Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Jicht

Standaard Jicht

Bij mij is het in de maand mei begonnen had een hele dikke voet links en vooral een zeer dikke teen de teen naast de kleinste teen. Ook mijn vingers begonnen dik te worden en zeer pijnlijk. Direct naar de huisarts gegaan die gaf jicht als oorzaak aan. Vervolgens medicijn colchicine 0,5 mg gekregen 3x daags 1 tablet. Na 1 maand nog steeds dezelfde klachten.
    Weer naar arts kreeg allopurinol 100 mg en bij erge pijn mocht ik diclofenac 50mg nemen.Dat laatste had ik dus snel op en hielp gelukkig wel, maar wat voor troep krijg je binnen (maag darm klachten) .Weer naar arts toen kreeg ik allopurinol 300mg 1 per dag ook dat hielp niet. Vervolgens naar reumatoloog gegaan. Bloedonderzoek foto maken voet en hand uitslag volgens hem geen jicht waarna vocht uit gewricht gehaald en gekeken of er kristallen in zat. Dat heeft hij dus niet gevonden. Dus is het wel of geen jicht??? Nu een maand weer colchicine slikken 2 per dag en allopurinol 300mg en over een maand weer bloed prikken. Hoop dat er iets uit komt word gek van de pijn. Zijn er lotgenoten met deze klachten en hoe gaan jullie er mee om.

Vrgr bvd

Standaard Jicht

Jammer blijkbaar bij niemand bekend!!!!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten