Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 39
  1. Standaard vermoedelijke hernia

goedemiddag

korte voorgeschiedenis jan. naar dokter pijn in bil straling tot de grote teen aan toe.
    kreeg diclofenac kon mijn werk als postbode blijfen doen want ik voelde niks meer savonds ja voelde ik mijn bil dacht trekt wel weer weg.
    in maart weer naar de dokter ( ondertussen wel tel. overleg) zelfde gevoel dus naar de neuroloog, bij de neuro loog vermoedelijke l5 de beruchte beenheffing doorstond ik ook niet, op tenen wel goed,op hakken links zit alles niet dus.
    mri al gehad morgen naar de neuroloog terug hij had het ook over wortelkanaalbehandeling(wat is dat)
    ik ben al 2 keer eerder geopereerd hielp goed doen ze dat ook nog een derde keer?

vriendelijke groeten dirk

Leeftijd
    64

Standaard

ZENUW-/ WORTELBLOKKADE: Een zenuwblokkade is het uitschakelen van een zenuw die een pijnprikkel doorgeeft aan de hersenen. Een wortelblokkade is het uitschakelen van een bundel zenuwen. Hierdoor kan de pijnprikkel niet worden doorgegeven aan de hersenen. Er kan een tijdelijke proefblokkade of een definitieve blokkade worden gedaan. Er wordt altijd eerst een proefblokkade gedaan voordat eventueel een definitieve blokkade wordt uitgevoerd.
    Een definitieve zenuwblokkade kan langere tijd pijnvermindering geven en kan worden herhaald als de pijn toch terugkeert. Een wortelblokkade gaat hetzelfde in zijn werk als een zenuwblokkade.

Mijn ervaring is dat ze het liefst niet opereren (mijn beide hernia's zijn conservatief behandeld), dus als ze het zo kunnen voorkomen zal dat hun voorkeur hebben.

Heel veel sterkte gewenst!

3. Standaard

bedankt voor snelle reactie

dus geen operatie maar spuiten dus ik hoopt dat het gaat helpen
    maar ik heb het gevoel dat het opereren word waarom zouden ze dat niet doen dan

vr.groeten dirk

Leeftijd
    64

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirkje12345 Bekijk bericht
    bedankt voor snelle reactie

dus geen operatie maar spuiten dus ik hoopt dat het gaat helpen
    maar ik heb het gevoel dat het opereren word waarom zouden ze dat niet doen dan

vr.groeten dirk
    Wat ik gehoord heb van ervaringsdeskundigen is dat elke operatie weer littekenweefsel geeft en dit op zich kan ook problemen geven.

5. Standaard

ok dank je wel je hoort of het leest het nog morgen weet ik het.

vr.groeten dirk

Standaard

Hallo Dirkje,

Hoop dat het allemaal mee zal vallen. Maar opzich zegt die beenhef proef al genoeg.

Groetjes, Kiwi

Standaard

klopt, die beenopheffing zegt al genoeg, heb die ook gehad drie jaar terug en nu weer...

ik weet nietof ze driemaal zo'n ingreep doen, valt ook te bezien of hernia op zelfde plaats zit of niet..

zo'n inspuitingen helpen wel, me zus heeft die gehad in september vorig jaar en heeft tot op heden nog altijd geen pijn, bedoel de pijn is weg sindsdien

helaas bij mij gaat dat niet wegens allergie voor het middel dat ze gebruiken

veel sterkte in ieder geval...
    hoop dat er wat aan positiefs voor oplossing uit de bus komt voor jou
    pluk de dag

Standaard

Hoi!

Wat naar dat je ook zo'n pijn hebt. Ik hoop dat de spuiten goed gaan helpen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik word een dezer weken geopereerd.
    Veel succes en sterkte!

Groetjes Lady

Standaard

Hallo Dirkje,

He wat een verhaal. Ik hoop dat de spuiten je helpen!!!
    Zelf heb ik er 3 gehad en daar door wel minder pijn gehad. Maar de pijn is helaas terug gekomen. Dus wacht ik nu op een 2e hernia operatie op de zelfde plek.
    Voor een aantal mensen werken de spuiten wel! Voor sommige weken, en voor andere jaren. Dat is helaas lastig te voor spellen. Maar ik duim voor je dat je pijnvermindering zal hebben!

Sterkte met alles.
    Groetjes Ingeborg

10. Standaard keuze

hoi,

wat ik me nog afvroeg heb je nog keuze operaties sloegen goed aan spuiten klinken een beetje als het kan maar ook niet,dan kies je toch ik wel tenminste voor operatie maar ja heb je keuze

dirk

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Soortgelijke discussies

1. dubbele hernia C5-C6 en hernia op C6-C7
    By diny in forum Hernia
    Reacties: 66
    Laatste bericht: 1 februari 2013, 23:38
  2. tja... hernia...
    By nibbit in forum Hernia
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 16 oktober 2010, 10:23
  3. hernia
    By Kenso in forum Hernia
    Reacties: 96