Leden: 8,581
Onderwerpen: 9,728
Nu Online: 41

Nieuwste Lid: dushie

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Invisible

Desie

Rinke

Ook een weblog?

Ga terug   Lotgenotenforum.nl > Bewegingsapparaat > Algemeen Bewegingsapparaat

Algemeen Bewegingsapparaat Zaken die niet onder de andere forums passen, lees en plaats je hier

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 7 september 2009
Merijn49's schermafbeelding
Merijn49 Merijn49 is offline

Question

Ik word 12 oktober aan mijn meniscus geholpen, ik werk in de zorg en heb veel pijn bij lopen, moet ook veel hulp vragen tijdens mijn diensten aan collega's, is dat een reden om mij voor die tijd al met goed fatsoen ziek te melden, ik voel me ook vreselijk moe, kan dat ook door de knieklachten komen, ik kan mijn knie ook niet buigen, heb dus moeite met traplopen, bukken, in de auto stappen etc. is dit een herkenbare reactie van de meniscus of is dit bij een ieder anders.
Hoe lang duurt het vaak na de operatie voor je weer normaal je werk kan hervatten.

groetjes
Oud 7 september 2009
Desie's schermafbeelding
Desie Desie is offline

Leeftijd: 53
Standaard

Hoi Merijn,

Lees dat ook jij een operatie moet ondergaan aan je knie.
Op je vraag of dat het klopt dat je zo moe bent en of dat van je knie vandaan komt ...tja daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Ik kan me wel voorstellen als je moeilijk loopt door je knie en dat heb ik ook gehad dat je moe kan worden omdat je een andere houding aan neemt met het lopen.

Ook op je vraag of het een rede is om je ziek te melden ..ook dat is een vraag die jij alleen kan beantwoorden als jij vind dat je er te veel hinder van ondervind doordat je niet goed kan lopen en veel pijn hebt is het misschien een tip om te overleggen met je baas ..misschien kan je wat minder gaan werken of zo dat weet ik niet.

De klachten die je opnoemt kunnen afkomen van een meniscus.
Is er al een mri scan gemaakt van je knie om te kijken of dat het echt van je meniscus afkomstig is?
En in welk ziekenhuis wordt je geopereerd.

Het herstel is afhankelijk van de persoon.
Je kan in mijn verhaal lezen dat ik erge pech had met mijn eerste operatie waardoor ik maanden met een ontsteking heeft gelopen en een los stuk bot wat door mijn knie zweefde.
Hierdoor moest ik voor de tweede keer geopereerd worden waardoor mijn herstel langer heeft geduurd.

Wens je veel sterkte toe.

Desie
Oud 7 september 2009
Merijn49's schermafbeelding
Merijn49 Merijn49 is offline

Dank voor je reactie, in mijn werk is het moeilijk om minder te werken, omdat het geen zittend werk is, ik word in het IJsselland Ziekenhuis, capelle aan den IJssel geholpen.
Heel veel sterkt verder met de genezing van je been.

Groetjes van Marina
Discussie gesloten

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten