fibromiagy pijnsydroom
hallo lotgenoten ,ik heb al sinds 15 jaar last van pijnlijkespieren en gewrichten .vorig jaar
kreeg ik last van tennisarm,vervolgens de anderearm ook ;toen een nekhernia door meer voor mezelf optekomen kwam ik bij de reumateloog,uitslag is;chronichs pijnsydroom sq
fibromiagi atrose , nek ,rug , loopt dus alweer meer dan eenjaar bij de fico hij adviceerde
me teblijvensporten ,ga dus 5keer per week voel me hier goed bij ,ik ga dus s,morgens
s,middag heb ik de kracht er niet voor .
ikheb de af gelopen jaar veel spanningen gehad ,veel moeite om dit te aanvaarden.
maar ik blijf veel in beweging;cardio,rpm ,boddybalans pilattis wandelen met dehond
zolang ik dit kan geniet ik hier van ,inplaats van altijd schoonmaken en altijd voor anderen
klaar testaan.doe ook nog 3keer in de week vrijwillergers werk bij dame van 86 na een herseninfart niet meer kan praten.
en natuurlijk heb ik ook slechte dagen,gevoel dat ik door een tanker ben overreden.
dan maar weer extra medeicatie en ben in gelukkige omstandig heden dat ik een infarood
sauna bezit .door een jaar geleden ineenkeer gestoptmet roken. ik wens julli veel sterkte
want als ik de verhalen leest zit er wel verschil in in welke stadium je zit .gr sienie
|