Leden: 7,233
Onderwerpen: 9,152
Nu Online: 22

Nieuwste Lid: freje

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Invisible

Desie

Rinke

Ook een weblog?

Ga terug   Lotgenotenforum.nl > Bewegingsapparaat > Rug

Rug Scoliose,Tarlov Cysten,therapie?n,etc vindt je hier.

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 27 juni 2012
omalenny's schermafbeelding
omalenny omalenny is offline

Standaard

Marijke,ik heb je verhaal gelezen en de reacties daar op en wil je alles succes wensen bij je operatie

Ik hoop dat je snel weer van alles kan doen

groetjes en ik hoop je na je operatie weer te lezen

Lenny
Met citaat reageren
Oud 27 juni 2012
Gert's schermafbeelding
Gert Gert is offline

Leeftijd: 47
Standaard

Hoi Marijke,

Ik wens je veel succes met je operatie.
Ik ben eind april geopereerd en moest een weekje in het ziekenhuis verblijven, maar dat kwam eigenlijk omdat er net een feestdag was hier in België. Normaal was er 5 dagen voorzien. Ik moet zeggen dat ik weinig tot geen pijn heb momenteel, maar ik mag van mijn arts enkel liggen en rondlopen, dus absoluut nog niet gaan zitten of bukken. Ik ben al een eerste keer op controle gemoeten en alles bleek in orde. Trappen doen lukt zonder problemen, dus tot nu toe ben ik in elk geval enorm tevreden van de operatie.

Nogmaals veel succes toegewenst.

Groetjes,
Gert.
Met citaat reageren
Oud 28 juni 2012
Kameel's schermafbeelding
Kameel Kameel is offline

Leeftijd: 48
Standaard Hoi Gert en Lenny

Hoi Gert en Lenny,

Dank jullie! Ik hoop dat ik over een tijdje ook iets positiefs kan schrijven ;-)
Weet niet wanneer ik er iets op schrijf erna ivm dat ik ook alleen maar liggen en lopen mag en niet zitten dus ff zien of t mogelijk is liggend te typen ;-)
Blij met jullie positieve reakties!!

Groetjes Marijke
Met citaat reageren
Oud 28 juni 2012
omalenny's schermafbeelding
omalenny omalenny is offline

Standaard

Als je een kussen op je buik legt met daarop je laptop dan lukt het liggend typen wel hoor!
Ik doe het op dit moment ook

gr Lenny
Met citaat reageren
Oud 28 juni 2012
Rachel8's schermafbeelding
Rachel8 Rachel8 is offline

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gast2 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Hier even een reactie van mij. Ik ben op 28 februari geopereerd aan spndolydese en hebben ook een hernia weggehaald en nieuwe tussenwervels geplaatst, en l5 en s1 vastgezet. Donderdag 1 maart was ik weer thuis en heb weinig hulpmiddelen nodig gehad. Alleen een grijpstok en een toiletverhoger. Verder mocht ik zitten lopen en liggen zoveel ik maar aan kon. Ben na 3 maanden weer begonnen met werken en een beetje hardlopen. Nu werk ik voor 50% wat volgens de arbo arts eigenlijk teveel is, maar ik kan toch niet stilzitten dus ga maar werken. Hardlopen doe ik nu 2 x per week. Als je meer wilt weten over mij lees dan mijn topic "operatie in zicht" In ieder geval succes met de operatie en hopelijk gaat het net zo vlot als bij mij. Zo kan je zien dat er nooit van tevoren gezegd kan worden hoe en wat je wel en niet kan en mag. Dit is voor iedereen verschillend, en er zijn duidelijke verschillen zie je wel.

Groetjes Frank.
Hey Frank,

Bij jou gaat alles dan eigenlijk ook best in een snel tempo!! Goed joh!
Ik ben heel blij met jouw reactie hier want ik begon al te denken dat ik mischien ook wel wat te snel ging omdat ik over zo veel verschillende revalidaties had gelezen die ook een pak zwaarder zijn. Mijn revalidatie is lijkt zo te lezen veel op die van jou al ben ik nog niet zo ver want mijn operatie was iets recenter.
Ik ga zeker jouw topic eens doorspitten!

Over een dikke anderhalve week moet ik gaan voor de eerste controle, ik ben benieuwd!
Doet er mij ook aan denken dat Marijke dan ook in het ziekenhuis is, ik zal aan je denken meid! Ik wil je dan ook alvast heel erg veel succes en een voorspoedige revalidatie wensen!! Laat je zeker niet uit je lood slaan als het eens wat minder gaat
En rustig aan, we lezen het wel als je er weer bent!
Met citaat reageren
Oud 29 juni 2012
Kameel Kameel is offline

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omalenny Bekijk bericht
Als je een kussen op je buik legt met daarop je laptop dan lukt het liggend typen wel hoor!
Ik doe het op dit moment ook

gr Lenny
haha dank je voor de tip, zal het es proberen ;-)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rachel8 Bekijk bericht
Hey Frank,

Bij jou gaat alles dan eigenlijk ook best in een snel tempo!! Goed joh!
Ik ben heel blij met jouw reactie hier want ik begon al te denken dat ik mischien ook wel wat te snel ging omdat ik over zo veel verschillende revalidaties had gelezen die ook een pak zwaarder zijn. Mijn revalidatie is lijkt zo te lezen veel op die van jou al ben ik nog niet zo ver want mijn operatie was iets recenter.
Ik ga zeker jouw topic eens doorspitten!

Over een dikke anderhalve week moet ik gaan voor de eerste controle, ik ben benieuwd!
Doet er mij ook aan denken dat Marijke dan ook in het ziekenhuis is, ik zal aan je denken meid! Ik wil je dan ook alvast heel erg veel succes en een voorspoedige revalidatie wensen!! Laat je zeker niet uit je lood slaan als het eens wat minder gaat
En rustig aan, we lezen het wel als je er weer bent!
Lief van je Rachel dat je mee leeft!!! Heb net gisteren te horen gekregen dat ik donderdag 5 juli word opgenomen en de 6e om 8 uur word geopereerd................komt nu eindelijk echt dichtbij..............je hoort van me hoe het afloopt.......................Groetjes Marijke

Laatst gewijzigd door Kameel; 29 juni 2012 om 08:12 Reden: Automatisch samengevoegd
Met citaat reageren
Oud 29 juni 2012
Larkin's schermafbeelding
Larkin Larkin is offline

Standaard

Heel veel succes met de operatie.....alles gewoon over je heen laten komen. De verpleging in het Martini ZH is goed en ze zijn heel aardig voor je....
Met citaat reageren
Oud 30 juni 2012
Kameel Kameel is offline

Standaard dank je

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larkin Bekijk bericht
Heel veel succes met de operatie.....alles gewoon over je heen laten komen. De verpleging in het Martini ZH is goed en ze zijn heel aardig voor je....
Dank je Larkin!!! Heb er steeds meer zin in om daarna weer normaal te kunnen leven en lopen en alles na 3 maand, verheug me er gewoon op! Maar ben natuurlijk ook bang maar de blijheid overheerst nog steeds........................
Met citaat reageren
Oud 2 juli 2012
Kameel Kameel is offline

Standaard operatie week later

Werd gebeld dat de operatie vrijdag niet doorgaat, ik schijn ergens op te moeten liggen en dat ding hebben ze vrijdag nodig voor een operatie met een hersentumor. Er heeft speciaal iemand donderdagmiddag en vrijdag voor mij vrijgenomen om me naar ziekenhuis te brengen en ik had geregeld dat mijn honden woensdag zouden worden opgehaald, ook zou mn zoon voor 5 weken met vrienden mee, nu gaat hij weg als ik nog geholpen moet worden..................wat een geregel nu weer. Het bed komt morgen wel en dat laat ik maar zo. Hoop wel dat het dan de 13e wel doorgaat, ook al staat de datum me niet echt aan dan. Dit is de zoveelste keer.......................eerst zou ik eind maart worden geopereerd, toen eind juni, toen 6 juli en nu dus hopelijk 13 juli....................:-(((
Met citaat reageren
Oud 2 juli 2012
Larkin's schermafbeelding
Larkin Larkin is offline

Standaard

He vervelend zeg....
Hopelijk gaat de operatie volgende week wel door...

Je moet op een soort brug liggen op je buik maar dat gebeurd als je slaapt verneem je niets van...
Met citaat reageren
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten