Leden: 2,825
Onderwerpen: 4,871
Nu Online: 12

Nieuwste Lid: jipsterbs

Rivare

Swifthosting

Ouwenelen

LF Hyves

Donateur worden en daarmee het Lotgenotenforum helpen? Lees hier meer!

Mike

Ga terug   Lotgenotenforum.nl Voor lotgenoten, door lotgenoten! > Kinderen > Vlinders
Registreer Weblogs FAQ Kalender Markeer forums als gelezen

Vlinders Verlies van een kind, miskraam etc

Reageren

LinkBack (4) Discussietools Weergave
  4 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1 (permalink)  
Oud 4 december 2007
dwarsfluit's schermafbeelding
dwarsfluit
Guest

Standaard Kindje verloren in zwangerschap

Hallo,
Ik heb een zoontje van ruim 5 jaar. Hij is oorspronkelijk één van een tweeling. Het tweede kindje is na bijna 24 weken dood geboren. Het is via de normale weg gekomen. Het andere kindje is wel blijven leven en geboren via een keizersnede. Een hevtrige ervaring. Met wie kan ik het delen? Wie zou me kunnen helpen? Of betergezegt misschien, elkaar helpen.

Liefs,

Rina.
Met citaat reageren
  #2 (permalink)  
Oud 4 december 2007
Confused's schermafbeelding

Standaard

Hai Rina,

Goh wat erg zeg, je kindje te moeten verliezen... wat een vreselijke ervaring moet dat zijn geweest. Je verdriet om je verloren kindje en de angst voor het kindje dat dan nog in je buik zit... ik kan me voorstellen dat je dat niet in de koude kleren gaat zitten.

Was je in het ziekenhuis toen je je kindje verloor? Hebben ze hem/haar nog onderzocht, weet je de oorzaak van het overlijden? Hebben ze je goed opgevangen?

Ik heb zelf niet meegemaakt wat jou is overkomen, maar ik wil je laten weten dat ik met je meevoel.
Heel veel sterkte en ik hoop dat je dit grote verlies een plekje kunt geven.
Met citaat reageren
  #3 (permalink)  
Oud 4 december 2007
Puck's schermafbeelding

Standaard

hallo rina,

ik ben moeder van eigenlijk 6 kinderen waar van 3 ter wereld zijn gebracht.
2 van mijn kinderen zijn van een tweeling daar tussen zit nog een miskraam.
het eerste kindje is na 3 maanden afgekomen (2ling) , het tweede kindje is met 5 maanden (2ling) afgekomen en in de miskraam was ik ook 5 maanden zwanger.

Zelf vond ik het verlies van een van de kinderen erg aangrijpend.
Rina, ik moet jou wel vertellen dat ik niet goed over kan praten.

lieve groetjes angelique
Met citaat reageren
  #4 (permalink)  
Oud 5 december 2007
dwarsfluit's schermafbeelding
dwarsfluit
Guest

Standaard Verloren kindje.

Bedankt voor de lieve berichten.

Het is idd heel moeilijk. Zeker omdat ik ook nog een levent kindje in m'n buik had. Maar angelique wat jij hebt mee gemaakt is ook niet niks. Dat is heel moeilijk.

Het geen ik zelf moeilijk vond dat ik veel verdriet had van me verloren kindje maar eigenlijk tevens blij moet zijn met me kindje dat nog in m'n buik zit. Daar heb ik ook hele vervelende reactie's op gehad van buitenstaanders. Ook van me ouders.

Reactie's als:
Wees blij dat één van je kindjes nog leeft
Je hebt tenminste nog een kindje in je buik
Stel je niet aan, het was nog niet volgroeit

Dat soort reactie's heeft me veel pijn gedaan. Te meer omdat het van mensen was van wie je eigenlijk verwacht dat je steun en hulp zou krijgen. Zoals me ouders, familie.

Er over praten vind ik nog steeds moeilijk. Ik denk ook dat dat blijft. Het gaat toch om een kindje van jezelf.

Lieve mensen bedankt voor de steun en lieve berichten.

Liefs,

Rina.
Met citaat reageren
  #5 (permalink)  
Oud 13 januari 2008
Nien's schermafbeelding

Standaard

Hoi Rina,

De goedbedoelde reacties van mensen komen vaker harder aan dat ze denken...Hun bedoelen het goed, maar jou doet het pijn! Dat is voor iemand die het niet heeft meegemaakt heel moeilijk te begrijpen...

ik ben mijn dochtertje met 22 weken zwangerschap verloren! Ze heeft nog een half uur in mijn armen geleefd! Tot mijn grote verbazing ga ik nog heel positief door het leven, want Roos heeft mij alleen maar hele mooie dingen laten zien...Misschien heel moeilijk te begrijpen hoor! Het verdriet is er wel degelijk hoor, begrijp me niet verkeerd! Het is lastig uit te leggen!

Mocht je je verhaal willen vertellen mag je mij altijd een berichtje sturen! Ik weet hoe belangrijk het is om erover te praten!

Sterkte en heel veel liefs,

Nien
  #6 (permalink)  
Oud 1 februari 2008
Ina's schermafbeelding
Ina Ina is offline
Banned

Standaard

Lieve Rina,

Ik heb een forum voor en door ouders met een engeltje en daar zitten mama's op waarvan 1 van een tweeling is overleden. Als je wil kan ik je wel in contact brengen met hen?
Met citaat reageren
  #7 (permalink)  
Oud 8 mei 2009
anaatje's schermafbeelding

Standaard

sterkte
Met citaat reageren
Reageren

LinkBacks (?)
LinkBack naar deze topic: http://www.lotgenotenforum.nl/forum/vlinders/1257-kindje-verloren-zwangerschap.html
Geplaatst door Voor Type Datum
Babyforum.BE • Toon onderwerp - onze tweeling This thread Refback 11 april 2008 19:27
Babyforum.BE • Toon onderwerp - onze tweeling This thread Refback 11 april 2008 19:14
Babyforum.BE • Toon onderwerp - onze tweeling This thread Refback 11 april 2008 18:22
Babyforum.BE • Toon onderwerp - onze tweeling This thread Refback 11 april 2008 17:39

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten