Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gast2
Hallo allemaal,
Hier even een reactie van mij. Ik ben op 28 februari geopereerd aan spndolydese en hebben ook een hernia weggehaald en nieuwe tussenwervels geplaatst, en l5 en s1 vastgezet. Donderdag 1 maart was ik weer thuis en heb weinig hulpmiddelen nodig gehad. Alleen een grijpstok en een toiletverhoger. Verder mocht ik zitten lopen en liggen zoveel ik maar aan kon. Ben na 3 maanden weer begonnen met werken en een beetje hardlopen. Nu werk ik voor 50% wat volgens de arbo arts eigenlijk teveel is, maar ik kan toch niet stilzitten dus ga maar werken. Hardlopen doe ik nu 2 x per week. Als je meer wilt weten over mij lees dan mijn topic "operatie in zicht" In ieder geval succes met de operatie en hopelijk gaat het net zo vlot als bij mij. Zo kan je zien dat er nooit van tevoren gezegd kan worden hoe en wat je wel en niet kan en mag. Dit is voor iedereen verschillend, en er zijn duidelijke verschillen zie je wel.
Groetjes Frank.
|
Hey Frank,
Bij jou gaat alles dan eigenlijk ook best in een snel tempo!! Goed joh!
Ik ben heel blij met jouw reactie hier want ik begon al te denken dat ik mischien ook wel wat te snel ging omdat ik over zo veel verschillende revalidaties had gelezen die ook een pak zwaarder zijn. Mijn revalidatie is lijkt zo te lezen veel op die van jou al ben ik nog niet zo ver want mijn operatie was iets recenter.
Ik ga zeker jouw topic eens doorspitten!
Over een dikke anderhalve week moet ik gaan voor de eerste controle, ik ben benieuwd!
Doet er mij ook aan denken dat Marijke dan ook in het ziekenhuis is, ik zal aan je denken meid! Ik wil je dan ook alvast heel erg veel succes en een voorspoedige revalidatie wensen!! Laat je zeker niet uit je lood slaan als het eens wat minder gaat

En rustig aan, we lezen het wel als je er weer bent!