Ik heb onderstaande vragen even gekopieerd uit een ander topic hier zodat ik een beetje weet wat ik over mezelf kan schrijven. Daar gaat ie dan...

Hallo Littlesister, leuk dat je lid bent geworden van het Lotgenotenforum. We willen je graag een paar vraagjes stellen, mag dat?
Ja natuurlijk.

Vertel eens, wie ben je?
Ik ben Maite-Star. Dit is niet mijn eigen naam overigens, het is de naam van één van mijn grote idolen. Ik woon in Limburg en heb daar een baan waarin ik veel buiten ben. Ondanks dat kan het niet genoeg en is één van mijn hobby's hardlopen. Verder schrijf ik graag en veel en ben ik graag bezig met muziek.

Hoe heb jij het Lotgenotenforum gevonden?
Via google. Ik zocht een plek om over mijn problemen te praten. Om te delen hoe ik me voel, een plek te hebben waar ik mezelf mag zijn zonder dat mensen weten wie ik werkelijk ben. Ik twijfelde al wel langer om een dergelijke plek te zoeken, maar door iets dat gisteren gebeurde ben ik gerichter gaan zoeken.

En vertel ons eens in het kort wat je hier precies wilt doen.
Ervaren dat ik niet de enige ben die het moeilijk heeft in het leven. Ervaringen delen met mensen die me mogelijk begrijpen. Gedachten uitwisselen, steun ervaren en kracht vinden om weer door te gaan en weer te kunnen genieten van het leven.

Dank je wel voor dit korte interview, wij wensen je veel plezier en hopen dat je zult vinden wat je zoekt!