Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 13

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Bewegingsapparaat > Spier aandoeningen
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Spier aandoeningen Reuma, fybromyalgie, whiplash, spierdystrofie etc

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 6 maart 2010
sienie's schermafbeelding

Standaard fibromiagy pijnsydroom

hallo lotgenoten ,ik heb al sinds 15 jaar last van pijnlijkespieren en gewrichten .vorig jaar
kreeg ik last van tennisarm,vervolgens de anderearm ook ;toen een nekhernia door meer voor mezelf optekomen kwam ik bij de reumateloog,uitslag is;chronichs pijnsydroom sq
fibromiagi atrose , nek ,rug , loopt dus alweer meer dan eenjaar bij de fico hij adviceerde
me teblijvensporten ,ga dus 5keer per week voel me hier goed bij ,ik ga dus s,morgens
s,middag heb ik de kracht er niet voor .
ikheb de af gelopen jaar veel spanningen gehad ,veel moeite om dit te aanvaarden.
maar ik blijf veel in beweging;cardio,rpm ,boddybalans pilattis wandelen met dehond
zolang ik dit kan geniet ik hier van ,inplaats van altijd schoonmaken en altijd voor anderen
klaar testaan.doe ook nog 3keer in de week vrijwillergers werk bij dame van 86 na een herseninfart niet meer kan praten.
en natuurlijk heb ik ook slechte dagen,gevoel dat ik door een tanker ben overreden.
dan maar weer extra medeicatie en ben in gelukkige omstandig heden dat ik een infarood
sauna bezit .door een jaar geleden ineenkeer gestoptmet roken. ik wens julli veel sterkte
want als ik de verhalen leest zit er wel verschil in in welke stadium je zit .gr sienie
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 7 maart 2010
kiwi's schermafbeelding

Standaard

Hallo Sienie,

Vind dat je al redelijk goed met je fybromyalgie kan om gaan.
En een keer over je grenzen gaan moet kunnen toch. Ik zelf ben iemand die mijn grenzen niet eens voelt op het moment dat het zover is maar als het te laat is.

Groetjes, Kiwi
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 7 maart 2010
Prinses's schermafbeelding
Moderator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiwi Bekijk bericht
Hallo Sienie,

Vind dat je al redelijk goed met je fybromyalgie kan om gaan.
En een keer over je grenzen gaan moet kunnen toch. Ik zelf ben iemand die mijn grenzen niet eens voelt op het moment dat het zover is maar als het te laat is.

Groetjes, Kiwi
Dat is voor mij heel herkenbaar!
  #4 (permalink)  
Oud 7 maart 2010
jokee's schermafbeelding

Standaard

ahh.....daar was ik ook... 30 minuten wandelen, veel energie hebben en klaar om te gaan zwemmen (moest op mijn abonnement wachten) en toen sloeg overbelasting toe, eerst voeten en nu handen... weg conditie, welkom terug pijn en vertijving maar ik ben er van overtuigd dat ook ik wel weer op die 30 minuten zal komen! wanneer... dat is alleen de vraag.... beetje bij beetje opbouwen.

over grenzen gaan???? gisteren gedaan met breien... helaas vindt ik het te leuk om te doen en ben ik de tijd vergeten... eerst onbewust en later express..... (zucht) dus vandaag geen breipennen in mijn handen en alleen hier af en toe op de computer kijken....

succes met je sporten! vind thet geweldig te lezen dat het jou zo goed af gaat... met de altijd aanwezige slechtere momenten natuurlijk! ik hoop dat je nog lang zo door mag gaan!
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 7 maart 2010
Maly's schermafbeelding

Standaard

Hoi Sienie

Ik heb last van carpale tunnel syndroom aan beide polsen
ga heel vaak over mijn grens heen denk dan dom dom
nu stik je weer een paar dagen van de pijn,maar blijf het doen

groetjes maly

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten