Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 t/m 62 van 62

Discussie: Vraag? Stel hem aan 1 beheerder of hier!

Standaard

De tijd waarbinnin ik wordt uitgelogd is te kort.

Verschilende malen heb ik na in te loggen een reactie geschrven op de vraag van een andere bezoeker als ik klaar ben met mijn reactie opnieuw te moeten inloggen als ik zover ben dat ik mijn reactie wil versturen.
    Meestal gaat het na opnieuw inloggen goed en blijft mijn reactie bewaard, soms gaat dit echter mis en ben ik mijn reactie kwijt. Een hinderlijke situatie.

Kan men niet pas na 1 uur uigelogd worden?

Standaard Lotgenoten hoger opgeleiden met Wajong

Hallo,

ik heb de diagnose ADHD gekregen, heb een Wajong, ben op een later moment alsnog gaan studeren en ben in het bezit van een master diploma.
    Werk heb ik (nog) niet, maar ik voel me af en toe best eenzaam en merk dat ik door een gebrek aan redenen om vroeg op te staan en verveling de neiging heb later op te gaan staan. Een raar dag en nacht ritme zou (eventueel) werk in de toekomst kunnen bemoeilijken en ik zoek daarom een plek waar ik met lotgenoten van mijn niveau een plek heb om naar toe te gaan.

Bestaat er in de omgeving van Rotterdam een lotgenotengroep voor mensen zoals ik die elkaar bijvoorbeeld ook overdag opzoeken? Een soort dagbesteding anex ontmoetingsplek zeg maar? Het gaat mij er niet om dat ik alleen maar ADHD'ers om me heen wil, maar alle groepen voor Wajongeren die ik tegenkom zijn voor mensen met een verstandelijke beperking of een lichamelijke, auditieve of visuele beperking en ik val eigenlijk overal buiten.

Zijn er meer mensen met een Wajong die een wat hoger IQ hebben, maar daarnaast ook een psychische beperking die dit herkennen? Heeft iemand tips?

Alvast bedankt,

Hoger opgeleid.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Soortgelijke discussies

1. Heb je een vraag over het forum? Stel hem hier!
    By Invisible in forum Lotgenotenforum zaken
    Reacties: 109
    Laatste bericht: 9 september 2016, 10:08
  2. Grieppandemie ; Vraag en antwoord.
    By Invisible in forum Algemeen overig
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 11 mei 2009, 19:49
  3. vraag over hernia wel/niet opereren
    By Lin in forum Bewegingsapparaat
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 9 april 2009, 09:50
  4. hoe vraag ik een scheiding aan?