar fysio geweest omdat ik toen al wel hrt idee had dat het vanuit mijn rug kwam.Die vertrouwde het niet en stuurde me naar de huisarts en die verwees me door naar de orthopeed omdat die me toen geopereerd heeft. Maar die stuurde me door naar de neuroloog. Die dacht gelijk aan hernia maar wou eerst dat ik ern mri deed. Daar moest ik weer 3 weken op wachten en de pijn was haast jiet te doen. En donderdag heeft de neuroloog bevestigd dat het een hernia was op het niveau van de schroeven die in mijn rug zitten..

Ja en nu???? Als ik niet al eerder geopereerd was geweest dan had hij me geopereerd maar nu wil hij het nog even aanzien en mort ik 4 weken nog wat meer rusten...pfff ben er wel even klaar mee..15 okt mag ik weer terug komen en als het dan niet beter is stuurt hij me naar de neurochirurg.

Groetjes Marieke

Standaard reactie

Wauw....een hernia op datzelfde niveau..dat komt vast niet vaak voor? En uiteraard flink balen dat je eerst weer dat "wacht-traject" in moet, zeker als je nog zo jong bent. Krijg je het thuis en eventueel op je werk geregeld allemaal? Kom je de dag door, of is het ook vooral piekeren. Ik hoop dat je voor nu even goede pijnstillers hebt.
    Heel veel sterkte!

Standaard

Ik heb tramadol voorgeschreven gekregen maar ik durf deze niet zo goed in te nemen. Ik ben ontzettend bang voor de bijwerkingen . Wat zijn jullie ervaringen met tramadol?

Ik pak mijn rust als mijn zoon op school zit en ondertussen doe ik kleine huishoudelijke taken. Verder helpt mijn man veel als hij thuis is.

En ik pieker zeker veel. Of ik bijv toch niet nu al een verwijzing moet vragen voor de neurochirurg en kijken wat hij zegt van wel of niet opereren.

Groetjes marieke

Standaard reactie

Ik heb Tramadol een hele poos geslikt. Ik werd er wat slomer van, niet zo alert meer. Verder heb ik geen bijwerkingen gehad. Men adviseert wel een spiegel op te bouwen.
    Je zou kunnen overwegen alvast een traject in gang te zetten, soms is de wachttijd voor een afspraak al lang? Sterkte!!!

Standaard

Wauwwww, niet niks!
    Hoe is het nu?

Standaard

Is raar spul dat Tramadol.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Soortgelijke discussies

1. dubbele hernia C5-C6 en hernia op C6-C7
    By diny in forum Hernia
    Reacties: 66
    Laatste bericht: 1 februari 2013, 23:38

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten